Jeetje wat vreselijk zeg. Ik had gister bij de juli mama's gelezen dat ze zo blij was dat d'r baby zo goed was aangekomen en nu dit Hopelijk komt alles goed,heel erg veel sterkte.
Pfff, ik was vannacht wakker en dacht er nog es even over na. Maar 30 cm. en dik 500 gram is wel heeeeel klein! Ik zag het al helemaal voor me hoe kleine Benthe daar ligt aan allemaal toeters en bellen. Zodra er nieuws is laten jullie het ons horen hoop ik! (Ik ga nu werken en lees vanmiddag weer mee.) Groetjes Miep
heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd helaas is mij hetzelfde overkomen en zijn ze er bij mij niet op tijd achtergekomen dat de placenta aan het lossen was mijn dochter is doodgeboren op 37 weken dus geef de dokters of jezelf geen schuld dat ze ze zo vroeg hebben laten komen maar weet wel dat ze bij jou alles hebben gedaan en alles aan het doen zijn om ze in leven te houden
Pfff, dat was schrikken van het nieuws. Hopelijk is Benthe een vechtertje en komt het allemaal nog goed.
Wat afschuwelijk.. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Dat er nu al een meimamma is bevallen dat is zo raar! Ik duim en hoop maar dat alles goed komt met kleine Benthe.. Arm kindje en arme Annemarie en haar man en kinderen
Lieve mvjanelle en mannetje....en allerliefste Benthe...woorden schieten te kort. Wens jullie heel veel kracht toe in deze zware tijden! Kom op lieve kleine Benthe....je kunt het best meissie! Ook hier branden we een kaarsje!
Sjonge sjonge wat een bericht zeg. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, hoop dat Benthe sterk genoeg is, en voor jullie heel veel sterkte en moed voor de aankomende tijd. Dikke knufffff
Lieve annemarie, man en benthe.... Veel succes en ik duim hier voor jullie! Ik ga nu even de site bekijken die jullie buuf gemaakt heeft! Succes KuZzz