Sterkte Annemarie en Jason, dat jullie kleine nog maar even blijft zitten zodat alles nog een klein beetje sterker mag zijn als hij de wereld gaat aanschouwen!! Karin
De kleine is er nog steeds niet en laat het gelukkig dus nog even op zich wachten , het maakt neit uit hoelang iedere dag is beter, en stiekem hoop ik toch op die 37 wkn. Annemarie mag nu niet meer lopen, Haar vliezen zijn gisteravond gebroken en ze zijn bang voor infecties! volgens doktoren zal de kleine vandaag of morgen zowieso moeten komen omdat het toch wel een vrij groot risico is, er is 3 cm ontsluiting. Groeten Jason
Hoi Jason, Begint nu dus wel spannend te worden, 3 cm ontsluiting en de vliezen al gebroken. Ik hoop dat jullie kleintje het heel goed gaat doen en jullie snel als compleet gezinnetje thuis kunnen gaan genieten. Heel veel sterkte de aankomende tijd, ook voor Annemarie en Janelle, ik ga voor jullie duimen!!! Liefs Angela.
Annemarie en Jason, Heel veel sterkte en hopelijk gaat alles goed met de bevalling. Op naar een gezonde baby. Groetjes toi
Het kleintje van Annemarie is ondertussen geboren. Feliciteren kan bij het forumgedeelte geboren. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=14067