Mascotte pak om te huren voor een kinderfeestje.

Discussie in 'De lounge' gestart door Froetsel, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mama's..
    Zouden jullie een mascotte pakje denk hierbij aan een disney figuur huren voor jullie kids hun kinderfeestje?
    Zo ja waarom wel? En welke
    En waarom niet?
    En voor wat voor prijs zou je het wel of niet doen..

Hoop dat jullie de moeite nemen om te reageren..

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nee, dat zou ik niet doen denk ik. Geen echte reden voor. Ik vind het niks toevoegen, denk ik.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kan me niet zo goed voorstellen wat je bedoelt; heb je voorbeelden? Bedoel je dan dat iemand in dat pak kan en dus bv mickey mouse 'speelt' ?
    Het hangt er maar net vanaf hoe gek je kind is van een bepaald disneyfiguur. Als het veel geld kost, moet mijn kind wel een heel grote fan zijn ;) .

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Om ook gelijk de personage te huren is t natuurlijk wat meer maar je krijgt ook de mogelijkheid om enkel de pak te huren voor een bepaald bedrag.
    Dus alle disney figuren.
    Denk aan een bedrag van max 30 eur:D

image.jpg

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wij doen dat wel, maar hier in Engeland is het heel normaal. Niet zozeer voor verjaardagsfeestjes trouwens, die vieren wij niet, maar wij hebben 1 keer per maand een disco voor home educated kinderen, en daar komt dan iedere keer een ander character. Vorige maand was dat Elsa, maar we hebben Mickey, Minnie, Upsy Daisy, Iggle Piggle, Dora, Buzz, Jessie & Woody, Sulley, Barney, een minion en spongebob al gehad.
    Vooral voor de jongere kindjes (tot een jaar of 6-7) is het leuk, daarna niet meer.
    Wij betalen 35£ voor een half uurtje

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Voor zo'n bedrag - zouden mijn kinderen het wel helemaal geweldig vinden... Dus 30/50 euro zouden ze denk ik wel leuk vinden. Als het een mooie is natuurlijk ;) . En dan voor meer dan alleen mijn eigen 2 kindjes vind ik dan wel de moeite waard.

Maar mijn kinderen zouden zo'n figuur dan ook helemaal platknuffelen en hun kamer laten zien etc :p

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Als ik mn vriend zo ver krijg komt er een echte prinses op dochters verjaardag :)

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Dan zou hij een hele grote fan moeten zijn. Mijn eerste gedachten is dat ik dat niet zou doen.

Deel Deze Pagina