Anoniem of onder eigen naam op dit forum!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

anoniem of met eigen naam op dit forum?

1. ik ben anoniem op dit forum

2. ik zit onder eigen naam op dit forum

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wel eigen voornaam. Maar niemand hoeft verder te weten wie ik ben. Doe ook niet aan foto's enzo.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heet gelukkig niet echt miffy, maar namen en geboortedata kloppen wel gewoon, kom ook echt uit brabant, en post af en toe ook foto´s van mij en de kids, dus niet echt heel anoniem.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik zit onder mijn eigen naam, maar achteraf had ik liever anoniem willen zijn... ik ben nl gevonden en bij een volgende zwangerschapswens of zwangerschap weten ze dat direct. Niet zo handig als je dat geheim wilt houden.

4. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik ben niet anoniem, maar heet ook geen suikerboon :)
    Zou graag een andere naam kiezen, maar denk dat dat niet kan hier

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

me naam is anoniem
    maar inmiddels weten de april meiden wel wie ik ben hahah via hyves:p

6. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Ik zit ook anoniem op dit forum.
    Megan is niet mijn echte naam maar een naam die ik erg mooi vind.
    Ik weet dat er wat bekenden van mij ook meelezen/meelazen op dit forum. (familie/vrienden). Ik wil meer voor hun anoniem blijven.

Gr Megan

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit met de afkorting van mijn eigen naam of de naam zoals mensen me vaak noemen. Ook al zou ik hier anders heten, de namen van mijn jongens zijn te herkennen dus dan weten ze het nog zo.

Ook al heb ik een stalker die hier meeleest, het maakt me eigenlijk niet zo uit. Ik ben sowieso heel open dus ach....

8. abeltje

abeltje Niet meer actief

En het ergste is nog dat mijn familie het dus al een jaren aan me vraagt, wanneer de kinderen komen??? :$ Dus toen we er echt voor gingen hebben we het stil gehouden en mijn familie pas verteld toen ik 11 weken was.
    Nu ik zwanger ben 'begrijp' ik een beetje waarom ze het vroegen we krijgen namelijk zoveel spullen (nieuw en 2e hands) toegestopt dat we bijna niets zelf hoeven te kopen..... ze wilden gewoon van de zooi af. Hadden ze ook gewoon mogen zeggen....:x.
    Verder zijn ze wel lief hoor :) en alles wat ik niet mooi vind mag ik weggeven :D

9. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    bijna 5 jaar geleden ben ik anoniem begonnen, maar al snel bleek dat ik toch via google gevonden ben door iemand die teveel vrije tijd had.
    De dingen die ik schrijf zijn vaak zo alledaags, dat is geen nieuws of voer voor roddels. En nu met mijn eigen naam, ben ik met Google een stuk minder te vinden dan voorheen met een uitgelekte nickname.

Dus nu juist met mijn eigen naam een stukje anoniemer geworden :D

Groet van Kiki

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik hoop anoniem te zijn.
    Gebruik mn eigen naam niet.
    In eerste instantie omdat we het zwanger willen worden geheim wilden houden.
    Nu er zoveel meer bij komt kijken wil ik anoniem blijven, omdat niet de hele wereld hoeft te weten dat onze kinderen via KID zijn verwekt.

11. 40plusmama

Oeps, ik schrik toch wel een beetje. Van 1 iemand hier uit dit topic even op een combinatie ge-googled en komt naam, adres en zelfs mobiele nummer tevoorschijn.

Ik ga even mezelf googlen want dat vind ik dus niet zo'n fijn idee

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Gebruik mijn eigen naam, maar die komt ook best veel voor. Heb geen inspiratie om een leuke nickname te bedenken! Achteraf vind ik het wel jammer dat ik mijn eigen naam heb gekozen hoor. Maar heb mezelf net even gegoogled voor de zekerheid, en ik ben niet traceerbaar. Er zijn blijkbaar meer femke1978's gelukkig. Kom alleen bij links naar onderwerpen die ik hier zelf heb geplaatst. Wil wel graag een beetje anoniem blijven hoor!

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hoe zit dat trouwens met 'meeleesstalkers' waar ik over lees in dit topic? Kan iemand mij dit uitleggen?

14. 40plusmama

Ik heb geen meeleesstalker maar een echte ;) maar momenteel is ze vrij mak

15. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Dat klinkt een beetje griezelig, Kiki!

16. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Ik zou ook wel graag iets meer willen weten over meeleestalkers.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

heb ie iedereen uit het topic gegoogeld ;)

wie is het eigenlijk ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die lezen hier alles wat je schrijft en vinden het dan nodig dat vooral niet voor zichzelf te houden ;)
    In je dagelijkse leven wordt je dus geconfronteerd met wat je hier schrijft.

19. 40plusmama

Ooh jakkes, das ook lekker dan zo'n meeleesstalker.

Chantal, jou niet gelukt dan? :p Nieuwsgierig aagje :D

Ze noemt hier zelf haar achternaam en dan de combi met de namen van de kinderen en de woonplaats krijg je een site en op die site staat naam, adres en telefoonnummers

Ik Google alleen soms mensen die ik irl ken, niet van hier eigenlijk

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hihihihi wat ? googlen bedoel je ? nee heb ik nog niet eerder gedaan .. Ja nu net op mijn eigen naam maar niets bekends qua gegevens gevonden ?

Denk voordat je mijn naam bv kan vinden met adres ed denk vraag het ff ;)

Deel Deze Pagina