Anoniem of onder eigen naam op dit forum!!!

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

anoniem of met eigen naam op dit forum?

1. ik ben anoniem op dit forum

2. ik zit onder eigen naam op dit forum

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Mahicary

Mahicary Actief lid

Feb 23, 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    ik ben hier anoniem en dan toch ook weer niet..
    mijn nickname is fictief maar ik ga al jaren rond op internet met deze nickname dat iedereen mij er ook gewoon aan kent.. net zoals nog al iemand schreef.. tik op google in en je weet bijna mijn hele leven.. dus zo anoniem is dat niet hé. Ik weet gewoon dat ik onder deze nick de enige ben terwijl met mijn eigen naam er nog wel rondlopen + het is gewoon een gewoonte..

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn nickname is wel "anoniem" maar natuurlijk ook aardig te herleiden naar mijn eigen naam. Dus niet echt meer anoniem te noemen.

Waarom nickname? Voor een deel toen ik hoorde dat mijn toenmalige "nieuwe" baas in het kader van de sollicitatieprocedure op mijn naam had gegoogled. Nou kwam hij gelukkig niets schokkends tegen buiten onze website en het Hondenfokkersforum waar ik toen erg actief was. Dat was voor mij de reden om in het vervolg overal met de nick Hopmarjanneke aan te melden.

Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel wat makkelijker ben met het verstrekken van informatie. Maar ja, meelezers heb je altijd :p

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik ben deels anoniem, maar deze nickname gebruik ik meer. het is een combinatie van mijn namen.
    echt naam is brenda, tweede naam is jomi (vernoemd naar mijn zussen)

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Lucia is gewoon mijn echte naam. ;)

Maar ik gebruik 'm niet overal. :p

Heb al wel eens gegoogled op Lucia+zwangerschapspagina, maar de resultaten vielen me erg mee. ;)

Plus, als je hier geen lid bent, kun je bijvoorbeeld niet alle berichten van één persoon bekijken.

Ik zit wel op Facebook enz met mijn echte naam, maar daar schrijf ik niet zo veel persoonlijke dingen. ;)

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn nickname is natuurlijk niet mijn eigen naam, maar iemand die mij goed kent, kan mij hier zo uit halen. En ik heb een foto geplaatst van mijn kleine man, en daar is die ook heel herkenbaar op!

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

Nov 11, 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Mijn profielnaam is overal hetzelfde.
    Dus echt anoniem ben ik niet.
    Als iemand me kent en me hier ziet zouden ze me meteen herkennen. Nu weet ik niet of er bekenden van me hier op het forum actief zijn, maar ze zouden me er meteen uit kunnen pikken. Nu kan ik nog enigzins in het geheim genieten van het zwanger willen worden :)!

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou ja, niet anoniem :D Heet ook gewoon echt joyce
    en ben in 1984 geboren :D

en trouwens nog nooit een bekende tegengekomen hier.

Nou ja als je me kent zie je dat natuurlijk gelijk :p

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha dat scheelt. heb mezelf ook weleens gegoogeld. Toch wel leuk om te zien!

Share This Page