Deze zomer gaan wij voor de eerste keer met de auto op vakantie naar Italië. We verlijven aan de Adriatische kust. We hebben nog niet eerder zover gereden en kennen dus ook de route (nog) niet. Ik ben op zoek naar een overnachting voor de heenweg. Iemand tips? Andere leuke en handige tips voor onderweg of daar zijn ook welkom We verblijven op camping Spiaggia E Mare
Leuke camping, zijn we vorig jaar ook geweest. Ga je met je caravan of heb je een stacaravan geboekt? Wij rijden altijd via oostenrijk, fernpass, insbruck en dan via de brenner. Ik weet niet waar je woont in Nederland en hoe lang je wil rijden. Geef je route aders in op de site viamichelin.nl Dan kun je bepalen waar je ergens wil overnachten en dan via booking.com een hotel in de buurt zoeken. Wij zijn vorig jaar met 2 overnachtingen ernaar toe gereden. Dit jaar gaan we naar Toscane. Dat is tot op de brenner dezelfde route. We overnachten dit jaar hier https://www.booking.com/hotel/it/wieser.nl.html?label=gen173nr-1DCAEoggJCAlhYSDNYBGipAYgBAZgBHMIBCndpbmRvd3MgMTDIARTYAQPoAQGSAgF5qAID;sid=220fe5e33550f989084b9f24fe355e54;ucfs=1;srpvid=c9643c984b3a008c;srepoch=1520152625;room1=A%2CA;hpos=1;hapos=1;dest_type=city;dest_id=-112814;srfid=590982ffab0d08bebe8321a317c4edb6f0373cbeX1;from=searchresults;highlight_room=#hotelTmpl
Leuk om te horen. Wij hebben er ook veel zin in. Geloof dat het enige minpunt de muggen zijn? Wij hebben via Vacansoleil een stacaravan geboekt. Rijden vanaf Rotterdam.
Ja de muggen zijn er echt erg. Er wordt niet gespoten door de camping en het lijkt wel alsof ze ruiken dat er vers bloed is Je kunt het beste ter plekke naar een apotheek gaan om daar spul te halen. Het winkeltje verkoopt ook een hoop muggenolies maar ik werd er niet wijs uit. Kreeg die tip vd apotheek op de laatste dag.
O en nog wat de tegels van de trap bij het zwembad zijn spekglad. Ik heb daar veel mensen op hun gezicht zien gaan. Daar zou ik niet op blote voeten lopen.
Wii gaan dit jaar voor de 10e keer naar Italie (dit jaar rijd man en vlieg ik met de kinderen). Wij overnachten altijd in Oostenrijk in Neustift (zitten veel hotels) en is maar 20 minuutjes rijden naar de Brennerpas. Voor ons is dit 800 km vanaf huis en daarna moeten wij nog een kleine 400 km naar de eindbestemming (gardameer).