annuleringsverzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai we hebben eindelijk onze reis gevonden voor onze vakantie in oktober.
    nu vroeg ik me af als ik een annuleringsverzekering ergens anders neem dan bij het reisbureau,ken k de reis dan annuleren als het nodig mocht zijn.

ik heb ooit een reis geannuleerd ivm ziekte,maar toen hadik een verzekering bij het reisbureau.

of zijn er dan weer andere regels?
    of ken ik het beste bij het reisbureau zelfdoen?

hebben jullie nog tips voor annuleringsverzekeringen of zekeraars?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ja hoor dit kan gewoon! Maar je kan niet zomaar annuleren, moeten wel gegronde redenen voor zijn.
    Wij gaan eind augustus op vakantie en hebben een reis en annuleringsverzekering bij Unive. Zij waren voor ons de goedkoopste.

3. djellybelly

hai bedankt voor je reactie,ik weet dat je niet zomaar ken annuleren, maar ik vroeg me af of die 2 dingen het zelfdewaren :D

4. Reisverzekeringen via het reisbureau zijn vaak erg prijzig, kan je idd beter via Unive, unigarant etc nemen. Altijd binnen 7 dagen na boeking je annuleringsverzekering afsluiten.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wij hebben gewoon een doorlopende
    informeer daar maar eens naar want toen we vorige jaar naar mallorca gingen bleek de annulerings verzekering voor die 10 dgn duurder te zijn dan gewoon via de verzekering waar we ook de reisverzekering en alle overige hebben lopen. Nu zijn we het hele jaar door verzekerd ook voor annulering, ik bespaar me dus elke keer de kosten van centerparcs en camping iod uit

6. djellybelly

weet je wat het is wij gaan heelweinig weg, zeg 1x een weekenden 1x een week.
    dus echt een doorlopende is volgens mij dan veelduurder.

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik sluit onze reis- en annuleringsverzekering altijd af bij Centraal Beheer (even Apeldoorn bellen...), dit kan je gewoon via internet regelen.
    Echt veel goedkoper dan bij het reisbureau!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan voor 12 dagen naar Gran Canaria.
    Wij zouden bij het reisbureau 83 euro per persoon kwijt zijn.
    Bij Unive zijn we nu 51 euro per persoon kwijt. En bij Unive zijn we dan nog beter verzekerd ook.
    Scheelt even 30 euro per persoon!

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zou ook ergens anders een verzekering afsluiten, ik heb zelf jaren op een reisbureau gewerkt en weet hoe duur die krengen zijn .. Ik zelf heb wel een doorlopende reis en annulerings verzekering maar wij gaan best vaak per jaar weg ...

Deel Deze Pagina