8-jarige rijdt moeder veilig naar de kant | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl wauw wat zal je dan trots zijn!
Wooooowww wat bijzonder! en eigenlijk slim van de vader van het kind! Nooit aan gedacht om mn kind zoiets te leren maar zo zie je maar weer, het kan zomaar nodig zijn!
bijzonder, ik las het ook... Vind het wel vrij opvallend, dit heb ik al best 'vaak' gehoord de laatste tijd. Ook een jongen die z'n vader gered had op die manier toen hij een epileptische aanval kreeg in de auto op de snelweg. Erg knap dat kinderen dat op zo'n moment ook écht kunnen!
Wow, dat ga ik mijn kinderen later ook leren. Zo zie je maar weer, je weet maar nooit. En wat knap van zo'n jongetje zeg...
De vrouw is overigs niet zelf naar huis gereden hoor, ze is haar rijbewijs voor een half jaar kwijt. Is hier in de buurt gebeurt, en is hier wat uitgebreider in het nieuws geweest al! En vindt het erg goed van het jongetje, zijn vader het hem geleerd! Echt super!
idd goed om te leren. maar wel vreemd dat moeder verder kon rijden.. als je zo onwel bent dat je de auto niet zelf aan de kant kan zetten maar el verder kan rijden....:S
idd erg knap! vind het wel vreemd dat zo'n klein jongetje het al geleerd wordt.. dan ga ik denken dat het dus kan gebeuren dat zijn moeder onwel raakt en hij dan daarop moet reageren..
Knap hoor. Dan heeft hij snel moeten denken en handelen. Als je achterin in de gordel zit heb je natuurlijk niet veel tijd om na te denken en moet je gelijk tot actie komen.