Wilde even kort laten weten dat op donderdag 13 september, na een razendsnelle bevalling, ons zoontje geboren is! Alles is prima gegaan, om half drie 's nachts braken mijn vliezen, en om acht uur was het mannetje er al! Ik ben thuis bevallen, maar moest jammer genoeg meteen na de bevalling naar het ziekenhuis om gehecht te worden. Een paar uur later waren we weer lekker thuis en kon het grote genieten gaan beginnen. Ik begin al goed te herstellen, voel me prima en we genieten met volle teugen!
Ik had al een vermoeden Murphy! Gefeliciteerd!!!!!! Wat een droom van een bevalling zeg, wat fijn! Geniet van alles! En mogen wij zijn naam weten? In PB? Ben erg benieuwd
Murphy!! Van harte meid! Wat een snelle bevalling! jammet dat je gehecht moest worden. Heerlijk dat jullie nu zo aan het genieten zijn! Enne ben heeeel benieuwd naar de naam xxx
Murphy! Ja is echt snel gegaan he! Ik weet nog wel dat we het over bevallen hadden en toen schreef jij " ik krijg vast een lanceer bevalling"..... Nou die heb je gekregen! genietze meid!
rustig hier! Murphy hopelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk aan tgenieten van haar mooie zoon!!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie! xx Anne , alles goed met jou? al druk bezig met de voorbereidingen voor M zn eerste verjaardag!?? Super spannend en zoooo leuk! Hier alles goed... al flink de bibbers voor volgende week! Heb dan DE echo
Zo, heel even tijd voor zp.... Het gaat goed met ons en ons mannetje! Het gaat nog niet zo lekker met de voedingen, dus dat kost heel veel energie en tijd. Ik wilde eigenlijk borstvoeding geven, maar meneertje weigert te drinken aan de borst. Dus kolf ik, en dat voeren we dan met vinger voeden en een flesje. Het drinken uit een flesje is ook nog best moeilijk voor hem, dus hij drinkt eerst een paar slokken uit de fles ( elke dag iets meer) en de rest krijgt hij door het vinger voeden binnen. Hij groeit gelukkig goed, dus dat gaat prima. Het is alleen wel intensief, eerst kolven, dan de fles proberen en daarna nog vinger voeden ( hij zuigt op een vinger en krijgt dan met een spuitje de melk in zijn mondje gespoten). We zijn dus eigenlijk alleen maar bezig met voeden de hele dag! O ja, hij heeft ook veel last van krampjes 's nachts, dus daardoor is hij overdag te moe om lekker te drinken.....kortom, wat opstart probleempjes, maar ooooooo wat genieten we enorm van hem!!! Het is zo'n lief en tevreden mannetje. Heerlijk om dit wondermannetje eindelijk in onze armen te hebben! Ik begin alweer aardig herstellen van mijn lanceerbevalling, hechtingen zijn al foetsie en ik voel me eigenlijk prima! Merk wel dat ik emotioneel nog niet helemaal besef dat het allemaal zo snel is gegaan, voor mijn gevoel zat ik nog midden in mijn zwangerschap, tot opeens mijn vliezen braken en een paar uurtjes later ons mannetje op mijn buik lag! Het heeft echt een. Paar dagen geduurd totdat dit idee was geland, zeg maar. Zo, nu tijd voor ons bedje, mannetje slaapt, dus wij doen maar hetzelfde! Ik kom snel weer een keer langs om op jullie te reageren....
Murphy kan me voorstellen dat het moeilijk te beseffen is meid! idd zo zit je nog middenin je zwangerschap en zo heb je je zoontje al op de arm. Neem er de tijd voor meis! Enne fijn dat je lichamelijk wel op orde bent! wat snel ook , super! He maar wat zwaar zeg die voedingen! Hopelijk gaat jullie mooie mannetje snel drinken uit de fles (meer slokjes) Succes met alle voedingen en genietze! Maar zo te lezen doen jullie dat super goed! Enne bedankt voor je pb. Wat een mooie naam.....!!!!!!!!! En thanks voor je succeswensen voor vlgde week! ik pb je dan ook! Enne logisch dat je geen tijd hebt voor het forum! Had ik toen ook hoor en is niet meer als logisch , dus ga echt geen sorry zeggen. Fijne goede berichten van jou kant gelukkig! Liefs!
Murphy: bij jullie ook probleempjes met het borstvoeden dat is erg vermoeiend ja. Maar fijn dat jullie kereltje wel lekker groeit en dat jij je lichamelijk alweer zo goed voelt. Dat maakt vast een hoop goed Emotioneel kan ik me goed voorstellen dat het even omschakelen is van zwanger zijn naar mama zijn. Het was ook erg plotseling dat je ging bevallen. Nou is dat vaak zo, maar jij was net 37 weken. Neem lekker je tijd voor alles! Ella: nog ff en dan is de echooooo! Zo spannend en leuk! Hoe is nu met je vermoeidheid en ijzer? Wij zijn idd druk bezig met Melle zijn verjaardag. Gisteren cadeautjes gekocht en van de week uitnodigingen gemaakt. Ook al spul in huis om de taart te maken zin in! Maar ook erg emotioneel moet ik zeggen ik kan niet bevatten dat het afgelopen jaar zo snel is gegaan. Dat die hele kraamtijd zo snel naar de achtergrond raakt. Moet veel denken aan hoe ik er vorig jaar rond deze tijd bij liep en hoe het was tijdens en vlak na de bevalling. Krijg soms helemaal die gevoelens van toen weer terug...
super leuk zeg al die voorbereidingen voor zn eerste!!! birthday!!! zo bijzonder! en zo leuk! wat voor cadeautjes hebben jullie gekocht?? Murphy hoe gaat het inmiddels met jullie? En met het voeden? Hoop dat hij nu iets beter drinkt? Verder lekker aan tgenieten en hoe gaat het met jezelf? Hier bibber bibber bibber!!! strakjes de echo!
Heel veel succes Ella! En vergeet er niet van te genieten, alles is vast prima in orde en je mag lekker uitgebreid gluren naar jullie zoon/dochter! Anne: wat is dat jaar snel gegaan he?! Kan me voorstellen dat je emo wordt rond deze tijd van het jaar, zal ik over een jaartje ook wel hebben...ennuh wie weet vier je de tweede verjaardag van Melle wel met dikke buik of met een broertje of zusje! Hier: yes, onze kleine man drinkt uit een flesje!!! Ik ben zo trots op hem, hij kan het opeens gewoon. Ik heb uiteindelijk heel prenatal nagezocht naar een flessenspeen die lijkt op een vinger, want daar kon hij al op zuigen en ik heb hem gevonden! Ik ben inmiddels ook gestopt met de bv, ik werd er helemaal gek van. Ik maar kolven en manlief gaf ondertussen alle voedingen, ik miste alle leuke dingen en was alleen maar bezig met voeden. Nu nog even afbouwen, en dan ben ik heeeeel blij als ik er helemaal vanaf ben!
Murphy: heel herkenbaar wat je schrijft over kolven en alle leuke dingen missen. Precies de reden dat ik na 3 weken ook ben gaan afbouwen. Fijn dat het ook voor jou als een goede beslissing voelt! En wat fijn dat je manneke zo goed uit een flesje drinkt nu. Ella: en? Ben zo benieuwd! Houd het kort, want ik ben weer ziek overgeven, diarree, overal pijn, koorts.....bah!
Morgen verslag! Ik mail zo wel ff. Anne beterschap meid!! Murphy wat fijn dat jullie nu meer rust hebben! Super ventje!!
heee meiden! Hadden jullie mn mailtje niet gehad??? Heb ik gisteren nog verstuurd! maar zal zo nog ff eentje sturen! anne weer wat opgeknapt?? En al bijna klaar met alle voorbereidingen van zn eerste verjaardag!? Murphy wat goed meid dat je dat besluit hebt genomen! Hoop dat jullie nu niet meer de hele dag met voeden bezig zijn, maar ook met genieten. Kan me voorstellen dat , dat erg slopend is. Goed he dat jullie mannetje het zo goed doet!!!! En hoe gaat het metjezelf? Alweer wat opgeknapt? Hier de echo dus gehad. twas allemaal goed! Moet volgende week nog wel een keer terug komen want aantal zaken waren niet te zien. baby lag lekker gedraaid telkens. Maar daar maken we ons geen zorgen over hoor! Ik ga nu ff mailen!