Uitgegeven: 1 maart 2007 10:45 ASSENDE - Een echtpaar in het Vlaamse Assenede heeft de schoondochter dagenlang mishandeld. Het probeerde zo haar drie maanden oude zwangerschap af te breken. Volgens de jonge vrouw is ze opgesloten, geslagen, geschopt en kreeg ze stroomstoten met een prikstok voor koeien. De onderzoeksrechter in Gent heeft het paar en hun zoon aangehouden op verdenking van mishandeling, vrijheidsberoving en poging tot vruchtafdrijving. Het slachtoffer, een 29-jarige Marokkaanse, kon zondag ontsnappen en de politie waarschuwen. Ze werd opgenomen in het ziekenhuis en maakt het naar omstandigheden goed, aldus de Gentse parketwoordvoerster donderdag.
Het wordt steeds gekker allemaal! Gister die moeder die haar vijf kinderen vermoordde, nu dit? Dit zijn toch geen menselijke acties? Walgelijk! Als straf zouden ze die man dan ook even onder stroom moeten zetten, lekker laten bijten op een schikdraadje, of nog erger, laat hem tegen zo'n draad plassen! Tjonge jonge....kan niet bij dergelijke acties, echt niet!
jeetje wat ze allemaal verzinnen!Hoop dat die vrouw er emotioneel en lichamelijk bovenop komt en dat het kindje niks mankeerd!
maar waarom gebeurt dit alles steeds in belgie? ik had altijd het idee dat ze vredelievende mensen waren... misschien moeten we ook wat narigheden uit nederland posten om zo de terreur te compenseren, want je zou bijna denken dat het daar helemaal misloopt zo..
HOi, Net nog op Tv gezien,de marrokaanse vrouw gaf een intervieuw ,ze zag er zelf ook een beetje verward uit. Dit was haar 3de zwangerschap,de laatste 2 heeft ze laten weghalen onder dwang van haar schoonfamilie ,want die wil niet dat hun kleinkind half marrokaan is. Mss klinkt dit raar ,maar ik zelf zou niet meer bij hun over de vloer komen ,als ik zou weten dat ze mij liever niet met hun zoon zien. En wat voor vriend is dat ,die dat toelaat Ally
nou lekker zeg zo`n schoonfamilie. en dat die man daar niets aan doet? ik snap ook niet dat ze omwille van hun 2 kindjes heeft laten weghalen, en uberhaupt dat ze nog contact met ze heeft. maar mischien vallen ze haar wel lastig, eng hoor. ik zou heel bang zijn