Annie Sloan ervaringen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Op verzoek plaats ik de foto van mijn kast in de kleur provence hier even opnieuw. Nog altijd blij mee. Onze kledingkast gaat binnenkort ook opnieuw in de Annie Sloan. Ook weer in een fris kleurtje. Heb er nu al zin in :D

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Super mooi! Precies de kleur die ik zoek!
    Dankjewel:)

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Herkenbaar. Ik heb een dienblad in Louis Blue, maar is ook voor mij net niet de kleur blauw die ik zou willen. Zelf mengen kan wel natuurlijk, maar dan is het nog lastig.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vind het hier supermooi! Ga dit toch ook overwegen, maar denk dat ik het dan nog wat meer verdun met old white.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Heb het met een doek aangebracht. Heel dun uitwrijven.
    je zou ook met een vochtige spons over de coco kunnen gaan waardoor de laag dunner wordt....probeer het ff op een proefplankje

Schuren idd eerst.

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    vervelend. Gelukkig gaat het nu beter.
    hier hadden ze vorige week beide keelontsteking.

ik ben vandaag taarten aan het bakken. De oudste is morgen jarig.

qua verf momenteel met 3 dingen bezig waarvan 1 met annie sloan.

7. danip

danip Niet meer actief

Niks te danken :) Blij dat ik kon helpen.

Marleen, daar had ik toen ik twijfelde over de kleur ook nog aan gedacht, maar ik ben toch blij dat ik hem gewoon zo heb gedaan. Ik vind zelf duck egg blue te vaal, en ik denk dat je provence met wit erdoor al snel ook richting die kleur gaat. De kledingkast gaat in english yellow trouwens,wel heftig maar vast mooi.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gave dingen weer!

Hier ook weer een kast met Annie sloan gedaan! Achtergrond is wel gewone muurverf. Er is hier in de stad nu een winkel die alles van Annie sloan verkoopt!

9. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik lees mee, nog nooit van deze verf gehoord. Lijkt me perfect voor de kamer van mijn dochter.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    vraagje he, kan je hier bv met deze verf gewoon over een blank eiken kast heen gaan, zonder schuren of wat dan ook, heb een leuk kastje alleen erg lelijk qua kleur zou he wel willen pimpen voor in de gang. tis blank eiken gelakt.

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    en wat kan je doen om dat te voorkomen?? wel eerst schuren of wat anders.

13. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Je hebt bij de gamma van dat speciale spul om er eerst op te spuiten, wel prijzig maar werkt super. laat ik alleen gewoon niet meer op de naam kunnen komen ??????? sorry het is in ieder geval van alabastine.

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Alabastine vlekken.

Je moet dan wel schuren etc.

Ik verf het gewoon. Beetje geel vind ik niet erg. Past wel bij de verweerde uitstraling.
    Als ik het te erg vind dan verf ik er een donkere kleur over.

15. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Cool, super topic. Ik heb hier hele, hele, hele donkere meubels en wil ze graag in een lichte kleur verven. Nu kwam ik uit op dit topic dus ik lees graag mee met de ervaringen want ik wil het liefst alle meubels crème of wit hebben :)

16. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Heeft iemand een link voor mij waar deze te koop is voor een liter a 25 euro? Zag dit in eerdere Posts maar niet met link of kan link niet terug vinden. Vind nu 30 euro de liter.... Of is dat normale prijs?

17. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Voor Annie sloan betaalde ik eerst voor een liter 27.50 , onderlaatst een keer een kleur voor 29 euro. Deze had de winkel nog niet waar ik naar ben overgestapt. Verder hebben ze daar alle kleuren van historkaart wel en dan voor 19.50 . eventueel verzenden tot 10 kilo voor 6.95. Ik zorg dan altijd dat ik meerdere kleuren in 1 keer bestel . en dan nog ben ik goedkoper uit. is van duller en co uit amsterdam

18. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Thx Tricie, top!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik haal mijn verf bij Esgrado en betaal €27 per liter en je krijgt er dan nog een gratis kwast bij. Als je het wilt op laten sturen is dat ook mogelijk, maar dan komen de verzendkosten er natuurlijk nog bij...

20. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Maar dat is geen Annie sloan, ik heb al verschillende merken geprobeerd en vind AS het fijnste en mooiste resultaat geven.

Deel Deze Pagina