Oooooh haha. Ik vind mezelf wel, voornaam en achternaam maar meer niet. Woonplaats staat hier al. Ik vind het ook niet zo erg....
als ik mijn nickname en andere gegevens google zie ik meerendeels alleen maar zwangerschapspagina hahaha hoe bedoel je verslaafd
Ik wel anoniem, hier let ik ook op in antwoorden. Bij t clubje waar ik regelmatig schrijf, gebruiken we de voorletter van de kids en niet de echte namen. Dit omdat t toch een openbaar forum is waar iedereen alles kan lezen. Ik ben hier al 4 jaar lid, echter vorig jaar mn vorige account laten verwijderen. Er waren teveel "meelezers" en waarvan er ook wel niet zo prettig waren. Door t nieuwe account ben ik weer een flinke tijd anoniem. Als je googled op "zwangerschapskwaaltjes" "vocht vasthouden" of "jeuk" kom je vaak al hier uit. Dat is prima en ook goed, dat weet je van te voren als je je hier aanmeld. Toch kies ik dan voor een nickname en bepaalde dingen die ik niet zal vertellen
Ik heb voor anoniem gekozen. Mijn nickname komt van het feit dat ik mijn haren heel veel in een dotje draag De geboortedatums van de kids zijn wel echt natuurlijk. Dus iemand die mij kent zou wij wel eens kunnen herkennen. Maar er zitten niet zoveel belgische dames op het forum, dus de kans ik klein denk ik
Hmm tja dat ben ik. De site waar je op komt is de geboorte site van mijn zoontje... Ik wist het wel....maar nu je het hier zo neerzet schrik ik er wel van Ik ga er vanavond maar eens even goed over na denken... ben sowieso makkelijk op internet te vinden want wij hebben 2 bedrijven aan huis...maar zo op de naam van je kind wordt het ineens een beetje een ander verhaal.....
ik heb uiteindelijk gestemd op mijn eigen naam. ik heet niet echt yinte maar wel op het wereldwijde net overal op elke site waar ik eventueel zou komen of geweest ben. ik schrijf wel als mezelf wat niet altijd iedereen kan waarderen. maar ik heb nu eenmaal een hekel aan huichelen. en in de 40 jaar dat ik nu leef heb ik het een en ander meegemaakt wat me ook harder gemaakt heeft dat besef ik me terdege. ik let erop dat ik nooit achternaam of woonplaats gebruik zodat ik nog een beetje anoniem ben. maar als ze je willen hebben krijgen ze je toch wel. hoeveel mensen hebben er niet nietsvermoedend een babysite of log bijv. en je ip adres is voor een beetje nerd ook zo te achterhalen tot je adres. ik voel me dus niet anoniem. ik heb ook een hekel aan mensen die steeds van naam wisselen. zo weet je eigenlijk nooit tegen wie je het hebt.
hier gestemd op eigen naam..iedereen .....nouja..die me goed kennen noemen me altijd Diaantje .vandaar..de 17 komt van mijn geboortedatum..ben zelf een voorstander van openheid..heb niets te verbergen, ook onze kinderwens (die nu inmiddels is vervuld) niet, foto van onze jongste wonder ook met naam dus veel anoniem is er niet bij....
Toch wel redelijk anoniem, ik gebruik in reacties wel mijn eigen naam en die van mijn meisje maar mijn alias heeft gewoon een persoonlijke betekenis en ik gebruik eigenlijk nooit mijn eigen naam als alias ergens, weet niet waarom, heb er niet echt een reden mee. Wat betreft foto's ben ik wel anoniem, je zal geen foto's van mij of mijn dochter online vinden, daar ben ik wel heel duidelijk in
Ik ben hier anoniem ook al staat mijn naam onder mijn berichten. Ik heb voor mijn nickname gekozen omdat ik mijn zoontje altijd ukkie noemde toen hij nog in mijn buik zat. Mijn zoontje heeft een niet veel voorkomende naam, daarom staat hij ook niet in mijn banner. Het is heerlijk hier om van je af te kunnen schrijven zonder dat iemand je kent.
Anoniem omdat: ben net bezig om zwanger te worden en bekenden hoeven het niet te weten ..nog.. vreemd?
Ik weet jouw turkse naam dan en die vind ik erg mooi! Even off topic, sorry! Maarre, ik zit hier anoniem, want ik weet niet of er bijvoorbeeld bekenden van mijn werk hier zitten en eigenlijk wil ik niet dat die weten dat wij 'bezig' zijn! In '' mijn eigen topic' weten de meiden wel wie ik ben, maar dat is inmiddels zo vertrouwd!
Anoniem. Edge is een beetje een gekke naam haha. Voor de rest heb ik wel foto's van mezelf hier staan en van mijn nieuwe liefde. Is eigenlijk niet echt een reden waarom ik 'Edge' heet. Moest een naampje hebben en toen keek ik naar ons konijn, die inderdaad, Edge heet.
eigen naam... maarja, daarmee weet niemand wie ik ben. hoeveel Sharon's lopen er op de wereld rond (en in Essen zijn er ook een hoop) en mochten de mensen het niet aan mijn naam zien dan kijken ze in mijn album en dan weten ze ook wie ik ben... ik doe ook regelmatig foto's uploaden van mezelf, mijn zoon, mijn huiskamer, mijn auto, mijn bureaubladachtergrond, mijn "wat vergeet ik nog???" dus annoniem... wat is dat?
Ach, ik zit half onder mijn eigen naam, het zijn de beginletters en mijn geboortejaar. Helemaal anoniem ben ik niet, genoeg foto's en informatie om me te herkennen als je me kent, maar ook weer niet té makkelijk herkenbaar als je me nog volgt. En als iemand me herkend heeft, moet diegene wel erg verveeld zijn om die 8000 berichten van mij lezen .
misschien een stomme vraag. maar voordat het forum veranderde had ikzelf ook foto's erop staan. maar nu de site veranderd is wordt ik maar moeilijk wegwijs. ik heb een visuele handicap en zie door vergroting 1 zesde van wat jullie op je scherm zien, zeg maar tegelijk. daardoor mis ik nog welus wat. ik ben er dus nog steeds niet achter waar de foto's gebleven zijn. can anybody help me please????
Anoniem, omdat ik dat gewoon 'veiliger' vindt. Ik schrijf hier soms toch dingen die privé zijn. Dingen die van mij niet in de krant hoeven of op straat door de buren besproken hoeven te worden. Ik heb er geen behoefte aan dat er bij de bakker wordt gesproken over mijn miskraam of dat we het de eerste weken eng vonden om sex te hebben. Als je niet wil dat zoiets door vage bekenden doorgebrieft wordt, moet je het al helemaal niet op het werelwijde web zetten. Dan kan tenslotte iedere idioot het opzoeken. Wat voor mij ook meespeelt, is dat ik voor de klas sta. Ik heb een gruwelijke hekel aan die afgrijselijke 'poortpraat' van moeders die blijkbaar niks beters te doen hebben dan over het privéleven van de leraren te fantaseren. Ik zie geen reden om ze via Google voer te geven voor hun fantasietjes.