Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ok, beetje spuit elf, maar toch:
    GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE!!!
    1 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel...

2. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Zo, net terug van verloskundige, we zijn weer door de keuring!
    Alles goed en kleine man zat lekker tegen dat dopplerding (waar ze hartje mee luisteren) aan te schoppen! Ik voelde hem gisteren en vannacht opeens weer heel veel, gelukkig maar.
    Als ik nu weer op controle moet, ben ik opeens al 30 weken....
    gaat wel heel snel nu!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cin: oh wat een supercadeau! Kunnen jullie lekker fietsen samen! Ook goed voor de kilootjes ;):D En wat is jullie meisje lekker verwend zeg! Snap je emogevoel heel goed! Ik heb het nu al :)

@Murphy: jaaaa, hij is weer actief! Fijn dat alles goed gaat met jullie manneke. Zijn jullie trouwens al uit de naam?

@Melle: hij loopt door de box! Zo leuk! :D

@zwanger worden: ik kreeg ineens de bibbers en durfde niet meer zo goed :) Bang voor de bevalling, omdat die van Melle zo heftig was en bijna niet goed afliep voor mij. Bang dat het misschien sneller zou lukken dan verwacht, want dat zou zomaar kunnen nu ik soms een eisprong heb. En dat het dan te vroeg zou zijn ivm het litteken van KS. Ik zag het allemaal ineens niet zo rooskleurig in ;)

Maar anderhalve week geleden hadden we nog geklusd en een paar dagen later kreeg ik dus die angst ;) En toen merkte ik 2 dagen na seks ineens veel meer slijm en heb ik waarschijnlijk een eisprong gevoeld (kan ik natuurlijk niet 100% zeker weten)En toen ging ik ineens weer heel raar dromen, zoals ik dat ook tijdens mijn zwangerschappen (hoe kort de eerste ook was) deed. En afgelopen vrijdag (5 dagen na vermoedelijk ei) had ik een klein beetje bloedverlies :$ Verder merk ik niks, behalve wat krampjes onderin buik soms.

We hadden dus besloten om toch nog eventjes te wachten tot na de vakantie, maar het zou toch wel een stunt zijn als het nu toch gelukt zou zijn. Ach....de kans is erg klein, maar het houdt me toch bezig.
    Eind van de week/weekend weten we meer....

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En echt een uur nadat ik mijn vorige berichtje plaatste, ga ik naar de wc en heb ik bruinverlies :( Het is nog maar CD 21 :( Als ik nu echt ongesteld ga worden, dan is mijn cyclus wel erg kort ineens.
    Denk dat we maar eens een afspraakje bij de gyn/FA moeten maken na de vakantie...

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat een verwarring allemaal???
    pfff weet niet wat ik er van moet denken meid!
    idd miss verstandig om een afspraak te maken met de FA!
    Tis ook zo lastig allemaal. En dan dat wachten , je weet het nooit gelijk he!
    Enne die bevallings angst..... kan me dat goed voorstellen meid! Twas ook erg heftig voor je.....!
    Gezien de ervaring met M.

Cindy wat een gave cadeaus! En wat leuk dat jij ook een super mooie fiets hebt gekregen!!!! super! En wat is ze verwend! maar een loopfietsje met skippybal eronder? dat ken ik niet! Heb je daar een foto van? :)

Murphy, ooo wat ga je toch hard! Idd na de 30 weken vliegt de tijd hoor! En fijn dat alles goed was/is! toch een hele geruststelling lijkt me!
    idd ben ook benieuwd of jullie al uit de namen (naam) zijn?

Hier afspraak met VK gemaakt!!! Over 2 weken krijg ik intake en weer een echo...
    ooo ik heb gewoon niet vermeld dat ik al een echo heb gehad in het ziekenhuis! hihi
    Vorige keer namelijk had ik met E met 8 weken echo gehad in zh en kreeg ik pas bij de VK weer met 20 weken een echo! Ik dacht ik wil nu ook weer een echo dus zeg lekker niks.
    Heb me een beetje van de domme gehouden over hoeveel weken ik nu ben ;)

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: jeetje, je gaat alweer voor het eerst naar de VK!! Kan me nog akls de dag van gisteren herinneren dat je vertelde dat jullie een afspraak bij de gyn hadden gemaakt :) Is zo snel gegaan he?
    En goed dat je de echo hebt verzwegen :D

*net weer bruinverlies, zal wel ongi worden, vreemd gedoe*

7. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @ babyhope: wow, wat een mooie cadeau's!
    Kleine meid en mama lekker verwend :D

@Ella: jaaa, goed gedaan hoor, lekker extra echo lospeuteren. Was het nu al bij de tweede poging raak??

@Anne: lalalalalalaaaa, nee hoor, ik hoor niks, en helemaal geen horror bevallingsverhalen....:$ nee, grapje, kan me voorstellen dat je er niet naar uitkijkt en idd was de eerste geen pretje en ik zou ook bang zijn...
    Als dit bruinverlies-gebeuren idd een rare snelle cyclus blijkt te zijn, zou ik ook eens richting fa gaan. Zo wordt het wel erg moeilijk mikken op het op 't juiste moment. Ook ff laten checken of er wel een ei springt...

Ik krijg vandaag zomaar twee keer de opmerking: je zult wel niet meer lang hoeven....je loopt zeker op 't eind.....nou zeg, ik vind mijn buikje best nog bescheiden eigenlijk. Ach ja, het is in ieder geval nu duidelijk zichtbaar! Leuk om dan te zeggen dat ik nog wel een maandje of drie moet....:cool:
    @naam: ja, we zijn er helemaal uit! Maar we houden het wel voor onszelf. Mannetje wordt ook gedoopt, dus hij krijgt officieel vier voornamen...:$

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Murphy: whoei! 4 voornamen, doe maar luxe! ;) Sorry, wilde je niet bang maken. Mijn bevalling was ook wel extreem. Ach....moet ook eerlijk blijven tegen mezelf en andere; ik heb er gewoon bevallingsangst aan overgehouden ;) Jouw bevalling wordt toch weer heeeeeeel anders! :)
    Wanneer krijgen wij nou een foto van die toeter te zien dan? :p

@ongesteld: nog niet doorgezet, alleen bruin en zeurende baarmoeder. Weet nog niks dus....

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Nee, mijn bevalling wordt heeeel anders. Kind floept er als het ware vanzelf uit, let maar op.......

Mijn zeer bescheiden buikje (valt echt wel mee hoor!) heb ik al een hele tijd niet meer op camera vastgelegd. Ga echt snel een foto maken!

@ongie: kan dus nog alle kanten uit, je maakt het weer spannend!

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, zo'n lanceerbevalling! :D

Echt snel een foto maken he!

Hou het nog steeds spannend! Bruin, bruin, bruin, klein beetje helderrood, heel klein beetje bruin en alleen met afvegen.
    Ik heb nog nooit een menstruatie gehad die op deze manier begon en kan me zeker niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n korte cyclus heb gehad :(

Twijfel of ik straks testen zal halen. Manlief wil het zo graag weten, maar het is eigenlijk nog te vroeg. Misschien komt ongi later vandaag wel goed door ;)

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Trouwens van de week 2 collega's die zich afvroegen of ik zwanger ben :( Fijn, zulke opmerkingen in deze situatie :cool:

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy , moet je wel doen hoor! een mooie foto van je mooie buik!!!!
    straks ga je em echt missen! :)

hihi een lanceer bevalling... zal wat zijn zeg!
    enne gaat helemaal goed komen meid!
    Tis super spannend allemaal he! Lees je veel over bevallen?
    Waar ik spijt van had is dat ik geen ontspanningsoef had geleerd..... (je kunt ze ook gemakkelijk opzoeken op internet)
    met de weeen was het toch wel fijn als ik dat mezelf wat had aangeleerd.

Anne , pffff weet niet wat ik ervan moet denken!?? Kan me voorstellen dat je mannetje super benieuwd is , maar dat je nog even de boot afhoudt wb testen... Al zou ik gek worden en er wel een testje tegen aan gooien hoor! Dat zou wel een hele korte menstruatie zijn?
    Zou het innesteling kunnen zijn??
    xx en rustig aan!!!

Hier alles goed! straks op verjaardag! mn lieve mama is jarig. Heb een pandora armband + bedel gehaald. Omdat ze zo lief is en altijd maar oppast. Gelukkig is onze band nu stukken beter, ik was namelijk niet altijd de lieve dochter.... ik schaam me daar echt nog zo erg voor als ik er aan terug denk... bah! maar dat is voorbij! :)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    is idd niet leuk :(
    vind het ook zo on-tactisch zeg.
    kan me daar echt boos om maken , is bij mij ook zo vaak gebeurt!
    ik zou dat zelf persoonlijk nooit aan iemand vragen!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoe gaat het hier dames????

Hier alles goed! althans.... dat hoop ik haha!
    Heb enorm zere voorgevel, misselijk , moe.... :S dus dat zit goed!

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    he Ella, hoe is het met je?? 9 weken alweer.. dus je voelt je heel erg zwanger, goed teken! Wanneer heb je een echo?? Spannend.

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat zit heel goed! Houden zo :)

Hier ook alles goed! Volgende week op vakantie :)

Melle gaat als een speer ineens. Loop rondjes rond zijn box en stapt aan de hand(en). Als ie op de grond speelt komt ie ineens met zijn koppie boven de bank uit. Zo wennen dat ie nu kan staan!! :D

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Overigens heb ik vorige week een paar dagen gevloeid, vooral bruin en beetje rood. Had een licht positieve clear blue test, met zo'n plusje. Mijn man zag het ook en als die het ziet, dan is het zo hoor! ;)

Maar helaas zegt kv en cb digitaal negatief :(
    Vloeien is voorbij en ga er maar vanuit dat ik nu in een nieuwe cyclus zit :(

Ben niet zo blij met wat mijn lijf allemaal doet/niet doet momenteel. Echt na de vakantie naar een arts ermee, want ik wil wel weten waar ik aan toe ben eigenlijk.
    Kunnen we hoop hebben dat het spontaan gaat lukken? Of kan ik deze keer misschien de Clomid weer eens kans geven nu ik ben afgevallen? Want misschien slaat dat nu wel aan?
    Heb een boel vragen, maar voor nu zet ik ze even in de koelkast ;)

18. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ella: heerlijke kwaaltjes, je voelt je in ieder geval echt zwanger!

Anne: o, wat leuk. Nog even en de kleine man doet zijn eerste stapjes helemaal alleen! Vind het zo leuk dat jullie mannetje ook in oktober is geboren, ons mannetje zal over een jaar ongeveer net zo ver zijn, wat gaat dat snel he...

Hier ook alles goed! Mannetje is opeens weer heel veel aan het bewegen. Eerst voelde ik bijna niks, nu voel ik hem elk uur wel een keertje. Heerlijk! Ik heb alleen ook fybromyalgie en nu doet mijn enkel irritant, wordt helemaal dik en begint pijn te doen. Voelt ook warm, dus ik ben bang dat het een peesontsteking is/gaat worden. Dus veel zitten, met de voeten omhoog en koelen.....

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden,

Ik ben echt een periode van maanden niet ingelogd op zp geweest, maar het begon toch weer te kriebelen ;). Dus ik wilde ook hier even ene berichtje posten. Sorry, dat ik zo'n sjaak afhaak was de afgelopen maanden. Ik heb jullie wel in de gaten gehouden.

Anne: wat super dat jouw mannetje gewoon al kan staan!! Hij is echt vroeg. Knap hoor. :) Mijn meisje kan net tijgeren, ook heel leuk natuurlijk. En ik zie dat je ook weer je cylcus aan het bijhouden bent ;). Wij zouden ook wel heel graag een brusje voor ons meisje willen, maar ik zie als een berg op tegen de mmm.:( We hebben besloten het sowieso dit jaar nog even niet te doen, maar ik houd inderdaad wel mn cyclus in de gaten (niet dat dat me ooit iets opgeleverd heeft, hihi).

Ella: Wowie ik zie dat je zwanger bent :D!! Wat geweldig dat je jouw meisje een brusje mag geven! Ik hoop het alles goed gaat en je je goed voelt!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne , wat vreemd zeg! niks aan die onzekerheid! verstandig om tzt eens naar de FA te gaan! Sterkte ermee!
    Enne oooo wat leuk he als hij zo gaat lopen! vond ik zo leuk! ik was helemaal trots! :) Hier weet ik bijna niet meer hoe het was dat hij niet meer kon lopen hahahaha ;) tijd gaat zo snel!

Murphy wat fijn dat je de baby zo goed voelt!
    He maar wat rot zeg van je pees ontsteking :( niks aan!
    sterkte ermee en sterkte met het rusten!
    Krijg je er ook wat voor?

Nana wat leuk dat je eens langs komt!
    Thanks voor je felicitaties! (enne wij hebben een zoontje ;) haha) maar super he dat jullie meisje tijgert! zo leuk om te zien he! Dat heeft die van ons overgeslagen. Kruipt je meisje nu ook al? Hoe gaat het verder met je? kan me voorstellen dat je enorm tegen de mm opziet. Is ook niet niks! Groot gelijk dat jullie nog even wachten! Heb je voor jullie meisje veel behandelingen moeten ondergaan?

Hier alles goed! wacht met spanning op volgende week donderdag! weer een echo :)

Deel Deze Pagina