Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess wat pittig zeg!
    hopelijk is ze snel door deze fase heen!
    sterkte ermee!

Anne , ook al zo'n pittig kindje!
    heeel herkenbaar dat gekrijs als anderen eten!
    En leuk is dat he als ze zo lekker mee-eten en voornamelijk kliederen! ;)

hier ook niet iemand die om de haverklap naast zn bedje staat, eigenlijk nooit gedaan... wel als hij krijste hoor en ben er ook tot 14 maanden bijna iedere nacht uitgeweest , maar nu laat ik hem huilen snachts en hij slaapt zo weer. En ook in de box, als ik bezig ben ik huis dan vermaakt hij zich maar even , vaak hoor ik hem huilen , maar na 10 min hoor ik hem alweer gezellig kletsen en doen.
    Ik kan ook niet iedere minuut van de dag naast hem zitten/staan. Hoe graag ik dat ook zou willen hahaha

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    check mn banner!! :)

4. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Whoehoe....nice banner!!!
    Ben ik niet meer de enige hier!

Over krijsen in bed/box: ons pleegje vorig jaar huilde ook altijd in bedje, maar ze was dan ook gewend dat mama thuis bij haar bleef totdat ze sliep en bij elk huiltje weer naast haar stond. Ik liet haar vaak wel 10 minuutjes huilen, meestal was dat haar manier om in slaap te vallen. Alleen als het echt overging in krijsen dan ging ik natuurlijk wel naar haar toe. Eenmaal weer thuis stond mama weer constant naast haar bedje, met als gevolg dat ze overdag nu helemaal niet meer slaapt...
    Ook in box was ze niet gewend om te spelen, dus dat was ook krijsen en nog eens krijsen. Maar ik vond het toch belangrijk voor haar dat ze ook leerde om zelf te spelen en niet altijd vermaakt te worden. Na vier maanden oefenen in de box hield ze het soms wel een half uurtje vol! Het is dus volgens mij een kwestie van wennen....

5. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Project babykamer: muren zijn helemaal kaal, nieuw behangetje ligt klaar, dus in het weekend gaan we lekker beginnen!
    We hebben gekozen voor twee kleuren: wit met grijs. De bovenkant van de muren wordt wit en dan komt er een aluminium stripje op de muren en daaronder dan het grijze behang. De meubeltjes hebben ook aluminium greepjes en raandjes, dus we hadden bedacht dat het dan leuk bij elkaar past. Alleen moeten we nog een leuk stofje uitzoeken voor de gordijnen. Mijn moeder is zo lief om de gordijnen te naaien, dus zie gaan we dan als volgende aan het werk zetten.
    Ik verheug me vooral op de afwerking, kussentjes, lampjes, enz.

O ja, nu ik toch even lekker ego bezig ben hier, ik zat gisteravond in bad en ik voelde de kleine man niet alleen schoppen, ik zag mijn buik ook echt bewegen!! OOOO, wat leuk! Ben helemaal blij en verliefd!
    Nog een laatste dingetje: ik schreef vorige week nog dat ik pas anderhalve kilo was aangekomen, inmiddels zijn het er vier!!!!
    Ik hou het maar op een groeispurt (het kan vast niks met de slagroom-obsessie te maken hebben, toch?!?)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy , dat is jammer zeg van jullie pleegje , dat ze nu overdag niet meer slaapt!
    had ze net een ritme aangeleerd.
    Goed zeg dat ze uiteindelijk toch eventjes in de box kon spelen.

oooo wat een gave kleuren! wit/grijs vind ik super!!! ik heb ook alles voor in de box van de nijntje grey lijn. Miss ken je dat wel! We hebben een witte box.
    Leuk he die voorbereidingen! daar kon ik ook zo van genieten!
    Gordijnen..... ik zelf vind heel lichtblauw of lime-groen er erg mooi bij staan (bij wit/grijs) met bvb een motiefje van sterretjes?
    leuk dat je moeder de gordijnen wil naaien!

hihi nee joh!! das een groeispurt! en heeft niks met slagroom te maken meid! lekker van genieten!
    wat gaaf dat je de baby hebt gevoeld in bad en hebt zien bewegen!zo mooi gezicht he!!!! geniet er maar lekker van!!!!

banner; of vinden jullie het te vroeg?? ik heb bvb ook het zh nog niet gebeld. Durf op de een of andere manier niet zo goed. Denk dat ik maandag bel voor afspraak echo. (oooo wat klinkt dat raar! afspraak echo! ;) )
    maar vond het wel leuk een andere banner. Heb vanmorgen weer getest en de streep was al donkerder! eigenlijk is morgen mn NOD.... dus opzich op positief toch? dat de streep gisteren al zo mooi zichtbaar is?
    kwordt wat onzeker:) erg he!

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Jeetje, ik heb alles van de afgelopen dagen helemaal gemist :( Nou ja...

Heb nu niet zoveel tijd, maar heb alles wel gelezen! :)

Superleuk nieuws allemaal! En die banner van Ella moet blijven hoor :D
    En gordijnen voor Murphybaby: ik zeg lichtblauw! Of felblauw, niet donkerblauw ;);)

Nog ff snel proberen een foto toe te voegen van de tattoo die ik vandaag heb laten zetten. Mijn eerste! :D Lukt dus nu niet, houden jullie tegoed~!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Tattoo!!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat een gave tattoo!!!
    mooi hoor!
    je zult er wel trots op zijn!

Enne je eerste? haha! mocht er een tweede komen , dan komt er een 2e tattoo?

Hier alles goed! erg misselijk haha, hele middag in bed gelegen en vlak voordat ik aan het werk moest eruit!
    zit in twijfel over die banner.... wel/niet laten staan....
    ik twijfel nog even lekker door!

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Mooie tattoo, Anne!!

Ella: laten staan die banner! Staat je goed!
    Lekker misselijk? Heb je daar bij je eerste zwangerschap ook last van gehad?

Hier: jaaaa, het behangetje hangt! Heel mooi geworden, nu nog plintjes kopen en maken en dan zijn de muren al helemaal klaar!
    Ella: ja die Nijntje-grey spullen vind ik ook helemaal leuk. We gaan daar ook zeker een aantal leuke dingen van kopen. Vind die muursticker wel erg leuk voor boven het bedje. Heb ook hele leuke gordijnstof gezien, en idd deze is heel licht blauw met wit!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Murphy: gordijnstof klinkt leuk!

@Ella: laten staan die banner!! :D

Ik ga naar de KV om testen te halen. Ik heb weer eens wat hoor, maar zal wel niks zijn. Ook al is het allemaal erg verdacht ;)

Ergens tussen 21 en 24 mei (weet niet meer exact) had ik weer veel eiwitslijm. Blij natuurlijk, want waarschijnlijk dus weer eisprong. Hebben we dus ergens in die dagen ook seks gehad. Wel voorzichtig gedaan, maar niet heel voorzichtig ;)

Nu ben ik dus sinds een week niet te genieten, koud, moe, honger, rugpijn, buikpijn etc.. Zou morgen ongi moeten worden en zou vandaag dus al wat bruin moeten spotten, maar nog niks :(

Vorige week donderdag ineens een ingeving om te testen, had er nog 1 liggen. Daar zag ik heel licht, in de verte een streepje. Maar dacht dat ik het me verbeelde. Tot vandaag, omdat er nog geen ongi naders blijkbaar :(

Maar misschien (waarschijnlijk) zie ik spoker, want hoe zeker is die eisprong? Misschien had ik alleen slijm en geen eisprong? En hoe groot is de kans nou dat ik per ongeluk zwanger word?

Maar goed, gewoon ff voor mijn gemoedsrust ga ik nu even testjes halen :)

12. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Klinkt interessant Anne....dus er was wel een tuurstreepje?? Spannend....hou je ons op de hoogte?

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nu weer een tuurstreepje, man vond het heel twijfelachig. Maar igg niet duidelijker dan afgelopen donderdag, dus ik beschouw hem als negatief.

Maar merk ook nog niks van ongi en denk dus nu dat ik geen eisprong heb gehad. Lees ook net dat er meer vrouwen zijn die rekbaar slijm krijgen, maar geen eisprong (volgens hun ovutesten eisprong op heel ander moment dan het rekbare slijm).

Hmmmmm, ben nu best wel teleurgesteld :( Niet over dat ik niet zwanger ben, maar dat ik dus helemaal geen garanties heb wat betreft maandelijkse eisprong.
    Vind het echt zonde van dat ene ei dat we bewust niet benut hebben, want mijn eisprongen zijn zo zeldzaam...

Ik stel me vast een beetje aan, maar dat is dan maar zo ;):)

14. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Jammer Anne, maar ik zou toch wel heel blij zijn met af en toe een eisprong, misschien niet elke maand, maar elke twee of drie maanden biedt toch ook wel een kans buiten de mmm?
    Of had je altijd al af en toe een ei, ook voor Melle?

Tijd genoeg om te kijken wat je lichaam doet de komende maanden, toch? Jullie wilden toch sowieso nog even wachten met een tweede? Of is de wens toch al best heul groot?

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Maar Anne , is het nu heel dom wat ik zeg??
    een tuur streepje is toch ook een streepje??

ik zou nog een testje doen hoor!

kan me voorstellen dat je nu helemaal in verwarring bent , wb je ei!
    heb je nu wel/geen ei gehad....
    werk je met ovu testen? miss dat een ideetje?

knuffel voor jou meis!!!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

ooo wat leuk!!!!! nijntje grey hebben wij ook heel veel spulletjes van! zo leuk! Wat voor behang hebben jullie? super dat de muren al klaar zijn! klinkt erg leuk licht blauw met wit!

vandaag minder misselijk!! Ja ik was eigenlijk de hele zwangerschap misselijk. vaak sochtends en savonds!
    verder wel ontzettend slecht geslapen.... sliep pas tegen half 5!:$
    hopelijk vannacht iets betere nacht.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik dacht al , kon het niet meer vinden!
    maar we staan nu dus onder de mmm-clubs!

18. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Huh? Ik was helemaal de weg kwijt, joh!

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    #1759 Annedore, 5 jun 2012
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
    Ik ga altijd naar mijn vaste topics via het knopje 'gebruikers instellingen' :)

@Ella: jij bent echt op en top zwanger! Dus niet die banner weghalen meis! :) Gewoon genieten van alle kwalen, al is dat niet altijd feest, en pronken met je banner!

@Murphy: de weg weer gevonden :D Anders was ik je wel gaan zoeken hoor :p

@test: ja, maar een tuurstreepje hoort 4 dagen na het vorige tuurstreepje wel een duidelijker tuurstreepje te zijn ;) En het was echt niet duidelijker, maar even licht. Wel vreemd, want heb dat nooit eerder gehad op die 2 v 5 testen :( Maar goed, ik wacht maar weer af en ga er vanuit dat ik niet zwanger ben hoor.

Gister ook gedacht aan ovulatietesten, maar die schijnen misleidend te kunnen werken bij PCOS. Dus misschien beter van niet.

Wel gister de knoop doorgehakt, dat als ik weer een eisprong voel/denk te voelen, we er voor gaan! En dan dit jaar maar kijken waar het schip strandt zonder de MMM.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne WAT EEN SUPER BANNER!!!!
    watleuk zeg! jullie gaan voor een tweede!

Nou meis ik hoop dat de goede eisprongen blijven komen!
    (niet te veel want ik wil dat je heeeel snel zwanger bent!)

klopt wat je zegt over de ovu testen dat die misleidend kunnen zijn bij PCOS. Ik wilde ze toen ook gebruiken , maar werd me afgeraden door de FA.

wat apart zeg dat tuurstreepje.....!

Deel Deze Pagina