Anoniem of onder eigen naam op dit forum!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

anoniem of met eigen naam op dit forum?

1. ik ben anoniem op dit forum

2. ik zit onder eigen naam op dit forum

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gewoon mijn eigen naam :D !
    ( heb wel me woonplaats veranderd maar bekenden weten die wel .. ;) )

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben denk ik wel anoniem. Heb net ook mijn gebruikersnaam even gegoogled, je komt dan beetje onderin wel zp tegen, maar goed ik denk niet dat iemand erop komt dat ik mezelf zo zou noemen;).

Heb er voor gekozen omdat ik met forums nooit mijn eigen naam gebruik. Vindt dat niet nodig en hou wel van een beetje anoniemiteit.:)
    Weet niet of ik meelezers heb...

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben 'anoniem', mijn gebruikersnaam komt vanuit mijn oude e-mailadres, en op elk forum gebruik ik deze, dus ja, 'anoniem' valt dan ook wel weer mee. Ben in elk geval voor een aantal mensen hier totaal niet anoniem, haha!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En door te verwijzen naar je blog ben je helemaal niet anoniem meer. ;)

5. Seth

Seth Niet meer actief

anoniem..... qua naam....
    maar wie me kent.... die haalt mn berichten er zo uit...!!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik zat eerst onder mijn eigen naam, tot dat ik in de gaten werd gehouden en alles wat ik hier zei mij achtervolgde of helemaal verkeerd overkwam op andere.
    Zelfs een familie ruzie door onstaan.
    Heb toen een andere naam genomen.

Nu verberg ik mijn naam neit meer, maar heb dus nog wel een anonieme naam haha nog te volgen?

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben hier niet anoniem. Ik heb niet echt iets te verbergen en op topics waarvan ik niet wil dat iedereen het weet, reageer ik niet. Dat is zoal: mannen die zich van onder scheren :D of aantal bedpartners, enz enz. Daar heeft niemand iets mee te maken en ga ik hier niet schrijven, daar hoef ik niet anoniem voor te zijn.

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik ben ook anoniem. Misschien zijn hier ook wel bekenden van mijn op deze forum die misschien ook anoniem zijn en dan zien ze gelijk dat wij ook bezig zijn, nee hou het lekker voor mijzelf en deel het met jullie.. We zullen ooit wel zien of het nog anders word, maar vind het eerst prima zo!!

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik ben annomiem hier.
    er zijn wel een paar die mijn naam weten.
    en mensen die mij heel goed kennen zouden ze kunnen achterhalen dat ik het ben.
    maar vind het gewoon prima zo.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nee, da's idd waar, haha! Bedacht ik me ook toen ik mijn berichtje klaar heb.. Heb mijn gebruikersnaam dan wel onherkenbaar voor de meesten, maar een anoniempje kan je me niet noemen nee, hihi!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben niet anoniem mijn echte naam is dan wel niet binnabinna maar dat is wel me mail adres en soms een af korting naar me naam toe. en de naam van dochter is voor een bekende helemaal duidelijk :D

@yenthe als je naar plaats reactie gaat. en dan zie je daar een paperclibje boven je tekst vlak staan. en daar kan je ene foto uploden

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    binna binna

ik doe altijd bij snel reageren een reactie geven. zit ik dan in de buurd ik vind het echt niet...sorrie....

en hoe kijk ik dan bij andere fotoalbums?

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik zit hier onder mijn eigen naam. Maar volgens mij ben ik dan net zo annoniem als een ander...Want zijn er niet heeeeeel veeeeel marjannen in NL?

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Merci! :D

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben ook annoniem hier. Tenminste, Truus is mijn bijnaam. Dus mensen die mij kennen zouden me misschien wel kunnen herkennen.

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    boven snel reageren staat een roze rechthoekige knop, en daar staat: Plaats reactie! :)
    mijn foto's waren met de verhuizing allemaal foetsie trouwens!

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    LadyXochi is natuurlijk niet mijn echte naam, maar anoniem ben ik zeker niet. Volgens mij weten al mijn vrienden dat ik het ben als ze deze naam zien. Ik ben zo al eens herkend.
    Ik zet mijn echte gegevens niet zomaar op internet, omdat het dan wel erg makkelijk wordt voor mensen die kwaad willen. Zoals inbreken als je op vakantie bent. Of je kind van het KDV halen. Als ze veel persoonlijke gegeven weten, kunnen ze het heel aannemelijk maken dat ze een familielid zijn.

18. mi85

mi85 Lid

14 feb 2010
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb eigenlijk geen reden voor mijn anonieme naam! ik gebruik die naam vaker. denk dat mensen het niet echt interessant vinden of ik ilona, sandra, esmee of wat dan ook heet ;) vind het niet nodig iig

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik zit gewoon onder mijn eigen naam hier Elvira.
    Ik was nog niet zo bekend in het formugebeuren toen ik me hier lang geleden aanmelde.

Ach ja, geheimen heb ik ook niet.

20. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zit onder eigen naam, maarja.. er zijn natuurlijk meerdere Sanne's!

Deel Deze Pagina