ik ziet hier anoniem... wel denk ik dat mijn zusje die af en toe op dit forum kijkt wel weet wie ik ben ze weet soms dingen die ik helemaal niet gezegd heb achja vind het niet erg, heb voor haar toch geen geheimen
Tja, wat is anoniem... ik ken hier niemand uit de buurt van mij ofzo, maar plaats wel gewoon foto's van mezelf en m'n vriend met hoofden erbij, dus tja... ik heet natuurlijk geen BabeBabe
Er zijn mensen die me Lientje noemen.. dus het komt uit mijn eigen naam.. Toch wil ik liever een beetje anoniem blijven, gewoon omdat ik toch wel veel persoonlijke dingen verteld en niet iedereen hoeft te weten dat het om mij gaat!! Iedereen kan het forum bezoeken en lezen, ook mensen die niet lid zijn.. dus hou ik het liever een beetje anoniem!!
Devy is een nickname die ik regelmatig gebruik, en het is ook een beetje een echte naam omdat mijn Britse vrienden mij zo noemen (ze kunnen mijn naam echt niet uitspreken). Mijn echte naam gebruik ik liever niet omdat die zo zelden voorkomt dat ik dan meteen erg herkenbaar ben, en je weet maar nooit. Wel heb ik een aantal keer Kyra's foto erop gezet, en ook eentje van mijzelf. Maar die foto's kun je niet zo makkelijk googelen, en Kyra's naam komt een stuk vaker voor dan de mijne.
Ik gebruik mijn echte naam hier, dit voornamelijk omdat ik niet zo'n ster ben in het verzinnen van nicknames Bang om herkend te worden ben ik niet, voor zover ik weten zitten hier geen bekenden en zo wel, nou ja, jammer dan.
Ik heb gekozen voor anoniem. Kouf/Kouffie is de naam van mijn kat. Je spreekt het trouwens uit als Koef. Bij het aanmelden kwam dat als eerste in me op, niet zozeer omdat ik anoniem wilde zijn. Ik vind het niet zo erg als mensen me zouden herkennen en plaats ook foto's van Beau. Ga er vanuit dat als bekenden dingen van me lezen er ook fatsoenlijk mee wordt omgegaan. Zo zou ik dat andersom ook doen. liefs Manon
anoniem, omdat ik dit forum juist vaak gebruik voor dingen die ik in mijn dagelijks leven niet met iedereen zou willen delen, en wil dus ook niet dat iemand uit mijn omgeving me zou kunnen herkennen, en dus zie waar ik het over heb hier op het forum..
Ik ben anoniem op het forum en dat vind ik prima. Ik heb een paar keer iets verkocht of weggegeven via het forum en dan mail ik via pb dus wel met m'n eigen naam, vind ik wel zo netjes. Liefs Huismus
hier niet annoniem... heet gewoon Gaby.. er zijn hier in totaal 4 mensen op het forum die ik persoonlijk ken en bij in de klas heb gezeten ik hou ook niks geheim voor mijn famillie.. ze weten toch alles..
ik zit hier onder mijn eigen naam behalve de mama dan haha maar ja ben wel 2x mama daarom mamamanuela
Mijn nickname is wel anoniem in ieder geval. Maar in het topic van de septembermama's weten ze ook hoe ik en mijn man heten. En ik denk ook wel dat als er hier bekenden van me zitten, ze mij heus wel herkennen. Aan mijn avatar, onderschrift en misschien ook wel door dingen die ik schrijf. In eerste instantie had ik me hier ook aangemeld toen ik nog niet zwanger was, dus wou ik wel anoniem blijven. Nu vind ik dat niet zo belangrijk meer, en echte privézaken zet ik hier dan ook niet op het forum.
gestemd op anoniem. puur omdat ik niet wil dat eventuele bekende die hier zitten gelijk weten wat er allemaal met me gebeurd enz. Vele mensen kunnen zich zo lekker bemoeien en op deze manier kan ik mezelf zijn zonder gelijk allemaal vragen te krijgen van bekende. Dwe maan macmazsy is trouwens een combi van drie andere namen (dieverse letters gecombineerd).
Ook gestemd op anoniem. Gewoon lekker alles kunnen spuien zonder dat je omgeving ervan af weet. Mensen in mijn omgeving weten wel dat ik op het forum zit, maar niet onder welke naam.