hoi ladies! ik heb tussendoor een vraag die niks met mijte maken heeft.ik ben nieuwsgierig of er aan de behandeingen die jullie volgen eigen kosten verbonden zitten,of dat deze volledig worden vergoed? ik was gewoon benieuwd ben niet zo bekend met vruchtbaarheidsbehandelingen.sommige vrouwen gaan best vaak,lijkt me heel vervelend als je dat allemaal uit je eigen portemonnaie moet doen.
meid je bent zwanger. geniet van je zwangerschap! en of het vergoed word ligt aan de verzekering die je hebt
sorry de meesten van jullie storen zich natuurlijk kapot aan me met me "stomme"banner:S:S ik was echt alleen nieuwsgierig
Nou nou.............Doe es ff rustig zeg......Het is heus niet zo dat iemand die moeite heeft om zwanger te worden het een ander misgunt....Jeetje zeg wat denk je wel niet...........Maar het is meer zo dat 'wij' niet op zo'n vraag zitten te wachten. Marlboro bedoelt het goed hoor.........Geniet van je zwangerschap.
hannah dat had bet wat vriendelijker gekund met je "jeetje wat denk je wel niet" dacht ik zo.laat maar.topic kan dicht