Ben aan het zoeken voor een hotel of appartementen in parijs met 2 kids Mag 0-10km van centrum zijn Metro in de buurt 1 kamer Ontbijt erbij had 1 hotel gevonden novotel suites paris nord 18e Top hotel Maar!! Ligt dus tegenover een opvang, allemaal tenten onder de brug etc In reviews wordt gezegddat er altijd politie op de been is daar etc Dus daar wil ik mijn kids niet aan blootstellen dus wie heeft een tip
Ik heb geen antwoord op je vraag maar heb je al een ander hotel gevonden? Wij willen misschien ook naar Parijs..
Geen hotel maar huttopia heeft een camping bij versailles. Er zijn ook huurhuisjes/tenten en vanaf daar kan je natuurlijk de rer terug naar de stad nemen.
Hier kun je misschien ook tips vinden: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/overnachten-ergens-onder-parijs.716486/
we hebben besloten aankomende week niet te gaan. Risico dat er nieuwe regels komen, manlief gezeik krijgt met alleen janssen vacub ( wel Corona gehad laatst , maar ja zul je net zien dat niet geaccepteerd word) maar mss gaan we later in 2022 We hebben ibis mairie clichy gevonden Dus ws wordt het die