Wohoo, new wheels, voor jullie en de kleine man. Mooie buggy, zo te zien zit 'ie ook lekker! Auw, tandarts is niet fijn...wortelkanaalbehandeling helemaal niet!! Ella: veel plezier met oppassen!
Hier wel ok. Weer iets rustiger dan gisteren. Denk dat de kans dat ik de vijfde ziekte heb opgelopen vrij klein is, want ik ben niet rechtstreeks in contact geweest met besmette kindjes, voor zover ik weet. Maar ik ga dus niet meer werken, aangezien het dus toch nog steeds kwaad kan voor de kleine man als ik het oploop. Over een week of vijf is het ook sowieso al zomervakantie hier, dus dan in de psz dicht...ach, ik vermaak me thuis ook wel! Als alles maar gewoon is, dan kunnen we dit weekens weer lekker verder met Project Babykamer (behang eraf halen en opnieuw behangen)
Murphy heftig allemaal zeg. Sorry ik ben nogal druk, dus lees soms wel even snel bij maar geen tijd om dan uitgebreid te reageren, sorry! Fijne buggy he Annedore?! Wij hebben dezelfde hihi... Tot ze een maand of 18 was hebben we altijd de kinderwagen gebruikt en de Pepp altijd mee op de fiets, met 1,5 de kinderwagen op zolder gezet, ze loopt sinds toen bijna altijd zelf en gaat dan tussendoor soms even zitten dus dan is de buggy voldoende. Nu gebruiken we de buggy ook alweer stukken minder, alleen nog met dagjes weg eigenlijk.. Maar de pepp blijft hier sowieso voor een 2e, is zijn geld idd dubbel en dwars waard, zon fijn ding!
Vandaag de uitslag he Murphy? Zal idd vast wel goed zijn Ik ben ook een beetje druk eigenlijk En beetje aan het balen, want ben voor het eerst niet afgevallen afgelopen 2 weken
Murphy , en??? heb je de uitslagen al? Hoop dat het meevalt meid! denk aan je hoor! Enne groot gelijk dat je niet meer gaat werken!!! Anne , oooo das niet motiverend he dat je niks afvalt.... MAAR je bent al 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kg kwijt! ongelooflijk! zoveel! je lichaam heeft nu denk ik een ''wen-periode''? Of hoe noem je dat? hier ook heeeeeeeeeeeeel druk! maar wel super gezellige dingen allemaal , straks nog late dienst (ach is ook niet zo erg haha)
enne trouwens Anne , zie in je banner dat je dus wel weer een eisprong hebt gehad?? super!!!! wat zul je blij zijn!!
YES!!! Geen vijfde ziekte in mijn bloed!! Wat een enorme opluchting, ons mannetje kan gewoon lekker verder groeien, zonder extra echo's en risico's. Manlief kwam thuis met een mooie bos bloemen, omdat ik me zorgen maakte over ons zoontje....ahhh, da's toch heel lief! Nu weer verder met de babykamer, morgen behangetje uitzoeken. Zin in!! Anne: stom, een afval-stop. Zul je zien dat het komende weken opeens weer heel snel gaat. Hoor je toch wel vaker, dat je lichaam even "stopt" met afvallen en dan opeens vliegen de kilo's er weer af? Maar lijkt me idd niet echt motiverend. Over kilo's gesproken, ik ben pas anderhalve kilo aangekomen sinds ik zwanger ben....lijkt me eigenlijk best weinig. Zal vast nog wel komen, zeker gezien mijn slagroom-obsessie van de afgelopen weken. Hoeveel kwamen jullie alllemaal aan tijdens de zwangerschap? Ella: nog een weekje, duim duim duim...
YES! Blij voor je Murphy! Nu lekker verder genieten. En lekker aan het werk in het kamertje, lekker met de ramen op met dit weer. Ik was met 18 weken 1,5 afgevallen en vanaf 20 weken begon ik langzaam aan te komen. In totaal ben ik 8 kg aangekomen (in de 2e helft van de zwangerschap dus). Dus, no worries Wat betreft afvallen: was dus wel 3 cm van mijn taille kwijt weer. Niet afgevallen was waarschijnlijk vocht vasthouden door het warme weer
Heb net (3/4e deel van) je verhaal gelezen. Mijn god, wat heb jij veel meegemaakt zeg! En wat vind ik het leuk voor je dat je eindelijk een kindje op de wereld hebt kunnen zetten. Wat een prachtkerel! Ik ben heel benieuwd wanneer het voor ons zover is. Wij gaan het PGD traject in, dus afwachten... Ik moet trouwens as. woensdag naar kaakchirurg om een kies te laten trekken. Pff...
Murphy , wat fijn!!! geen vijfde ziekte! wat een opluchting meid! ben heel blij voor jullie! En hoe staat het met het kamertje?? Leuk he om daar mee bezig te zijn! enne meiden.... hier een nieuwtje! ik heb vandaag getest! 2 dagen voor mn nod en.............. POSITIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is het geen wonder? ik bevat het nog steeds niet. Dat verklaart miss mn lage rugpijn telkens? na ja ik weet het niet , iig dat er een goede streep te zien is!!!
JAAAAAAA!!!!!!! GEFELICITEERD ELLA! Wat een fantastich nieuws. De tweede ronde raak, geweldig! Kan me voorstellen dat het moeilijk te bevatten is, maar geniet er toch maar van, de streep staat er echt!
dankjewel lieve murphy! ja echt geweldig he!! ik loop he-le-maal te stuiteren! en heb een heel lief knuffeltje gekocht gewoon de 2e ronde.... WEER! met ons mannetje waren we ook in de 2e ronde zwanger! ongelooflijk he.
(nog) Nergens last van en de verdoving is volgens mij al aardig uitgewerkt. Alleen een nogal beurs gevoel, zo'n blauwe-plek-gevoel in m'n tandvlees, maar als dat alles is...
@Deesjebeesje: ik had laatst op je gereageerd, maar ik zie dat ie die niet gepost heeft In ieder geval mijn dank voor het lezen van mijn verhaaltje Valt dus mee met je kies? Wel pijnstilling voor de zekerheid? @Ella: had het vanmiddag al gelezen, maar kon niet reageren, maar meissie wat goed!! Gefeliciteerd! Jeetje, wat spannend weer! Bijzonder om weer zwanger te zijn zeker? @Murphy: lekker met het kamertje van jullie knul bezig? @ons: alles okee, zijn gangetje Wel veel meiden om mij heen bezig met een 2e kindje. Wij denken er ook heel veel aan, maar doen er nog niks aan Maar wat WILLEN we graag Ik ben zo verliefd op Melle, lijkt me geweldig om nog zo'n prachtig kind te mogen krijgen
Waaaauw ELLA! Super meid, proficiat!!!!! Hier ook veel mensen om me heen die bezig zijn voor een 2e. Nu ook veel mensen met een 1e jonger dan Yasemin. Soms wel moeilijk hoor. Ik ben een beetje aan het meelezen, we zitten in een hele lastige fase, extreme peuterpuber en ze was sinds 2,5 maand zindelijk maar plast ineens weer in bed en in driftbuien in haar broek. En daarbij ook aan het klooien met wel/geen middagslaap. Zucht. Komt ook lekker allemaal tegelijk. Gaan we over 2 weken ook nog eens op vakantie, dus ben al helemaal 'bang' om te gaan...
@Duchess: dat zijn dan de minder leuke dingen he Wat kun je je dan machteloos voelen he? Er is ook zo weinig aan te doen... Melle begint nu te krijsen als hij zijn zin niet krijgt. Duurt het te lang voordat ie een hapje eten krijgt, dan krijsen. Ik heb hem vanavond gewoon zijn bakje eten gegeven en toen zat ie zelf wat te prutsen met die lepel. Af en toe gaf ik hem een hap. Grote kliederboel, maar een stuk gezelliger aan tafel En dat krijsen/huilen als ie naar bed gaat. Zodra ik de kamer uitga, gaat ie los Voel me dan zo machteloos. Snap wel dat ie niet wilt dat ik wegga, maar ja...kan moeilijk naast zijn bed blijven staan
@Annedore: op zich weinig last van, maar doet vooral zeer als ik lach (en ik ben nogal een lachebek...dus succes d'r mee haha) en slapen ging vannacht slecht. Ik slaap normaal op mijn rechterzij of op mijn buik, met mijn hoofd (lees: wang) op mijn arm, maar laat aan die kant nou net die kies getrokken zijn... Dus moest nu in een houding slapen die ik totaal niet prettig vond, dus kon af en toe de slaap niet vatten. Over Melle: zolang je natuurlijk maar niet om de haverklap bij z'n bedje staat. Dat deed m'n zusje wel bij haar dochtertje en dat kind wil nu voortdurend aandacht. Een echte jengelaar. Als ze vijf minuutjes geen aandacht krijgt, gaat ze helemaal los, vooral omdat ze zichzelf niet kan vermaken (lees: met poppen, blokken enz. spelen). Sorry, hoor mij nou. Ik moet nog zien hoe ik het later aan ga pakken. Haha. Sorry!
@Deesjebeesje: rottig zeg. Zo vervelend als je niet lekker kunt slapen Niet te veel lachen vandaag Ik sta idd niet om de haverklap naast zijn bedje. Eerst ga ik na 5 minuten, zeg niks, leg hem goed, speentje, knuffeltje. Dan na 10 minuten eventueel nog een keer kijken, maar dat hoeft niet eens altijd. En soms duurt het half uur/3 kwartier, maar ik laat er steeds iets meer tijd tussen dat ik ga kijken. Wil niet dat ie zich onveilig voelt, maar wil idd ook niet de taferelen die je zus met haar kind heeft Wanneer gaan jullie eigenlijk met pgd van start, als ik vragen mag?