@Ella: Alles nog goed in je buikkie? Wanneer moest je nou naar de vk? Gaat E dan mee? Heeft ie eigenlijk enig benul dat je zwanger bent? @Murphy: Jaaaaa, lekker drukke baby! Heerlijk! Sterkte met de ontsteking! Da's minder Heb je ook meer last van de fybromyalgie nu je zwanger bent? @Nana: ik moest laatst al aan je denken! Maar alles gaat dus goed met jullie? Kleine meid ook alweer richting de 9 maanden! Wat is het heerlijk he? Ik geniet iedere dag van mijn knulletje! Cyclus bijhouden doe ik voornamelijk om te kijken of er wat verandert tijdens/na het afvallen. In april weet ik zeker dat ik een spontane eisprong heb gehad (rare zin, maar geen zin om te veranderen ). Wij wachten het moment waarom we de mmm in gaan nog even af....gewoon tot we het gevoel hebben van 'ja, nu voelt het goed'. Merk dat ik op dit moment toch nog wat uitstel gedrag heb @Ons: gaat allemaal primadeluxe
Super Anne dat alles zo goed gaat! Enne je ''uitstel gedrag'' kan ik me heeel goed voorstellen hoor!!!
Ja, het is zo dubbel. Als ik mijn slijm mag geloven, dan zit er weer een eisprong aan te komen Benutten of niet? Ik WIL zo graag, maar ik durf niet goed. En manlief heeft dan zoiets van 'dan wachten we toch nog even?'. Dus...... Ga er vast spijt van krijgen als eisprong geweest is en ik ongesteld word, maar ja.....het moet gewoon 100% goed voelen! Je bent de 10 weken alweer gepasseerd Ella! Hoe voelt dat? Is er al wat te zien aan je buik? Gaat bij de 2e meestal sneler toch?
Ikkie, wat leuk! hoe gaat het met jullie?? Hier alles goed , tenminste dat denk ik wel! ik verlies geen bloed , ben vaak nog beroerd en zere voorgevel hahaha Gelukkig niet meer zo heel erg moe! Anne , ja apart he! de 10 weken alweer voorbij!! gaat best snel..... sneller als bij de eerste! en.... je eisprong gelaten voor wat ie is? Groot gelijk meid! Je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Fijn te lezen dat je man je daar ook helemaal in steunt! ooo hou op over mn buik heb gewoon een complex. Ik eet het nodige , wel genoeg hoor. Mn buik is zooo dik vind ik! mn man vind het wel meevallen. Voordat ik zwanger was vroegen heeeel veel mensen al van '' oooo ben je zwanger? wat leuk gefeliciteerd!'' En nu is het helemaal raak. En ja ik ben nu zwanger (maar ik vertel het nog niet) maar ik wordt er helemaal gestresst van. Nu is mn buik nooit helemaal meer in de juiste vorm gekomen na de KS...... Ik heb toen op de OK-tafel zelfs nog gevraagd of ze gelijk een liposuctie konden doen na ja , straks vind ik het minder erg hoor ,als ik verder ben in de zwangerschap. Maar nu kan ik er wel om huilen savonds als ik me omkleed/douche. GENOEG GEZEUR! @donderdag.... dan heb ik de tweede echo!!! vind het super spannend en ook heel erg leuk! Mn man is ook erg benieuwd! Alleen hij kan niet mee helaas... tis een wat rare tijd. rond 1200 uur smiddags. Als de echo dan goed is dan maak ik het wereldkundig.... MURPHY! hoe gaat het met jou/jullie?????
Nou, Ellaatje toch, is het zo erg met je buik? Ik weet niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen. Sorry, dat ik niet langer kan antwoorden. Ik moet nml. naar mijn werk nu xxx
Anne WERKZE!!!! veel plezier!! heb je wel een beetje zin om te werken? nou ja.... tis net alsof ik zwanger ben zeg maar. Normaliter zou je nu nog niet zoveel moeten zien met 10 weken zwangerschap bedoel ik dan.. Tis ook weer niet zo dat het lijkt dat ik 20 weken ben, maar wel een buikje. maar.... das altijd al een complex geweest... Maar met mn vorige zwangerschap had ik er ook ''last'' van hoor met name in het begin van de zwangerschap en het moment dat ik begon te groeien , ook in gewicht.... Ja erg hoor , want ik ben natuurlijk SUPER BLIJ met beiden zwangerschappen!!! begrijp me niet verkeerd. Maar het feit dat ik dikker wordt en in gewicht toeneem wat natuurlijk logisch is!!! , daar moet ik even overheen zeg maar. Als ik aankomende donderdag bij de VK ben (waar ik echt erg veel zin in heb en naar uit kijk) dan vind ik het vreselijkste moment dat ik op de weegschaal moet staan..... :S verder niets ernstigs hoor! Tis even dat ik dat moment weer moet vinden dat ik mn gevoel en verstand kan matchen aan het feit dat ik logischerwijs groei door de zwangerschap. Heb het hier trouwens nooit veel over al helemaal niet in real-life. Want ik vind me echt een aansteller.... Enne nogmaals ik ben super blij, ook met deze zwangerschap!!! tis even een ''denk-foutje''....!
hoe is het verder met mn grote vriendje Melle?? Hij loopt nu zeker alsof hij nooit anders heeft gedaan!
@Ella: ik begrijp het nu wel, nu je verteld hebt dat het altijd al een moeilijk dingetje is geweest. Je weet rationeel ook wel hoe het zit, maar het gevoel he Hahahaha, nou zo snel is ie nu ook weer niet Ella. Hij stapt aan de spijlen van de box en langs de bank, maar lopen is nog een groot woord Vrijdag op vakanie!!!!
oooo heerlijk VAKANTIE! waar gaan jullie heen?? Nou ik vind dat lopen hoor! hahha weliswaar nog vasthouden , maar hij stapt al wel! Tgaat hard nu he.... Morgen even naar de HA met de kleine man! Hij is vaak zo benauwd bij inspanning.... :S heb daar trouwens ook een topic over geopend....
@Ella: wat vervelend van de benauwdheid. Hij is ook wel vaak verkouden? Of lijkt dat maar zo? Waar denk je zelf aan? En waar staat je topic? @Vakantie: we gaan 2 weken naar Texel! En het lijkt er op dat het weer mee gaat zitten vanaf na het weekend. Dus, ik heb er zin in!
Anne , alvast een hele fijne vakantie!! Het wordt mooier weer..... ik hoop het voor jullie! Lekker genieten! zo mooi op een eiland met een kleintje! Wij waren vorig jaar MURPHY! moet ik me zorgen maken? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat en met de kleine. wil me niet opdringen hoor.... tis ook geen verplichting dit forum , maar ben zo benieuwd ik hoop dat alles goed mag gaan!!!! @ echo.... was super!! wow wat mooi! ik had nog nooit zo vroege echo gehad..... iig geen 11 weken echo. een compleet mini-mensje! zo mooi! zag de handjes , de voetjes en het neusje! heel druk bewegend kindje, ik kreeg wel 40 min een echo! want kindje lag nooit goed/stil voor een goede meting! maar verder was alles perfect in orde!
Aaaaah, geweldig Ella! Krijg er helemaal kippenvel van! Gewoon voor de 2e keer een kindje in je buik! Wow! Alles weer meemaken, weer zo bijzonder mooi en leuk! @Murphy: ik ben straks op vakantie, dus ik hoop dat alles goed met jullie is en dat ik over 2 weken eindelijk eens een buikfoto in mijn PB krijg Meiden, ik meld me af. Morgenochtend vertrekken wij met het goede weer naar Texel Daaaaaaaaaaaggggg!!!!
Anne ik hoop dat jullie dit gevoel ook heeeeeeeeeeeel gauw mee mogem maken!!!! Een hele fijne vakantie!! tis echt super op een eiland met een kleintje! tot over 2 weken!!! liefs!
Daar ben ik weer! Was even druk met vanalles en nog wat. Whoohoo Ella, 11 weken!!! Mooi he, zo'n echo. Echt al een mini mensje. Wat naar van je zoontje, hoop dat hij er snel weer bovenop is. O, wat heerlijk, Texel! Wij zijn daar vorig jaar ook geweest, gaan bijna elk jaar wel een weekje. Vanuit hier is het wel een behoorlijke reis (een uur of vier) maar ik vind het daar zo heerlijk. Nu moet ik er echt niet aan denken om zo lang in de auto te gaan zitten, maar volgende zomer gaan we wel weer lekker met z'n drieen. Hier gaat alles prima. Voel me prima, wel weer wat sneller moe en beetje last van bekken, maar valt allemaal nog wel mee. En ik ben vandaag aan mijn 30e week begonnen! Joehoe!
Murphy , wow je gaat nu echt heel snel zeg! 30 weken is echt een soort van mijlpaal he! ' Hoe gaat het verder met je? Nog erg last van je bekken? Anne lekker aan tgenieten van haar vakantie met haar 2 mannen? vast! het is iig super weer! Hier alles goed! ben nu 12 weken en 1 dag! de banner staat nog niet goed haha. zoontje is idd weer beter , maar we moeten de benauwdheid wel in de gaten blijven houden van de arts. Hij vond het ook wel dat het vaak gebeurde. Nou ja hopelijk nu niet meer zo vaak. verder voel ik me goed gelukkig!
had net de vk aan de lijn... ik heb ernstige bloedarmoede. De waardes zijn zo laag dat ik gelijk bloedonderzoeken bij de huisarts moet doen want ze vermoeden een andere oorzaak en ik krijg nog geen ijzertabletten want er moet waarschijnlijk wat anders bij. daaarom was/ben ik zo moe! Niks aan , hopelijk hebben ze snel een oorzaak en kan ik met med beginnen zodat ik wat minder moe ben. En heb vanaf nu ook weer 5 late diensten.. na ja dat zal wel gaan. Ik voel me verder wel goed , miss dat ik de vermoeidheid ook wat gewend ben?
O, dat is wel schrikken, Ella. Hoop maar dat ze snel de oorzaak vinden, dan kun je aan de pillen. Maar uhm, YEAH!! 12 weken grens is bereikt! Toch wel een lekker gevoel, denk ik? Ik heb net de 30 weken echo gehad. Hij ligt mooi op schema, buikje ligt iets voor, dus hij bouwt wat reserves op...Meneertje lag met zijn handjes en voetjes voor zijn gezicht, dus we konden hem niet goed zien, helaas....wel zagen we dat er al haartjes op zijn hoofd zitten! Ahhh, ben zo benieuwd hoe hij er uit ziet.....nog even geduld...