shit Ella, echt klote voor jullie. Was toch mooi geweest als t eens sneller zou lukken. Hoeveel dagen na ei ongesteld dan? Volgens mij is alles langer dan 9 dagen goed. Ik zat op iets van 12 of zo...
O, shit Ella. Volgens mij idd alles boven negen dagen is ok. Ik gebruikte utrogestan dus ik werd niet ongesteld totdat ik daarmee stopte. Jammer, was mooi geweest, na die lange weg voor wonder nummer een nu in een keer raak. Dus je gaat meteen weer door met de volgende poging? Zijn de hormonen icm kind goed te doen?
wat leuk!!!! (dat je even langs komt haha) Ja klopt , alleen is dit de eerste ronde hoor! en ben weer ongesteld geworden. we vinden het best wel weer spannend! nu helemaal nu ik lees dat langer als 9 dagen na ei het goed is?? ik ben dus 6 dagen na ei ongesteld geworden. nou ja , ik heb alweer een afspraak staan voor de FM! op 14 mei! Hoe gaat het met jullie?? Jullie zoontje wordt ook al zo groot! kijk regelmatig even zn foto's op fb , altijd leuk om te zien! Liefs!!!
Anne en Murphy , thanks meiden! enne ik ben dus 6 dagen na mn eisprong ongesteld geworden. Is dat niet goed? en waarom niet? Heb ik dan (weeeer) geen goede eisprong gehad? Was er dan zowiezo geen kans op bevruchting? snap er even niks meer van hahaha! Heb voor 14 mei weer een FM afspraak staan! de spuiten liggen vanmiddag weer klaar.... moet zondag weer starten. Anne wat val je toch af!!! zo knap! Elke keer weer verbaas ik me erover dat er weer wat af is gegaan! Hou je het allemaal nog wat vol? En hoe is het met mn kleine vriendje? Murphy , hoe gaat het met jou? En met de kleine? Volgende week de 20-weken echo? vind het zo spannend voor je! Voel je de kleine al goed? En heb je nog een angelsound gekocht? Ja klopt we gaan gelijk weer verder! ik start zondag weer! Opzich wel goed te doen hoor met een kleine. (de hormonen dan) heb er niet veel last van. Verder is het met de FM's iets langer werk (inladen , uitladen , kinderwagen uit de auto etc) Maar mannetje vind het ook allemaal reuze interessant en kijkt zn ogen uit. Als ik me aan het uit/aankleden ben bij de FA dan zit hij wel wat angstig te kijken , zo van ''waar is mama nou''? de FA praat dan altijd even met hem en dan is het zoals gewoonlijk gelijk weer goed Wat jij gebruikte ken ik niet? Maar werd je daar niet ongesteld van dan? Ik zal zo even op google opzoeken wat dat is. Fijn weekend alvast! Nog leuke plannen? Hier niets bijzonders , moet vanaf vandaag weer 5 aan het werk! Liefs!!
OOOOOOOOOOOO FOUTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kijk verkeerd!!!!! sorry sorry sorry!! zit ruim over de 9 dagen na mn eisprong!! de dagen gaan ook zo snel haha (dat heb ik dan wel Murphy , met een kindje gaan de dagen zo snel!) dus tis wel goed.....!!! alleen niet bevrucht!
ik zou even overleggen met het zh. Het is natuurlijk pas de eerste poging, werd je eerst wel altijd pas na 9 dagen of langer ongesteld? Van de andere kant is het ook frustrerend om een poging te doen, die dan achteraf misschien wel geen kans van slagen had.... Met mij gaat het goed! Geen angelsound gekocht, denk dat ik mezelf (en mijn man...) dan helemaal gek ga maken, want stel het lukt ons niet om het hartje te vinden, dan maak ik me nog veel meer ongerust natuurlijk. Ik voel de kleine af en toe wel bewegen en dat is een hele geruststelling! Zo mooi! Maandag weer naar vk, dan volgende week maandag 20 weken echo. Het gaat eigenlijk best snel! Ja, ik kan me wel voorstellen dat de bezoekjes aan de fa wat moeilijker zijn nu. Hihi, kleine man vindt het allemaal interessant. Hij is wel nauw betrokken bij The Making of zijn broertje/zusje!
murphy fijn dat het zo goed gaat! groot gelijk dat je geen angelsound hebt gekocht! wat heerlijk dat je de baby voelt bewegen af en toe! dat wordt alleen maar meer! super spannend meid de 20 weken echo! oja zie mn berichtje erboven! had even verkeerd geteld en zit wel ruim 9 dagen na mn eisprong!
@Ella: ooohhh, dan zit je gewoon goed joh! Volgende keer alleen liever GEEN ongi!! @afvallen: Ja, heb mijn onderschrift weer aangepast hoor Het gaat als een speer!! Ik vind het nog steeds een stomd dieet. Zit nu ook op mijn werk in de lucht van vers gebakken brood, gekookte eitjes enzo en ik kan niks nemen. STOM! Maar dat het zo snel gaat is dan weer SUPER! @Murphy: ik sluit me bij Ella aan ove de angelsound. Dat was ook onze beweegreden om hem niet aan te schaffen. Je gaat hem/haar nu toch steeds vaker voelen, nog even en dan ga je je hele buik heen en weer zien gaan Zo leuk is dat! Ik wil ook weer als ik daaraan terugdenk! Ben zo nieuwsgierig of het een knul of een meid is. Ik denk nog steeds dat je een jongen krijgt Jeetje, wat heb ik veel smilies gebruikt! Mijn pauze is voorbij. Moet weer aan het werk. Normaal werk ik niet op vrijdag, maar het is schoolvakantie, dus nu wel. En dan nog wel tot 18.30 ook
Lange dag Anne! sterkte! lijkt me ook echt lastig hoor als je al dat eten ruikt.. maar idd , je gaat zo snel! dat is ook echt iets om super trots op te zijn!!! knap van je dat je zo volhoudt!
GIL! Ik dacht toch maandag 23 april een eisprong te voelen? Ik ben zojuist ongesteld geworden!!!!! Dus ik heb ECHT een eisprong gehad. UIT MEZELF!!! In een cyclus van 33 dagen! Daar heeft die -17 kg vast iets mee te maken Ik ben zo blij joh! Misschien geen MMM nodig voor een broertje/zusje? Wat zou dat fijn zijn!
wauw anne!!! dat is geweldig!!!!!!! ben helemaal blij voor je!!! harde werken (al -17kg!!!!!) wordt beloond!!! Trots op jou! Liefs!
nou echt geweldig toch? een hele nieuwe ervaring zeg maar om uit jezelf ongesteld te worden , of niet?? (lijkt me wel tenminste) Hier weer begonnen met spuiten! eerste spuit weer gezet!!
He wat super zeg Annedore dat je en zoveel afgevallen bent én ook nog eens zelf een eisprong gekregen hebt! Toevallig denk ik dat ik eergister ook een eisprong gehad heb, ineens uit het niets?! Ik ben het idd ook niet gewend, hihi... Ella, heeeel veel succes meis, wat leuk!!! Sorry ik denk zo nu en dan eens aan jullie en dan kom ik hier even spieken, vinden jullie toch niet erg he?
Duchess! Ook al een spontane eisprong! wat goed!!! voelt vreemd he! haha heel begrijpelijk! ik zou dat ook heel raar vinden hoor. echt zo van ''huh''??? wat gebeurt er nu! Hoe gaat het met Yasemin? alweer 2 jaar..... wat gaat het toch snel! Enne leuk dat je af en toe even langskomt! en thanks voor de succeswensen!!!
Heeeel gek inderdaad. Ik heb een paar cyclussen gehad van rond de 30 dagen dus vond dat al gek, maar heb nu door dat ik soms wél een eisprong heb en soms niet! Dus niet elke cyclus een eisprong, maar soms ineens wel... dus is al beter dan niets! Hihi. Succes hoor meis, leuk zo dicht op elkaar!! Hopelijk is tsnel raak! En yep Yasemin alweer 25 maanden vandaag, gaat hard he.. Tis echt een grote meid, een peuter.
Ja, het is echt geweldig! Hoop dat het geen eenmalige actie was! Spuit er weer in en maar weer afwachten tot 14 mei dus! Duchess: leuk juist dat je langs komt waaien Alles goed met jullie?
Fijn dat het wel gewaardeerd wordt, hihi... je weet t niet he. Met ons gaat het heel erg goed. Lief dat je het vraagt! Fijn hoor, weer een eisprong, hopen idd dat het niet eenmalig was!
Ella: vandaag weer de eerste spuit, spannend! Fijn dat het toch 9 dagen was na de eisprong.. dat is gewoon goed hoor. Ervaar je het nu anders als de vorige keer?? Als ik daar nog aan terug denk. brrrr wat was dat toch rot altijd.. Ik heb wel heel veel aan jou gehad,, wat was dat super he.. zo'n topic.
Duchess leuk te lezen dat alles goed gaat!!! En Yasemin alweer 25!!! maanden! wat gaat het toch snel. Zal wel een erg knap meisje zijn!!! Met jou ook alles goed? en met je man? he maar waarom zou het erg zijn als je hier mee schrijft?? tuurlijk niet! gezellig! Fijn dat jij af en toe ook een eigen eisprong hebt!!! bijzonder he. Anne , nou ik hoop ook dat het niet eenmalig is hoor!!! spannend! maar geeft ook wel moed , of niet? Murphy , hoe gaat het met je? volgende week 20 weken echo toch? super spannend! Ikkie! Ja vond het ook echt super leuk in dat topic! heb veel aan je gehad hoor! en leuk dat we nog steeds contact hebben. Ja deels voelt het nu anders , de echte druk is wat weg zeg maar. Maar de spanning is er ook wel weer hoor! van lukt het nu ook zo snel , of niet? en heb nu veel afleiding , tis een heerlijk mannetje , en voordat ik het weet zit ik weer in de auto voor een FM. Eerder telde ik echt de dagen af zeg maar. De spuiten zetten vind ik nog steeds niet zo leuk , maar doet geen pijn ofzo. soms een beetje , maar dat is niet zo erg. Moet zeggen al die hormonen doen me goed!! Ik voel me super goed! Miss toch een soort van gemis wat ik dan normaal heb?? qua hormonen? Hoe gaat het verder met jullie? jullie schatje ook bijna alweer 1,5 jaar!!! Nou ik ga slapen!heb lekker gewerkt! welterusten meiden!!