@Ella: je banner staat er nog Goed zo! Hoe voel jij je? @Murphy: en jij? @en ik? relaxed In afwachting wat de toekomst ons brengt...
Net weer gestest en negatief, maar ook geen ongi (of tekenen daarvan) behalve me gewoon hormonaal voelen Nou ja, dus blijkbaar geen eisprong gehad ondanks de paar dagen doorzichtig, rekbaar slijm Vind ik erg jammer, maar kan er niks aan doen. Alleen verdergaan met afvallen, wat de afgelopen 2 weken stilstond, en afwachten. Dit jaar willen we waarschijnlijk nog geen MMM. We hebben gewoon best veel hoop dat in de loop van het jaar mijn cyclus meer herstelt en dat we spontaan zwanger worden. Lukt dat niet? Dan maar weer MMM
wat ontzettend balen Anne! ik leef met je mee. Ik hoop zo dat dit eenmalig is/was!!! En dat je verder toch mooie eisprongen zult krijgen! super dat jullie hoop hebben!!!!!! idd meid , bekijk het dit jaar.... wie weet!
hoe gaat ie meiden?? Hoop dat alles goed is! Hier wel! vraagje , hebben jullie een wiegje??? wij hadden voor ons mannetje geen wiegje..... maar zou zo graag willen voor de 2e! En als jullie eentje hebben , waar hebben jullie die gekocht?
@Ella: alles goed? Wanneer eerste echo eigenlijk? @Murphy: en hoe is het bij jullie? @de rest: alles naar wens? @ons: nog een negatieve test gehad, dus niet zwanger. Maar vandaag ongesteld en begin me af te vragen of dat ene hele lichte streepje niet mijn lh-piek (eisprong) kan zijn geweest? Maar heb geen idee of een zw.schapstest dat ook kan aantonen In ieder geval ben ik dus vanochtend ongesteld geworden. Maandag had ik al heel licht wat roze, maar de rest van die dag en gister niks, dus had nog hoop dat ik maandag een ei had. Niet dus. Het is dus onduidelijk of er een ei is geweest in deze cyclus van 38 dagen. Maar goed, we gaan ons best doen om komende cyclus een ei te ontdekken en hem te bevruchten
Anne: rare cyclus dus, maar wel een soort van cyclus. Da's beter dan niks, lijkt me. Volgens mij kan een zw-test normaal gesproken niet vals positief zijn door een lh piek. Misschien was er wel een heel klein beginnetje, maar is het niet doorgegaan? Heb ik in de behandelingen ook twee keer gehad, hele lichte positest, toen negatief en dan( iets later dan verwacht) toch nog ongesteld. Ella: Zeg, ben jij nu opeens alweer bijna 6 weken??? Je haalt me nog in! Ja , wij hebben een wiegje dat naast ons bed komt te staan. We willen hem voor de eerste nachten gebruiken, daarna gewoon in zijn bedje. Het ding is ook echt heel klein, dus lang gaat hij er niet in passen. Het lijkt me zo vreselijk om de kleine man na negen maanden in mijn buik, zomaar helemaal alleen op zijn kamer te leggen...ook al is zijn kamertje naast die van ons... Kamertje schiet lekkker op, behang is heel mooi geworden, meubels staan er al in en we hebben een muursticker van nijntje opgehangen boven het bedje. Ben er helemaal blij mee! Nu nog gordijnen, commodekussen, plankje voor aan de muur, lampen, o ja, en kleertjes en rompertjes en hydrofielgevallen en slabbers en uhm....eigenlijk nog best veel...
@Murphy: ja misschien is dat het geweest ja. Ach, we zullen het nooit zeker weten, dus we laten het maar weer achter ons. Hahaha, je hebt nog een hele to do-list dus. Gelukkig heb je nog even Wel leuk allemaal he? En straks elke keer dat kamertje inlopen, 100 keer je gedachten veranderen over het eerste pakje. Leuk en bijzonder! @Ella: vergeet ik nog helemaal je vraag over het wiegje te beantwoorden! Sorry! Wij hebben een wiegje. Wieg Marseille | Wiegen | Baby-Dump Matrasje erbij was nog iets van 40 euro. Met ruim 3 maanden is ie naar zijn eigen kamertje gegaan in zijn ledikant. Ging gelijk goed! Dit lege wiegje staat nog steeds in onze slaapkamer. Manlief heeft hem nog niet uit elkaar gehaald. En onze kamer is nogal groot, dus in de weg staat ie ook niet Nog ff en dan hoeft ie niet eens meer uit elkaar. Dan kunnen de lakentjes er weer op. *positieve gedachtes!*
Murphy! Bijna 24 weken!!! JIJ gaat pas snel! ik gaaaa zooooooo langzaaaaam hahaha! wou dat de echo tijd er was! de 28e voor de echo!!! ooo wat leuk zeg! heerlijk bezig met kamertje en babyspulletjes!!! Leuk idee een muursticker! ga ik even onthouden haha! Wij hebben hem juist gelijk op zn kamertje gedaan! ik moet zeggen ik vond het een verademing!!! zo rustig en we konden alle 3 goed slapen. Meneertje heeft 1x welgeteld 30 min op onze slaapkamer gelegen/geslapen..... we konden echt niet slapen! Hij maakte zoveel geluidjes en ademen ging hard hahaha! Voor ons geen kindjes in de slaapkamer! Tenzij het natuurlijk anders verloopt. weet het niet hoor. Anne , wat apart zeg van je ongesteldheid en van je test? Miss kun je je vraag beter stellen aan de verloskundige hier?? ik heb totaal geen verstand van die testen. Wel fijn idd dat je een soort van cyclus hebt! ik duim super veel met je mee en super dat je zo positief denkt! idd dat wiegje hoeft straks niet meer uit elkaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een mooi wiegje trouwens!!! heel schattig! zoiets zou ik ook wel willen! Thanks voor de tips! Hier alles goed! af en toe misselijk... maar goed dat hoort erbij! verder ontzettend moe... de 28e de eerste echo! ik probeer er nog niet teveel aan te denken , wordt behoorlijk nerveus!!! maar tschiet al op toch? Liefs!
Gaat snel Ella! Maar wat lijkt het allemaal langzaam te gaan die eerste weken hè?!? Vandaag is onze hond gecastreerd....nu is hij weer thuis, maar kan nog niet echt op zijn poten staan. Hij ligt te snurken in zijn mand, met een soort van grote romper aan, zodat hij niet bij de wond kan en onder een dekentje omdat hij het koud had! Kunnen we vast een beetje oefenen, de arme stakker!
Ikkie , bedankt!!! Ja wat spannend he! Ik hou je op de hoogte! Met jullie ook alles goed?? Murphy oooo wat sneu zeg voor jullie hond! Hoe gaat het nu? En hoe gaat het met jezelf en met de kleine??? Nog druk bezig geweest met het kamertje? @all; hier iets minder, althans ik neem aan dat met de zwangerschap alles goed gaat hoor! Maar ben weer aardig misselijk aan het worden en heb nu 4 late diensten voor de boeg... :S Na ja , overleef ik vast wel weer en als het niet gaat dan meld ik me ziek. (zal wel wat meevallen) Verder ben ik weer aan het piesen voor Moeders v Moeders! heb alweer 2 flessen vol
Ella: nog steeds lekker aan het piesen op de potten? Goed bezig! En.....bijna tijd voor de echo! Spannend! Hoe gaat het met de misselijkheid? Lijkt me wel de stuk zwaarder als je al een kleine man rond hebt lopen thuis. Ik vond die eerste weken best pittig door alle kwaaltjes. Anne: hoe gaat het daar? Ben je nu met ovu- testen aan de slag? Ben heel benieuwd of je het ei kunt opsporen, stel je voor, zomaar zwanger worden zonder mmm....hoop het zo voor jullie! Hier gaat het goed. Kleine man is meestal lekker actief, al neemt hij soms ook een snipperdag en voel ik hem bijna niet....volgens vk komt dit door de twee placenta's, hij kan zich lekker verstoppen en als hij er tussenin gaat liggen, dan voel ik dus bijna niks. kamertje schiet aardig op, we hebben een superleuke lamp gekocht, een soort luchtballon met beertje er in. Ik zal binnenkort echt eens wat foto's gaan spammen van het kamertje en mijn buik. Na het eten 's avonds begint het erop te lijken dat ik een voetbal heb ingeslikt....
@Murphy: nee, geen ovutesten voor mij. Die schijnen niet betrouwbaar te zijn bij pcos. Heb ook nog geen ei gespot met zekerheid sinds 23 april. Want ik voel het echt duidelijk als ik een eisprong heb. We willen na onze vakantie eerst even bij de fertiliteitspoli langsgaan. Vragen of ze even wil bekijken hoe het nu met de PCOS is en of ze misschien bloedwaardes kan laten prikken om te zien of ik een eisprong heb gehad onlangs... Dan kunnen we ons er wat meer op instellen of we een kans hebben op een spontane zwangerschap of dat we ons toch weer moeten voorbereiden op behandelingen... Ik wil idd graag foto's zien van jullie kamertje en je buik!!!! @Ella: zware diensten overleefd meis? Nog 5 dagen tot de 1e echo! @Melle: ik ben de hele dag al van slag. Ik stond me vanochtend af te drogen op de overloop en Melle was bij mijn man op bed aan het spelen. Hoor ik ineens een klap!!! Is Melle van het bed afgekropen en op de grond gekletterd! Huilen! En mama huilen Ik ben zo geschrokken en kan er niks aan doen dat ik boos ben op mijn man Met Melle is alles volgens mij wel goed. Zijn eerste tandje heeft de dag voordat hij 8 maanden was het puntje laten zien! En hij kan nu ook los zitten!
Anne wat goed van Melle dat hij los kan zitten! wat wordt hij al groot , met tandje enzo. ooo wat zielig meid dat hij is gevallen! bah! je man deed het vast niet expres toch? gelukkig dat met Melle alles goed lijkt/is! Goed idee zeg om even langs de FA poli te gaan idd! Murphy wat ga je toch hard!!! Fijn dat het zo goed gaat. lijkt me idd ook spannend zeg als je hem dan niet meer voelt. Dus dat komt door de 2 placenta's! Wel fijn dat je dan een oorzaak weet? Ja hier erg beroerd. Vind het soms wel pittig idd met een kleintje erbij en daarbij mn late diensten. Deze week was ik alleen donderdag vrij en was vanaf het weekend al aan het werk. na ja het lukt me nog! ik geniet erg van hem hij heeft nu zo leuke (maar ook drukke ) leeftijd! Ik ga zo slapen! nog een kwaaltje waar ik last van heb; vermoeidheid hihi en zo min mogelijk denken aan as donderdag!
Anne , overigens kan ik me wel goed voorstellen hoor dat je moest mee huilen met hem en dat je boos was/bent op je man! Tis ook zo schrikken he als zo'n kleintje zo hard valt......!!!
@Ella: ja, ben je erg zenuwachtig voor de echo? Ik hoor al mijn vriendinnen erover dat deze leeftijd (van E dus) erd druk is Springt je man wel wat bij als je het ff niet trekt? @Melle gevallen: tuurlijk deed mijn man het niet expres, maar hij was weer eens met die stomme telefoon van hem bezig en daar word ik niet goed van :x Als ie nou niet met die kuttelefoon bezig was geweest dan had ie niet de andere kant opgekeken en dan was Melle niet gevallen Maar goed, hij voelt zich heel schuldig en gister heeft zijn telefoon de hele dag boven gelegen
@vallen: oei, ik zou ook boos zijn, terecht of niet! dat gezeur met telefoon komt me ook wel bekend voor, die van mij zou het ook voor elkaar krijgen. Maar ja, ik ben op het moment sowieso enigszins geïrriteerd, hormonen, hormonen, hormonen... Ik heb de baby al twee dagen niet veel gevoeld, alleen als ik echt op mij rug lig voel ik hem bewegen. Terwijl hij de afgelopen week net heel actief was en ik hem eigenlijk de hele dag door wel voelde. Bah, vind ik nooit leuk, die dagen. Hoop dat hij snel weer draait en ik hem weer goed kan voelen... Ella: nog een paar dagen.....
@Murphy: niet leuk idd als je hem niet veel voelt. Ik vond dat ook altijd erg minder Soms porde ik dan even aan de zijkant in mijn buik (een paar kaar) en dan kreeg ik soms wel reactie. Was ik weer gerust