Hallo, Kan ik anoniem inloggen? Zo ja, hoe? Met anoniem inloggen bedoel ik dat je bent ingelogd met je eigen gebruikersnaam, maar dat dat niet gezien wordt (helemaal onderin bij actieve gebruikers). Groetjes..
Klopt. Als je naar 'gebruikersinstellingen' gaat en dan naar 'opties wijzigen' kan je een vinkje zetten bij Gebruik onzichtbare modus. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik ben altijd al een actieve lezer geweest. Volgens mij sinds 2012. Maar sinds kort echt 'ingeschreven' en ben redelijk actief geworden. Maar soms wil ik weer gewoon een actieve lezer worden, zonder dat mijn gebruikersnaam onderin staat. Af en toe heb ik ook van die autistische trekjes 😁 Volgens mij zijn er best wel veel leden vaak anoniem ingelogd? Als ik onderin in een topic zie dat er 12 actieve leden zijn, waarvan er maar een paar kan zien wie het zijn?
Maar wat is dan het verschil tussen een actieve lezer en een anonieme lezer? Je kunt dan toch niets schrijven neem ik aan. Je kunt dan toch ook uitloggen? Ik ben echt oprecht benieuwd, het klinkt misschien niet zo. Ik vind het nml wel interessant waarom een forum 3 lees mogelijkheden biedt: lid-zichtbaar, lid-niet zichtbaar en niet lid. En dan vooral wat het verschil tussen die laatste twee is.
Een lid die niet zichtbaar is kan wel gewoon reageren, een ander kan alleen niet zien dat de onzichtbare lid meeleest.. Een niet lid kan alleen meelezen, en niet reageren.