Wauw! Wat goed Murphy! Nu lekker stoeien Hier dus minder goed nieuws Geen follikel meer te bekennen. Helemaal NIKS Fostimon weer opgehoogd naar 300 en dan zaterdag kijken. Dr. W zegt dan altijd 'God zegene de greep' We hopen op 1, 2, 3 eitjes, maar als het er meer zijn dan KUNNEN we altijd nog voor een escape IVF gaan. Maar dat zien we dan wel weer... Ook gesproken over pauze en mogelijkheid tot IUI. Dr. W zei gelijk dat alles wat wij willen en binnen hun kaders past mogelijk is. Zouden dus deze ronde nog IUI kunnen gaan doen. Maar we doen het even anders. Wij gaan deze eisprong nog even zelf gezellig doen. Als ik deze ronde niet zwanger word nemen we een pauze tot ergens nabij februari en dan beginnen we met IUI. Dr. W zei 'als je nu niet zwanger bent, dan gaan we in 2011 IVF doen!'. Nou, dat vind ik prima, maar ik wil wel eerst ook nog een paar IUI's proberen. Heb toch nog hoop dat IVF niet nodig is Nou ja, tot zover dus... Ga vandaag maar weer rustig aan doen, want morgen moet ik weer fris en fruitig(achtig) zijn. Bedankt voor jullie lieve steun meiden! Doet me erg goed
o, Annedore, wat 'n ellende! Nu volgend weekend pas weer fm? Je "klinkt" wel positief gelukkig! Goed dat bij jouw zh ook een escape ivf een optie is (beter dan een verloren maand). Is het geen idee om ipv fostimon misschien eens puregon te proberen? Wetenschappelijk is er geen bewijs dat dit middel beter werkt dan fostimon, maar volgens mijn gyn. zag zij in de praktijk wel dat sommige vrouwen (waaronder ik) geen mooie follikels krijgen van het een, maar wel van 't ander! Fostimon is een stuk goedkoper, daarom wordt dit vaak eerst geprobeerd... Ik hoop zo dat 300E mooie eitjes op gaan leveren! Ik duim nog een weekje verder voor je... groetjes, Murphy
Ze hebben mij niet op de Fostimon gezet omdat dit goedkoper is hoor Ik heb hiervoor al voor bijna 10.000 euro Gonal-f in mijn lijf gespoten, voor maar 1 eisprong ja Fostimon slaat bij mij beter aan dan Gonal. Met Gonal 1x eisprong gehad (3eitjes) op CD65. Daarna 2x doorbraakbloeding. Met Fostimon 1x eisprong gehad op CD32. Dat is al de helft korter als met de Gonal Ik heb gewoon hoge doses nodig En daardoor altijd het risico op teveel follies, dat is soms wel een beetje killing, omdat ik niet 'zomaar' even een IVF erin wil gooien. Daar wil ik toch zuinig op zijn. Fijn dat ik alweer positief overkomen. Ik voel me ook wel een stuk positiever dan een maand geleden Ik hoop zo dat wij beiden die pauze tot februari niet nodig hebben he, maar gewoon 9 maanden mogen zwangeren straks
Wat balen weer Anne!... Je klinkt idd positief, maar ik kan me voorstellen dat dat diep van binnen toch anders is. Jij bent ook al zo lang bezig... Gisteren had ik mn dipje. Na die laparoscopie heb ik nu zoiets van: Komt dit ooit nog goed?!?! Dat had ik eigenlijk nog niet eerder gehad zo erg. Al dat wachten... ik word er echt niet goed van...
Sjah Merah, het is zo'n onvoorspelbaar traject he. Continue word je heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Periodes van wanhoop wisselen af met periodes van goede hoop voor een vuchtbare toekomst. Ik voel me momenteel redelijk rustig onder de situatie, maar weet dat dit volgende week weer om kan slaan. Ook jij hebt je recht om het even niet meer te zien zitten. Je bent maar een mens en er is een limiet in wat je in een bepaalde tijd verwerken kunt. Ook jij hebt een meer dan bewogen jaar achter de rug. Het is niet meer dan logisch dat ook jij in een dipje komt. En dat is niet erg, want je komt er ook wel weer uit. Echt...*knuf*
Ja, Anne, ik hoor het al, ik heb hier te maken met een professonial, je hebt ook alle hormoonellende al geprobeerd! We gaan gewoon allebei zwanger beginnen aan 2011! Zo, dat staat vast. Positief denken helpt gewoon!! (o ja, tenzij mijn progesteron weer te laag is over een week, dan ga jij alleen zwanger 2011 in, en volg ik in februari) @merah: uit je handtekening begrijp ik dat je al heel wat hebt hebt meegemaakt in de mmm. Hopelijk voel je je snel weer wat opgewekter en gaat 2011 ook jullie jaar worden!
Jeetje Anne,......zwanger proberen te worden gaat voor ons helaas in een achtbaan van emotie's,..........ik duim idd ook nog even een weekje verder voor jullie. Wat is dat toch met onze eierstokken????? We gaan er gewoon voor dat 2011 ONS jaar gaat worden!!!! Misschien voor jullie al wel 2010!! Dikke knuffel voor jou!! @Merah,...voor jou ook en hele dikke knuffel.
Even snel voor Rissy: zag je vraag in het andere topic ove dr. M. Dat is niet de nieuwe gyn. Het is een wat oudere man en ik moet altijd erg om hem lachen, hij doet me aan kabouter Plop denken *sorry dr M!!!! * Het is een lieve, rustige en meelevende man. Lijkt me prima om bij hem de intake te hebben. Ik had er iig zelf geen problemen mee gehad
hé meiden,...en bedankt,.....nu moet ik nog serieus daar naar binnen,.....whoehahahahaha,.......lig nu al in een deuk Moet denk ik veel moeite doen mijn gezicht in de plooi te houden
Weet niet bij welk zh jullie in behandeling zijn, maar op dit moment stel ik me een paddestoeltje ergens diep in het bos voor! (met artsen en verpleegkundigen die met een grote muts op hun hoofd een vrolijk dansje doen) Hihi, veel plezier hoor!
Mijn collega gaat volgende week met zwangerschapsverlof. Haar vaste vervangster, waar ik direct mee samenwerk, want 2 collega's op een groep, heb ik gisteren ontmoet. Hoor ik net van andere collega's dat ze vandaag moeilijk heeft zitten doen op google (info zoeken) en van alles aan collega's heeft gevraagd, omdat...... ze misschien ongewenst zwanger is!!!! Geen pil, geen condooms, nee 'voor het zingen de kerk' uit. Daar hebben ze op vertrouwd. Nu is ze overtijd. Waarom moet dit nou weer mijn tijdelijke directe collega zijn? Gatver!! Ik hoop voor haar en vooral voor mij dat ze niet zwanger is! De ene zwangere collega inruilen voor de andere zwangere collega zou ik al niet zo tof vinden voor mezelf, maar als die collega dan ook nog ongewenst zwanger is Verder vandaag bezoek gehad van een collega die ik nog niet had ontmoet. Op 10-10-10 is ze bevallen van een zoontje. Op een gegeven moment kwam ze op de groep en ik was alleen met de kinderen. Zij ging even wat lekkers uitdelen en ik stond bij de maxi-cosi. Wat een wereldwonder! Zo mooi, klein, gaaf en te perfect voor woorden. Stiekem schoot ik vol tranen en fluisterde ik tegen de kleine man 'wat ben jij een wereldwonder'. Dit soort momenten doen me des te meer beseffen hoe graag ik wil en wat ik al zo lang mis. Bizar hoe erg je iemand kunt missen die nog niet eens bestaat *diepe zucht*
dat is moeilijk zeg als die collega idd ongewenst zwanger blijkt te zijn... moet ook echt jouw weer overkomen he... nou hoop voor dr , als ze zwanger is , dat het dan niet ongewenst blijft... vind die term ook altijd zo raar he! ja moeilijk is dat he , iemand missen die je nooit hebt gekend! Hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen...! sterkte hoor!