Anonieme beller..

Discussie in 'De lounge' gestart door cocko, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Jihaa! En nu werd ik weer gebeld door anonieme beller en wat denken jullie!! Ik zei niets en hoorde weer ruis.. hoor ik heel in de verte een superblikkerige stem: goedemiddag spreek ik met.... ? Ja... Met KPN ivm glasvezel!! Pfffffff zou die dan zo lang aan het bellen geweest zijn! I hope so!

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

Super irritant!

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zwaar irritant zeg!! Hier had ik twee weken geleden heel de tijd als ik dan opnam was het hallo, hallo en dan hoorde je een stem die zei druk op 1. Echt zoveel keer gebeld, ook zelf op het antwoord apparaat. Ik was bang dat dat een buitenlandbeller was maar na een week is het toch opgehouden. Bij jou duurt het al langer echt vervelend.

4. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

werd ik net weer anoniem gebeld pak ik op (zonder iets te zeggen), hoor ik hallo, met richard slijper van de vodafone?

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn vriend heeft bij de kpn gewerkt en die zegt dat het ook aan de centrale kan liggen, komt vaak voor.

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb er sinds een paar dagen ook weer last van. Opnemen en dan niets zeggen.
    Vanmorgen nam ik op en zei niets... toen was er dus wel iemand voor, idd een callcenter (AD in mijn geval)
    Ik vermoed dat het wel callcenters zijn, ik heb ooit gehoord dat zij een aantal nummers tegelijk draaien en met één daarvan maken ze dus contact. Het is maar net wie er het snelst opneemt (zoiets is mij verteld, ik weet de details niet), maar het klopt dus dat je rumoer hoort op de achtergrond.

Ik hoop nadat ik ze vanmorgen vriendelijk te woord heb gestaan ;), het nu voorbij is.

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ook last van gehad.
    Eenmaal een stalker (als ik of mijn zus antwoorde ging het weken door; tot we zeiden dat mijn broer of mijn vader moest opnemen en dan was het gedaan voor een maand of zes).
    Het tweede was ergens een fout in een callcenter/telefooncentrale. elk uur + 1 minuut (dus 02u02; 03u03;04u04; ...) werden we gebeld, toen we de telefoonmaatschappij op de hoogte brachten hebben ze het opgelost.

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Zijn jullie niet gewoon elkaar aan het bellen?

Stelletje stallekerts! :cool:

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ook een keer gehad maar dat was een callcenter...helaas voor die medewerker want hij kreeg de wind van voren van mij

Deel Deze Pagina