Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Murphy, succes!!

Hier ook een fijne moederdag gehad, zeker weten. :) Was mijn 2e, maar net zo speciaal!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    fijn te lezen dat jullie ook een leuke moederdag hebben gehad!

Murphy ben zo benieuwd! :)
    hoop dat alles goed is meid!

Hier FM gehad vanmorgen....
    eitje groeit niet meer zo goed...:( moet woe weer heen. Was nog erg klein voor de 11e dag. Verder was er maar eentje rechts en verder een heeeeeele hoop eitjes te zien (pco beeld)
    Vorige ronde ging beter qua groeien!
    maar goed er zit tenminste eentje!!! :)
    we zien wel hoe het verloopt! ben er niet verdrietig onder ofzo hoor , maar was wel een beetje verbaast eerlijk gezegd...
    ga er toch eigenlijk vanuit dat de menopur nu altijd werkt , maar dat is natuurlijk niet gezegd!

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Yes! Alles is helemaal goed! :D:D:D

Kindje helemaal door de medische keuring enne.... It's a boy!!!
    Zo leuk, zo echt opeens, we krijgen in oktober een zoontje!
    Vandaag familie en vrienden op de hoogte gebracht, iedereen leeft zo met ons mee. En nog even geshopt, natuurlijk.

Nu kunnen we het kamertje gaan maken en ooooo, wat hebben we daar zin in!

Ik had alleen twee placenta's, een normale en nog een kleinere. Waarschijnlijk is het toch een tweelingzwangerschap geweest, maar een vruchtje is niet goed doorgedeeld en afgestoten. De placenta is toen nog even doorgegroeid. Dat verklaart dan meteen het bloedverlies de eerste weken. Op zich wel fijn om te weten waar het vandaan kwam en het kan ook voor de rest geen kwaad voor het kindje of voor mij. Komt blijkbaar best vaak voor.

Nu lekker slapen, heb voor het eerst in twintig weken weer wat meer rust en vertrouwen. :)

4. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ella, wat irritant dat de menopur nu opeens minder goed zijn werk doet. Jammer als je rekent op wat meer resultaat.
    Maar ja, een eitje groeit, en meer heb je ook niet nodig, toch?

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy!!!!!
    van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
    wat super dat alles goed is!!!

En een zoon!!!! leuk leuk leuk!!!!

ben helemaal blij voor jullie!

ooo ok , dus toch waarschijnlijk een tweeling zwangerschap.. vind je dat idee nou niet raar?
    fijn dat het bloedverlies een oorzaak heeft en dat het geen kwaad kan!

Liefs!!!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    klopt hoor! eentje is genoeg!
    Alleen groeide ie niet zoals het zou moeten op de menopur , was nog erg klein. Maar idd , er zit iig eentje!!!!!:)

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry voor de verwaarlozing meisjes, ik heb het nogal druk ;)

Murphy: ik had gelijk :D Een jongen! Gefeliciteerd! Leuk hoor ;) En helemaal gezond dus, superfijn!

Ella: wat stom dat je eitje niet doet wat ie moet doen :( Nog even geduld hebben dus...

Nu weer verder met druk zijn!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn lieve, kleine Melle heeft een schimmelinfectie aan zijn billen :( En dat doet zo´n pijn. Ik kan er zelf wel van janken. Vandaag zalf gekregen van dokter. Ik hoop zo dat het snel over gaat.

Maar ook juichen vandaag, want mijn contract wordt per 23 aug met een jaar verlengd :D

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoeraaa Murphy een jongen, wat leuk! Fijn dat alles verder goed was en best even schrikken misschien van die 2e placenta of niet?

Ella, knuf voor jou, ik duim voor je hoor!

Ach wat sneu voor Melle zeg... moeilijk als je kindje wat heeft.. :( Hopelijk werkt de zalf snel Annedore.
    En een contract dat wordt verlengd, wat fijn!! Gefeliciteerd!

Hier ook druk, met leuke idngen hihi.. Maandag zijn we naar de Efteling geweest met zn drietjes, en vandaag ik met een vriendin en haar zoontje naar Plopsaland. Was erg leuk. :) Nu moe op de bank hihi.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat ontzettend sneu voor Melle (en voor jullie!) hoop dat de zalf snel en goed werkt! bah wat zal dat arme mannetje veel pijn hebben zeg :(
    He gefeliciteerd met je contract verlenging!!!! wat super!!!! ben zo blij voor jullie! gaat de toekomst er een stuk anders uit zien , denk ik?

Duchess wat leuk zeg al die pretparken! ze hebben zich vast goed vermaakt! Kan me voorstellen dat je dan helemaal uitgeteld bent....!

Murphy hoe gaat het met je? En met je zoon??? :) al druk bezig met de babykamer?

Hier vandaag mn eisprong als het goed is.... gisteren de pregnyl gezet. Eitje was nog niet zo heel groot , maar mocht de pregnyl zetten, dus iig groot genoeg. En moest ook nog een keer menopur spuiten. Nu maar hopen en wachten en over 2 weken kan ik testen!
    verder een smoor drukke week gehad...... en nu weer 5 late diensten, opzich wel zin in , maar moet echt ook even mn tijd vinden om te rusten zeg maar. (die tijd neem ik nooit eigenlijk ;) )
    Verder alles goed!
    alleen hier weer een ziek mannetje.... weer benauwd en zit erg vol. Hopelijk gaat het snel weer over! En wordt het dan eindelijk es mooier/warmer weer!! :)

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Duchess: alweer bijgekomen? :D Wel leuke dagen gehad zeg!

@Ella: beterschap voor je ventje. Alweer :( Het weer werkt idd niet mee he. EN we kunnen weer gaan duimen voor je! Joehoe!! :D En idd, neem wel de tijd om te rusten he, wie weet wat er allemaal gebeurt in je lijf ;)

Donderdag met man en Melle naar Amsterdam geweest. Was superleuk! Wat hebben we toch een makkelijk kindje. Hij hobbelt de hele dag in de bugaboo met ons mee, soms even bij papa op de arm, of bij mama op schoot wat drinken. Lekker een broodje eten tussendoor. En niet mekkeren of wat dan ook, ondanks dat ie op zo'n dag hooguit anderhalf uur slaapt in de wagen. Hij blijft blij :)

Heb overigens een giga afvaldip, maar moet echt verder! Contractverlenging betekent dat we na onze vakantie wel de sprong kunnen gaan wagen voor een tweede kindje, maar dan wil ik echt wel nog 20 kg kwijt zijn!! ;) Wie geeft me een schop onder mijn kont? :)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik geef je even een denkbeeldige schop Anne!!
    KOM MEID! JE KUNT HET!!!!
    je hebt al zoooooo'n prestatie verricht!
    vind het super knap van je!

he wat leuk zeg dat jullie naar Amsterdam zijn geweest!!! wat een heerlijk makkelijk kereltje is het toch!

Hier net enorm geschrokken....
    ik was even in de tuin , mannetje in de kamer....
    opeens hoorde ik gebonk en veel gestap boven!
    ja hoor , had ie de deur opengekregen , (was op zn auto gaan staan om de deur te openen) en was ie zo naar boven gelopen! liep hij vrolijk boven rond.....
    ben zoooo geschrokken! gelukkig is ie niet gevallen , maar tijd voor traphekjes dus.... ;)
    En miss de deurklinken andersom?

hij zit nu lekker in de box , wel zo veilig! :)

Hoe gaat het met Duchess en dochter en Murphy en zoontje??

Hier verder alles goed! volgende week vrijdag testen..... vind het best wel weer spannend!
    Liefs!

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het IS ook spannend Ella! Nog 'even' geduld en dan weten we of E een broertje of zusje krijgt. Die krijgt ie toch wel, maar WANNEER? Ik hoop snel!! :)
    Idd, de klinken maar omhoog doen ja! Jeetje, wat een slimmerd die zoon van jullie! Maar idd doodeng zeg. Word je toch 10 jaar ouder van ;)

Bedankt voor de schop :) Gister ging weer goed, vandaag ook wel redelijk. Vind het alleen zo moeilijk, maar ik MOET ;)

Ik heb weer sinds gisteren veel eiwitachtig slijm, dus denk dat er weer een eisprong aankomt :( Zou het echt? :$

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne , wauw 18 kg al kwijt!!!
    super dat de ''schop'' hielp!
    het is ook moeilijk hoor! vind het zo knap die wilskracht van je!

Enne weeeeeeeeeeeeeeeeeeer een eisprong YEEEEEH!!!!
    wat mooi!
    dat klinkt iig al erg goed....!!! :)
    zou toch super zijn als de mmm helemaal niet meer nodig zou zijn!

en idd broertje/zusje komt er vast! daar zijn wij ook van overtuigd!

Nou idd , als ik er over terug denk ben ik nog geschrokken hihi.
    kleine dondersteen!
    Hij is best al wel vindingrijk dus.... hebben we hem toch wat onderschat hahahhaa! ;)
    maar snel traphekjes halen!
    voor het zelfde geld valt hij naar beneden :( moet daar echt niet aan denken zeg!

15. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Grrrr, ben boos en ongerust.....:(:
    Ik werk op een peuterspeelzaal en ik heb geen antistoffen tegen de vijfde ziekte. Om die reden ben ik de eerste twintig weken van mijn zwangerschap niet gaan werken. Bij de vorige controle heb ik nog maar eens geinformeerd naar de risico's na twintig weken, en er was absoluut geen risico meer, volgens mijn vk. Afgelopen maandag ben ik dus weer gaan werken. Vanochtend werd ik gebeld dat de vijfde ziekte is uitgebroken op de basisschool waar de Psz in gevestigd is.....
    Shitterdeshit dus, ik weer verloskundige gebeld, nu moest ik meteen bloed laten prikken om vast te stellen of ik recente antistoffen heb, of ik het dus onder de leden heb en zo ja, dan moet ik wekelijks gevolgd worden met een echo want mijn kindje kan blijkbaar bloedarmoede krijgen daardoor...
    Vind ik opeens een heel ander verhaal dan: nee hoor, ga maar weer lekker werken, kan nu echt geen kwaad meer voor de zwangerschap...
    Ik heb bij de huisarts meteen maar wat info gevraagd over zwanger en vijfde ziekte, want de vk had deze niet bij de hand.....JA, DAN ZOEK JE DIE TOCH EVEN OP! MUTS!:x

Nu maar afwachten tot vrijdag, wat de uitslag is van het bloedprikken. Hoop zo dat ik geen recente antistoffen heb....

16. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Anne, volgens mij geeft je lichaam jezelf al een schop, of liever, geeft het je genoeg reden om door te zetten met het dieet, want je wordt beloond met een echte cyclus, met eisprong!!!
    Dus, geen schop van mij, alleen maar een applaus en gejuich: Yeah, go Anne, go eitjes, go Anne go eitje!!

Ella: oef, kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken... Wat een inventief mannetje hebben jullie! Idd, snel deurklinken om gaan draaien!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

och meid! wat schrikken! :x kan me voorstellen dat je ontzettend ongerust bent! wat eng ook zeg. best vaag verhaal idd van de VK. zo gemakkelijk als ze zei dat je wel kunt werken , zoveel haast is er nu geboden. en dat ze niet eens info erover heeft......;) Hoop dat jullie kindje geen bloedarmoede krijgt! Sterkte met het afwachten van de uitslagen!!!!! ik hoop echt het allerbeste!!! xx

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oowja even voor de al moeders onder ons;

Bij kruidvat kun je immers sparen met die punten he! Heb je zo'n pasje en elke euro krijg je een punt.
    Nu kun je voor 800 punten gratis niveau zonnebrand creme halen! Factor 50 , speciaal voor kids! Scheelt toch weer even 16,45 euro.....

dacht laat het maar ff weten! ;)

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sjonge jonge Murphy, wat een ellende. Kan ik idd ook niet tegen. Eerst laconiek en dan ineens paniekerig gaan doen. Hoop met je mee dat de bloeduitslag goed is!

Wij hebben vandaag een dag gehad!

Eerst acuut naar de tandarts met kiespijn. Ontsteking. Vulling eruit geboord. VOlgende week terug voor weer schoonmaken en noodvulling plaatsen. 18 juni wortelkanaalbehandeling :(

Daarna hebben we een andere auto gekocht. Lag niet echt in de planning voor vandaag :) We hebben onze suipschuit ingerluid voor de meer zuinige Multipla. Heel handig voor een gezin met honden dat van kamperen houdt. En veel beter te betalen voor ons :)

En toen kwam onze Nuna Pepp buggy. Best prijzig, maar wat mij betreft elke cent waard!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    auuuwwwwwwwwwwwww Anne! bah wat een eng verhaal bij de tandarts! :(
    spannend 18 juni... hopelijk heb je nu met de tijdelijke vulling geen last meer!

hihi een auto gekocht! leuk hoor! hopelijk bevalt ie jullie goed.
    enne wat een mooie buggy!!!!
    wat zit Melle er prachtig in , je ziet em genieten!
    Maar gebruik je die buggy van de kinderwagen dan niet meer?
    Wij wel voor thuis , en als ik snel met de auto naar de winkel ga dan pak de simpele buggy (is handiger mee te nemen)

Nu snel weer in de tuin!
    Ben druk met oppassen ;)

Deel Deze Pagina