Ik heet uiteraard geen minimuisje, dat is een bijnaam die ik al jaren heb... Dus voor de mensen die mij kennen weten meteen wie ik ben Dus nee ik ben niet anoniem!
Ja, dat gevoel van veiligheid heb ik ook hier, maar daar kom je pas achter als je actief bent op een forum als dit. Die discussief vind ik wel leerzaam, moet je wel voor openstaan natuurlijk en niet verwachten dat iedereen het met je eens is ...
Hier anoniem omdat alleen familie weet dat we bezig zijn met zwanger worden de rest hoeft niet te weten hoe moeilijk het hier gaat..
Beide Mijn voornaam is veel langer en erg uniek in Nederland. Maar ik word wel vaak Bo genoemd. Maar net wat elmo ook zegt, als iemand mij zou googelen ( naam dochter et cetera) dan ben ik niet zo anoniem. Maar dat maakt me ook niks uit.
Nou jah, de naam is behoorlijk anoniem, alleen de namen van mijn kinderen in mijn profiel zijn niet zo anoniem De naam monkeylove heb ik toendertijd gekozen omdat ik toen zwanger was en de kleine "klein apie" noemde. Helaas is mijn zwangerschap van klein apie niet goed gedaan en vind ik het toch fijn dat de naam naar hem verwijst
Eigen naam niet () maar aangezien de dreumessite van ons meisje aan mn banner gelinkt is, kan iedereen zien wie ik ben! Géén idee of hier irl bekende zitten ook, zou 't wel grappig vinden Ow jawel, weet het van eentje maar volgens mij is ze niet meer zo actief hier...
Ik heb een anonieme naam, maar heb al wel 2 mensen van het forum ontmoet. Dus tja ben ik dan nog anoniem? Ik zal iig niet mijn echte naam hier noemen op het forum.
Nu nog even anoniem omdat ik de discussies over zwanger worden wou vermijden (best snel na de jongste... en hoor ook nogal wat "vreemde"reactie's op 3 kinderen bij mn bekenden ... je hebt toch n jongen en n meisje? Wat wil je nou nog meer?) en het vermoeden heb dat er hier wel een paar bekenden zitten. Nu nog even anoniem omdat we het pas na de 12 weken echo willen vertellen. Daarna zet ik er gewoon mn foto's weer op net als op mn vorige profiel en ga ik heeeeel lief vragen of ze mischien mn naam kunnen veranderen Liefs mij
Ik gebruik mijn eigen achternaam. Die is niet chingy maar ching... en dat in combinatie met de namen van de kids, mijn woonplaats en de foto's zorgt ervoor dat ik niet anoniem ben
Ik heb gekozen voor anoniem. We wilden namelijk niet dat onze omgeving wist dat we bezig waren en er telkens naar zou vragen. Mijn nickname is een jongensnaam die ik heel mooi vind, maar mijn man niet Dus heb ik hem maar als forumnaam genomen!
dat is zeker een rare reactie. net of als je een meisje en jongen hebt geen derde kindje op de wereld mag zetten! Maar gefeliciteerd
ja dat kan zeer irri zijn als mensen het eenmaal weten. heel leif bedoeld en ze tonen interesse, maar het is niet leuk te moeten zeggen dat je niet zwanger bent. komt toch een soort druk op je lijkt me!
ik heb dan wel een bijnaam, maar voor de rest ben ik zo te ontmaskeren. maar dat vind ik niet erg, ik heb niet zo veel geheimzinnigs te verbergen
In het begin zat ik hier anoniem, omdat we zwanger wilden worden en niet iedereen hoefde dat te weten. Maar ben gaandeweg steeds minder anoniem geworden, heb hier ook vaak foto's enzo geplaatst. Het interesseert me niet dat mensen weten wat ik hier schrijf.
Ik zat hier eerst ook anoniem op het forum, heette in het begin winnythepooh1984 inmiddels heb ik mijn eigen naam maar aangenomen