Anonieme poll over Second Love (e.a.) acccounts

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zie het eerste bericht voor de opties

1. Optie 1

2. Optie 2

3. Optie 3

4. Optie 4

5. Optie 5

6. Optie 6

7. Optie 7

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja! Dat was ik vergeten om er bij te zetten in de poll.

2. Islah

Islah Niet meer actief

als je geen account hebt, kun je niet stemmen en dus de pollresultaten ook niet bekijken. Daar was ik eigenlijk wel een beetje benieuwd naar..

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jawel, je kan op bekijk resultaten poll klikken.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jawel hoor. Eronder staat toch pollresultaten bekijken o.i.d?

5. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

1 jul 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    Ja, dat van dat betalen vond ik in elk geval ook heel apart. Ik had mijn profiel ook amper ingevuld (5% ofzo) en had nog een kwartier ongeveer twintig berichten in mijn mailbox. Dus er is nogal een overaanbod aan mannen ja.

Nee, hij had nogal een zware scheiding waar hij ook niet echt achterstond, dus mentaal een beetje hetzelfde gevalletje als bij mij. Hij heeft ondertussen zijn account ook weer verwijderd heb ik gezien. Achja, toevallig twee mensen die wat in de put zitten die elkaar gevonden hebben om wederzijds bij elkaar wat uit te janken, letterlijk, in dit geval. We zijn ondertussen al een aantal keer bij elkaar op de koffie geweest, en het is gewoon fijn ons hart bij elkaar uit te storten eerlijk gezegd. En daar is het ook klaar mee.
    Al zal dat niet de meerderheid van de website zijn veronderstel ik.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb geen account en ook helemaal geen behoefte aan.

8. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Wij hadden een account. (open relatie) overigens al geruime tijd geen account meer.

9. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik krijg altijd irritatie-kriebels als ik die reclames tegenkom op televisie.
    Dat sommige mensen behoefte hebben aan contact met iemand anders, daar kan ik wel inkomen. Maar die respectloze reclames vind ik irritant. "Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook! Secondlove..." :(

Geen account iig. Hopelijk ook nooit behoefte aan.

10. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben een open huwelijk, mijn man heeft er wel eens gekeken maar die vond het niets geloof ik. Die vond het toch teveel moeite om echt op zoek te gaan, is ook niet nodig :)

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik heb geen account en ook helemaal geen behoefte aan, maar ik vroeg mij dit ook al een tijdje af. Ik vond het best absurd dat er gewoon reclame wordt gemaakt om vreemd te gaan op deze manier :p

12. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ik nog het meest verwerpelijk vind is dat de reclame suggereert dat je het voor je partner doet. Dat je hem of haar een plezier doet door met een ander te gaan liggen krikken. Omdat jij daardoor weer het licht ziet in je eigen relatie. Nou, ammehoela!
    Ik heb gekozen voor mijn partner in voor en tegenspoed. En ik vind hem echt niet elke dag even spannend, of even sexy, of even aantrekkelijk. Maar so be it. Ik hou van hem en zal hem nooit belazeren.[/QUOTE]

+1!

13. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Heb je Second Love nodig om vreemd te gaan? Zou zonde van je geld zijn want dat is ook te vinden zonder zo'n account.

Maar nee geen account en ook nog nooit naar die hele site gekeken eigenlijk.

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Heb jij er wel een account? ik zit er af en toe wel eens over te denken maar ik denk dat ik het uiteindelijk toch niet op die manier wil.

15. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb een vaste vriendin naast mijn huwelijk. Ik heb haar op het schoolplein leren kennen 1,5 jaar geleden :D Ik ben niet zo van die sites, ben altijd bang dat het allemaal fake is.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Waarom denk jij dat veel meer mannen vreemd gaan dan vrouwen? De mannen die vreemd gaan, doen dat merendeel met een...vrouw ;) Die in de meeste gevallen ook gewoon gebonden is....
    Het schijnt trouwens dat er (iets) meer vrouwen vreemd gaan dan mannen. 1 op (ik meen, maar weet niet precies) de 9 kinderen die geboren worden, is niet eens van de echtgenoot/partner van de vrouw......:$

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Waar haal je de tijd vandaan om 2 relaties te hebben?? :D

Ps: nee geen account en ook geen behoefte

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja precies. Ik had ook een (lange) vaste relatie maar dat is helaas voorbij. En ik weet niet of ik er nou op zit te wachten om actief op zoek te gaan.

19. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, dat is niet zo moeilijk hoor, en dat terwijl ik een eigen bedrijf heb, een 2e aan het opstarten ben, en mijn man een flink bedrijf heeft :D Als je iets wil maak je er tijd voor toch? Een ander houdt van scrapbook, ik hou van sek.s :)

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier geen account
    Vraag me ook af hoeveel mensen erop zitten en vooral waarom

Deel Deze Pagina