Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en veel sterkte in deze moeilijke tijd! Benthe hou vol, blijven vechten, je kan het! Liefs, Tijgetje
Ik ben geschrokken want ik sprak je zaterdag of vrijdag nog op msn! je vertelde idd over de placenta en dat het afwachten was. We waren ook zo blij dat de kleine groeide . Annemarie via deze weg wil ik heel veel sterkte wensen. Ik heb het je eerder verteld je bent een sterke vrouw en dat zal Benthe vast ook zijn. Jullie zijn vechters! Liefs Hanan en Yassir
gefeliciteerd met jullie dochter en veel sterkte en kracht gewenst.. kom op kleintje! mijn duimen draaien over uren en alle kaarsjes brand ik op!
Nog geen nieuws over Annemarie en kleine Benthe Esmay? Mijn gedachten zijn bij jullie. Liefs van Simone
Gefeliciteerd met jullie kleine meid!...Een kindje met zo'n eigen willetje moet het gewoon redden!Benthe kom op meissie, je kunt het! Sterkte en heel veel liefs!
ik wil jullie ook heel erg veel sterkte wensen en Benthe, vecht met alles wat je waard bent. Je kan het.
jeetje dat is schrikken kom op kleine meid laat maar is zien wat je kan ga maar lekker gauw groot en sterk groeien dikke knuf voor de familie veel liefs mieke
Geen nieuws is goed nieuws zegt men nietwaar? Ik wens benthe alle kracht van de wereld en ver daarbuiten toe om ons allen versteld te laten staan!
ik wil jullie ook nog feliciteren met de geboorte van jullie dochter. en heel veel sterkte toewensen. mijn duimen draaien al overuren voor de kleine meid. liefs san.
Hallo dames! Hier annemarie met het laptopje in het ziekenhuis Ik wil jullie ff vertellen dat alles hier zn gangetje gaat en dat ook met Benthe alles redelijk goed gaat naar omstandigheden! Linda (sweetangel100) is vor mij het kaartje online aan het zetten Maar ik ga weer slapen dus Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie lieve woorden! die doen ons goed
Ik had dit nieuws al vernomen bij de juli mama's Bij mij branden nu 5 kaarsjes. 1 voor Benthe 1 voor Annemarie 1 voor Jason 1 voor Janelle 1 voor Juliën Hoop dat dit kleine vechtertje er goed doorheen slaat. Dikke kus Patricia en Sem.
o meis wat fijn zo laptop, rust nu maar lekker uit en klep weer hier als je uitgerust ben, eerder niet hoor! Dikke knuffels