@ annemarie Wat fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Jullie hebben echt een klein vechtertje. Kaarsjes blijven ook hier voor jullie branden. kwebbel
dat is schrikken...gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met jullie kleine Benthe. Ik hoop dat het allemaal goed zal blijven gaan, veel sterkte. Mir75
Wat is de moderne techniek toch mooi he... He meid goed te horen dat alles tot zover goed gaat, laten we hopen dat het zo blijft gaan en dat het idd een vechtertje 1e klas is... veel liefs en sterkte... smoekie
Annemarie & Jason, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Hier branden ook de kaarsjes voor Benthe. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Liefs, mussie
Wat een nieuws zeg. Ik krijg er kippenvel van! Van harte gefeliciteerd en heel veel sterkte de komende spannende tijd! Er worden heel wat kaarsjes voor jullie gebrand, hier ook!
hoi Annemarie, ben echt blij om wat van je te horen. wens je nogmaals sterkte met je kleine meisje ook voor je man en kinderen. mijn duimen draaien. liefs chantal.
Wat fijn om te horen dat het goed gaat naar omstandigheden... Blijf voor jullie duimen... Liefs Brenda
Annemarie, man en kinderen: alle geluk van de wereld blaas ik jullie kant op! Geef de kleine Benthe een dikke knuffel, doe je best meissie!
Heel veel sterkte gewenst.. en probeer toch van je kleine meisje te genieten! ik weet nog dat ik vorige week een topic las over 2 zwangerschappen vlak na elkaar en toen las ik dat je het door omstandigheden moeilijk had.. toen ik las dat het niet goedging hier ben ik wel geschrokken.. ik ken je wel niet maar ik leef met je mee... ik stel voor dat iedereen in zijn gebed je een plaatstje geeft! liefs Iman
Hier is nog steeds alles goed! maar het is allemaal heel erg zwaar! Ze lijkt trouwens heel erg op Juliën hoe hij er nu uit ziet! 8) Alleen zo klein! ik durf haar amper aan te raken ,, alles is zo teer aan haar!
Ik ook hoor bengeltje. Benthe is een sterke meid, volhouden zo! Mvjanelle, ik wens je alle sterkte toe, ik kan heel goed begrijpen dat je haar amper durft aan te raken... Veel liefs en sterkte, Goddess Tear (we missen je bij de mei-mama's)
Goed om te horen dat het naar omstandigheden redelijk gaat Annemarie. Kan me voorstellen dat je haar amper durft aan te raken, ik vond mn dochtertje van 1820 gr. al zo klein en fragiel en Benthe is stukken kleiner. Nogmaals gefeliciteerd met jullie kleintje!
Ik snap dat het zwaar is hoor Annemarie! Maar fijn dat jullie meiske zo,n vechtertje is! Ben in gedachte bij jullie allemaal!
Heel veel sterkte. maar super dat alles goed gaat zoals het nu lijkt. Tuurlijk is het zwaar maar hou moed dan komt alles goed.\ Groetjes