anonieme bellers !

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Zo ik word er nu echt niet goed van gewoon,
    al 2 weken, wel 10 keer op een dag. Bellen ze anoniem en als je opneemt krijgt je een tuut tuut toon of een lange tuuuutt toon.

Echt waar als vandaag of morgen ik iemand aan de lijn hebt word ik woedend ervan, word er helemaal gestoord van!

zijn er meer die er momenteel extreem alst van hebben ?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dat heb ik ook gehad een tijdje terug, duurde een week/2 weken ofzo.
    Ik heb toen upc gebeld om te vragen of hun iets konden ontdekken
    Maar zij konden er niks aan doen.
    Ik heb een andere telefoon aangeschaft, met antwoordapparaat, en nu heb ik er geen last meer van.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Ja dat heb ik ook gehad. Ik heb KPN gebeld om het uit te zoeken. En wat bleek Het was een faxlijn. En een fax blijft het elf keer proberen. KPN heeft het geregeld en nu ben ik er al een tijdje vanaf.
    Was heel erg irritant idd. Bij mij was het vaak 's ochtends dat mijn telefoon ging.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

okee, dan ga ik dus ook de provider hier bellen, want word er helemaal gek van. elke dag rond dezelfde tijd bellen ze ook gewoon.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja was bij mij ook altijd rond de zelfde tijd. Zo heb ik ook steeds dat ze bellen voor een andere familie die in dezelfde woonplaats wonen, maar een heel ander telefoonnummer hebben als ik. En het zijn elke keer van die stomme en irritante enquetes.

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ooohw verschrikkelijk! Ze bellen mobiel én op de vaste telefoon en ook altijd als ik aan het werk ben.
    Volgens mij gaan ze ervan uit dat ik hele dagen thuis op de bank zit ofzo. Neem ook nooit op als er anoniem gebeld wordt maja ze weten niet van ophouden en gaan zo een paar weken door tot je er helemaal crazy van wordt en van narigheid tóch maar opneemt. Dan ben je dáárvan af tot de volgende zich weer melden...ZUCHT!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik neem ook bijna nooit de telefoon op als het anoniem is. Alleen al het idee dat het weer een equette kan zijn, en die types aan de telefoon af en toe. Vind ze vaak heel brutaal, kieper ik gelijk die hoorn erop.

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ze zeuren altijd verder en laten je gewoon niet ophangen!
    'Waarom dan niet mevrouw? Dit is een ongelooflijke aanbieding en...' Tuut Tuut Tuut...;)

9. Hebben wij hier een tijdje geleden ook gehad. Bleek dat ons telefoonnummer een oud faxnummer was (van een bedrijf wat niet meer bestaat) Gelukkig nu geen last meer van.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Heb het ook gehad. Was steeds net te laat met opnemen.
    Beel WIj jonge ouders te zijn ofzo. Met een aanbieding voor een verzekering.. Yeah right!

Daarna geen last meer gehad :)

11. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik neem nooit meer op als t een anonieme beller is, iedereen die ik ken weet dat dus moeten ze maar even hun nummer herkenning aanzetten of het antwoord apparaat inspreken. Ik werd op een gegeven moment slaaf van mn eigen telefoon: inderdaad wel 10 keer op een dag gaat dat ding, neem je op is het een of andere gek die je wat probeert aan te smeren of tuuuuuuuuuuuuut........

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vorige keer was ik zo stom om toch de telefoon op te nemen. Een of ander energie bedrijf aan de telefoon met een super aanbieding! Ik: geen interesse tot ziens! wat denk je nog geen 10 sec later gaat weer de telefoon, weer het zelfde energie bedrijf, dat het wel heel DOM is om niet naar deze geweldige aanbieding te luisteren. Nou geloof me het was DOM van hem om mij dom te noemen. Ik heb hem even fijntjes verteld wat ik er van vond. Haha!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb mij toen opgegeven bij www.infofilter.nl en heb nu nergens geen last meer van!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Goed idee, ga ik gelijk ook ff doen. Scheelt een hoop irritatie denk ik.

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    owja verschrikkelijk!
    laatst ook gehad.... WERKtelefoon van mn vriend ging 2 keer over en nix meer... onbekend nr!
    dit is zo een week of2 doorgegaan .... iedere avond om 7 uur hetzelfde liedje.... 2 keer overgaan en nix meer!

heb dus op een gegeven moment met de telefoon in de handen gezeten om op te kunnen nemen...
    bleek Oxxio te zijn... ze hadden een keertje mijn vriend overdag op zn WERKtelefoon gebeld.. hij had aangegeven dat ie geen tijd had en heeft opgehangen... heeft die mevrouw dus in de computer gezet dat ze savonds terug moesten bellen....
    grrr ik was zoooo boos... heb die jongen ook heel netjes meegedeeld dat ik wist dat hij er nix aan kan doen maar dat ze niet 2 keer de telefoon moeten laten overgaan om vervolgens de verbinding te verbreken en dit 2 weken lang om stipt 7 uur savonds!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Snap zo ie zo niet goed waarom ze nog alles via de telefoon proberen aan te smeren, volgens mij heeft het grootste gedeelte van de bevolking een grondige hekel aan telefoonenquettes en aanbiedingen.

17. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Hier hebben wij ook last van.
    Bij ons is het mobiel dat ze bellen.
    Wij worden er ook gek van.

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik word er ook crazy van , had me al tien keer ingeschreven bij infofliter. Bleek het bedrijf wat nu belt niet aangesloten te zijn bij de infofilter (nederlandse energie maatschappij) al tien keer gezegt dat ze opmoesten houden maarja het helpt dus niet!

19. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ja erg herkenbaar... maar wat ik niet snap... ik heb ooit als bijbaantje bij een callcenter gewerkt en moest toen ook naar mensen bellen. Maar het werkte zo dat we eerst 2 vragen moesten stellen, 1 of het gelegen kwam dat we belde en 2 of men intresse had... Had men geen intresse werdt men ook van de lijst afgehaald zodat ze geen tel. aanbiedingen meer kregen.

Ik had toevallig paar mnd terug op mijn mobiel dat er iemand belde vanuit het bedrijf waar ik had werkt en die wilde geen nee als antwoord. Heb toen heel netjes gevraagd of ze nog steeds dezelfde afdelingshoofd hadden en hem voor de keuze gesteld: Of je haalt mijn nr en gegevens uit de lijst of ik pleeg telefoontje naar het afdelingshoofd...

Toen begreep hij ineens de inhoud van het woordje nee

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kvpt;je: ik heb ook gewerkt op een callcenter daar konden we idd mensen van de lijst halen, maar velen doen het niet. ze vind het blijkbaar leuk om nog een te bellen :S

Deel Deze Pagina