handtekening

Discussie in 'Over deze site' gestart door lorreke, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Hallo

Ik pas mijn handtekening aan, en voor mijn gevoel heb ik niet eens zo`n lange handtekening.voor mijn gevoel zijn er meerdere mensen met een langere handtekening.
    Maar er kan nu niets meer bij, ik wil er graag in bijhouden wanneer we onze 1e afspraak in ziekenhuis hebben etc,maar dat kan er niet meer bij.

Kan hier iets aan gedaan worden ?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De lengte van je handtekening zit hem vaak in het gebruik van leestekens, lettertype, kleurtjes etc.
    Wellicht als je hier wat in aanpast kun je je handtekening uitbreiden.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind je handreiking althans behoorlijk "lang".
    Ik kan niks meer toevoegen aan mijn handtekening.
    Zal wel door de afbeeldingen en kleuren komen. ;)

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Bedankt, ik zal het in de gaten houden. ik heb verder geen speciale leestekens o.i.d. en gewoon lettertyp verdana geloof ik

Babyangel : ik zie sommigen die een jaar van handtekeningen er onder hebben staan wanneer ze gestopt zijn wanneer ha etc etc ;) darom vroeg ik me af waarom dat bij mij verder niet wil ;)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Heb je niet heel veel bbcode staan? Dit zijn altijd veel tekens en staan soms dubbel. :)

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Lorreke,

Je moet het zo zien. Als je kiest voor een 'afwijkend' lettertype, kleur, grootte of een 'afwijkende' kleur, komen er in de code van de handtekening een hoop extra tekens te staan. Dus zoiets als {lettertype=verdana}, of {grootte=10pts}, of {color=violetblue}. Je snapt dat dit soort toevoegingen veel ruimte opslokken.

Ik hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt :D. Je kan daarom het beste alles in het standaard lettertype, grootte, kleur zetten. Als je wilt dat ik het voor je aanpas, dan kan dat natuurlijk. Stuur me dan maar even een privébericht.

Succes!

Groeten,
    Josien

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant