Annie Sloan ervaringen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb deze drie stoelen geverfd, heerlijk spul zeg! Zal het zeker vaker gebruiken.

2. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    leuk Theepot!!! goed spul he, je bent zo klaar.

hier al weer heel veel dingen gemaakt, en een aantal verkopen gehad een speelgoed bank, een salontafel , een kruidenrek en een krantenbak. Volgende week moet ik bij iemand komen kijken om meerdere meubels te gaan doen bij haar in huis. en heb nu nog een speelgoedbankje staan waar ik mee bezig ben.

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    nog even showen dan;

krantenbak "read all about it "

kruidenrek "spice up your life"

speelgoedbank "home sweet home"

en nog een sidetable:

4. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    jaja heb dit topic met interesse gevolgd en heb de stap genomen, heb vandaag ook de verf besteld. Ik wil ook wat meubels pimpen. Heb een hekel aan schuren, dus deze verf moet ideaal voor mij zijn. Heb al heel wat mooie creaties voorbij zien komen!

5. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Iemand hier ervaring met een houten eettafel verven? Ik ben benieuwd welke finish ik het beste kan gebruiken aangezien de tafel natuurlijk intensief gebruikt wordt.

Hoeft trouwens geen sloan verf te zijn, ben benieuwd naar de ervaring van leden die meubels restylen ;)

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb net mijn eettafel geverfd met zijdelak van de action het blad grijs en de poten wit. Afgewerkt met twee lagen rambo transparante kleurloze pantservernis.

Verven ging prima. Het lakken ging minder...was te warm buiten, waardoor het te snel droogde en het vlekkerig werd. Heb het eraf geschuurd en nog maals in de lak gezet.

Heb even geen foto.. Sorry... :)

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw

Leuk geworden die stoelen. Ik heb hier ook nog 4 stoelen die ik nog onderhanden moet nemen. Wat zien die stoelen er meteen anders uit he? Heel leuk

8. plastictrees

9 sep 2013
    17
    0
    0
    het Noorden
    Oh echt leuk om dit topic door te bladeren! Echt wat een prachtige resultaten! Ik heb nog wat meubels die nu in gewone verf zijn geverfd maar die wil ik overschilderen in Annie Sloan. Ik zit aan een kast in Old English Yellow te denken. Lijkt me leuk als blikvanger. Maar weet nog niet of ik het wel durf. Iemand van jullie al eens een heftigere kleur gebruikt? (zie niet alle foto's meer in dit topic)

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik wil zelf onze grote jagerskast ook in een aanwezige kleur schilderen, maar weet nog niet welke, het moet wel bij onze brocante inrichting passen.
    Het voordeel is wel.. als het niet mooi staat, gewoon eroverheen met een andere kleur, en klaar.
    Succes, plaats je nog even een foto'tje van je kast voor en na?

10. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Leuk topic!

Ik heb zelf een kastje voor op de kamer van mijn dochter met krijtverf gedaan alleen niet met Annie Sloan maar met Abbondanza. Die hadden meer kleur opties, dus ben voor die gegaan. Geen spijt van gehad. Heerlijke verf. Heb ook de hondenmand geverfd ermee, maar uiteindelijk daar wel een blanke lak overheen gedaan vanwege krassen enzo. Had eerst een vernis er over gedaan, maar dat niet sterk genoeg helaas.

Hier de foto's.

Hondenmand. Wil er nog met zwarte sierlijke letters de namen van de honden opverven

11. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Niet een super foto helaas van het kastje...
    Zal straks een maken van dichtbij.

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Leuk kastje!

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

Leuk topic zeg!

Wij gaan eind van het jaar een nieuw bed voor onze dochter kopen. De commode wil ik dan weg hebben en in de plaats daarvan een buikkastje neerzetten, die ik dan dus zelf wil verven. De Annie Sloan verf lijkt me behoorlijk ideaal, aangezien het schuren en al die ellende hetgeen is dat me tegenhoudt.

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Even een foto van mijn grenen buffetkast voor en na, voor (foto van foto..) Zo was hij..

Bijgevoegde bestanden:

15. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    En zo is hij geworden, in de kleur French Linen, krijg hem er niet helemaal goed op hij is ook zo groot;)

Bijgevoegde bestanden:

16. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    En nog één..

Bijgevoegde bestanden:

17. Koon

Koon Niet meer actief

Wow Siriel, echt heel mooi geworden zeg!!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Siriel, heel gaaf! Ik vind dat kleine kastje dat voorbijkwam ook erg gaaf

19. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Wauw Siriel, wat is die mooi geworden zeg !!!!

20. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel;) ik ben er zelf ook erg blij mee!! Op naar het volgende project:D

Deel Deze Pagina