Hallo lieve mama's.. Zouden jullie een mascotte pakje denk hierbij aan een disney figuur huren voor jullie kids hun kinderfeestje? Zo ja waarom wel? En welke En waarom niet? En voor wat voor prijs zou je het wel of niet doen.. Hoop dat jullie de moeite nemen om te reageren..
ik kan me niet zo goed voorstellen wat je bedoelt; heb je voorbeelden? Bedoel je dan dat iemand in dat pak kan en dus bv mickey mouse 'speelt' ? Het hangt er maar net vanaf hoe gek je kind is van een bepaald disneyfiguur. Als het veel geld kost, moet mijn kind wel een heel grote fan zijn .
Om ook gelijk de personage te huren is t natuurlijk wat meer maar je krijgt ook de mogelijkheid om enkel de pak te huren voor een bepaald bedrag. Dus alle disney figuren. Denk aan een bedrag van max 30 eur
Wij doen dat wel, maar hier in Engeland is het heel normaal. Niet zozeer voor verjaardagsfeestjes trouwens, die vieren wij niet, maar wij hebben 1 keer per maand een disco voor home educated kinderen, en daar komt dan iedere keer een ander character. Vorige maand was dat Elsa, maar we hebben Mickey, Minnie, Upsy Daisy, Iggle Piggle, Dora, Buzz, Jessie & Woody, Sulley, Barney, een minion en spongebob al gehad. Vooral voor de jongere kindjes (tot een jaar of 6-7) is het leuk, daarna niet meer. Wij betalen 35£ voor een half uurtje
Voor zo'n bedrag - zouden mijn kinderen het wel helemaal geweldig vinden... Dus 30/50 euro zouden ze denk ik wel leuk vinden. Als het een mooie is natuurlijk . En dan voor meer dan alleen mijn eigen 2 kindjes vind ik dan wel de moeite waard. Maar mijn kinderen zouden zo'n figuur dan ook helemaal platknuffelen en hun kamer laten zien etc