Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte! Ik draai mijn duimen blauw en de kaarsjes branden voor jullie pracht meid! Suc6!
heey veel sterkte toegewenst namens mij, ik had met 37 weken precies hetzelfde. Ik dacht dat mijn vliezen waren gebroken maar dat was dus allemaal bloed. Gelukkig is het bij ons goedgekomen, en ik hoop dat het bij julie ook goed gaat. Hoe is het nu met annemarie?
annemarie, man en kinderen gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Benthe ik hoop zo dat ze vecht voor dr leventje tjonge wat klein. Er word hier hard geduimt en aan jullie gedacht heel veel sterkte
Kom op meisje VECHTEN! Hoop dat je er klaar voor bent... Papa Mama zus en broer heel veel sterkte in deze ooo zo moeilijke tijd! Wat een lieve buuf zeg..erg lief dat ze die site opende
pff dat is schrikken zit hier met kippenvel. Ik ga zometeen gelijk een kaarsje branden. Heel veel sterkte en benthe je kunt het.
Ow wat erg! Ik wens jullie alle sterkte van de wereld toe. En Benthe wens ik alle kracht om te vechten.
Ik wens jullie allemaal heel veel kracht toe en wens dat Benthe in zichzelf voldoende kracht vindt om uit te groeien tot een mooi en sterk meisje dat jullie gezin met haar aanwezigheid zal verblijden.
Allemaal positief blijven denken! Hopelijk gaat binnenkort de zon voor jullie allemaal "weer" schijnen. Heel veel sterkte en vechten kleine meis...
Ook hier wil ik jou, Annemarie en je gezinnetje en de kleine Benthe heel veel sterkte en liefde wensen! We denken aan jullie! XXX