Hej Iedereen! Ik wil maar ff zeggen dat ik morgen naar het zonnige Djerba vertrek 8) 7 daagjes genieten van de zon, strand, lekker eten & cocktails én van mn mannetje natuurlijk Ik ga dit forum wel missen hoor Forummen jullie niet té veel,dan kan ik het allemaal nog wat bijhouden als ik trug ben 27jun ben ik trug en 28 is mn NOD --> Spannnneeeeeeeeenddddddddd Groetjes aan iedereeeeeeeeeeeeeeeeeen Gaat er nog iemand binnekort op vakantie mss ? Kussssssssss
Dat plaatje ziet er wel geweldig uit! Geniet van je vakantie, veel plezier! Ik hoop dat je zwanger terugkomt en dat er dan nog veel meer zwangeren zijn op dit forum! Ik heb pas in augustus vakantie, wij gaan dan waarschijnlijk met de auto naar een camping in Kroatie. Groetjes Senna
Hartstikke Bedankt Senna !! Ik hoop ook dat er veel zwangeren zijn als ik terug kom!! En naar Kroatië, wauw !! Wilde ik ook altijd een keer naartoe!
Hele fijne vakantie en je weet wat ze zeggen he? Dat je op vakantie de meeste kans hebt om zwanger te worden....... dus goed relaxen en oefenen. Heerlijk naar een ander land en naar de zon, veel plezier en geniet ervan!!!!!!
Vakantie....eh nee, op schoolkamp met een aantal dolle groep 8-kinderen! Hartstikke leuk, maar niet bepaald vakantie... Ik ben er ook een paar daagjes niet en zal waarschijnlijk het hele weekend slapen om de gemiste uurtjes in te halen Geniet van je vakantie! Groetjes, Anakin.
Thx iedereen Mn nageltjes zijn juist mooi gemaakt, helemaal zomers En Anakin, veel succes met je bende !!
Hai, Wij gaan woensdag weg met het vliegtuig naar Split in Kroatië.. Komen 2 weken later terug. En hopelijk zwanger terug. Neem toch een test mee in de koffer. Mocht het raak zijn dan hoef ik niet een week te wachten tot we kunnen testen. Groertjes Mariska
Thx Nog een paar uurtjes en off we go to the airport!! Begin een beetje kriebeltjes te krijgen.. Vliegen blijft toch iets spannends vind ik