Ondertussen ligt mijn vrouw in het ziekenhuis, ze krijgt longrijping en weeenremmers! ze willen de kleine nog even binnen houden omdat het een vrij klein mannetje is. Ik ga nu zo nog even douchen en dan slapen ik word morgen om half 8 in het ziekenhuis verwacht en het word meteen gemeld wanneer er ook maar 1 verandering is. Ik vind het best wel eng om Annemarie daar zo achter te laten terwijl de kleine ieder moment kan komen, vind het dan ook belachelijk dat ik niet kan blijven. ( wat bij Janelle wel kon) Groet Jason
Sterkte Jason met het wachten, hopelijk blijft de kleine nog even veilig binnen zitten. Best schrikken zo natuurlijk en helemaal dat je nu ook nog niet bij haar kan blijven!! Heeel veel geluk voor jullie beitjes!! En dat jullie maar gauw jullie 2e wondertje in jullie armen mogen houden!! Groetjes Carry ps: Wens Annemarie een heeeeeel voorspoedige bevalling van mij en dat ze maar heel erg mag gaan genieten van haar kraamtijd!!
Nou kan me voorstellen dat je niet lekker slaapt straks. Probeer je gemoedsrust te vinden dat ze in de beste handen is.Voor haar zelf en het kindje!! Wens je erg veel sterkte met alles, en het komt vast wel goed
Jeetje!!! Heel veel sterkte en idd mooi shit dat je er niet kan blijven!!!! Hopelijk blijft de kleine nog eventjes zitten! Succes en wens haar ook sterkte van me!!!
Sterkte voor jullie beiden en slaap lekker..Zeg Annemarie maar dat we allemaal duimen voor jullie.. Liefs Britt
Sterkte hoor Tis idd absurt dat je daar niet kan blijven. Hoop dat de kleine nog even wil blijven zitten Liefs
Zo hee, dat is idd erg schrikken! Ik hoop voor jullie dat alles goed zal gaan en dat jullie kleine gezond ter wereld zal komen. Ik ben benieuwd naar de afloop en wens jullie beide veel sterkte. renate.
Ik had al wel vermoedens dat annemarie naar het ziekenhuis moest en nog iets voor de longentjes voor de kleine zou krijgen. Die moeten nu zo snel mogelijk rijpen, als ik haar gisteren zo hoorde, duurt het niet lang meer. Gelukkig wel aan de weeen remmers, al is dat ook niet alles mee gezegt Nou veel sterkte vandaag in het ziekenhuis. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen, het is ook heel raar dat een man gewoon niet kan blijven en zeker met dit soort dingen Je loopt toch niemand in de weg, maar ja ze moeten natuulijk ergens een lijn trekken he Succes voor je vrouw en geniet er maar straks lekker van als jullie kleine beeb geboren is. Gr. Patricia