Ik vind dat echt laag, sorry. Ik zou me daar nooit aanmelden en mijn vriend sowieso nooit belazeren. Je kiest voor elkaar en als je dan toch zo de behoefte aan een ander hebt vertel dit dan eerlijk en ga bij je partner weg.
Geen account, ook geen behoefde aan. Ik hou van mijn vriend en ik weet dat het hem veel pijn zou doen als ik op zo'n site zou zitten. Andersom ook.
Nee dat heb ik ook. Ik ontmoet liever iemand irl. Zeker na al dat thuiswerk wat veel dames doen hier heb ik echt het idee dat het allemaal nep is..
Ik vind het knap dat jij en je man elkaar 100% vertrouwen op dat gebied! Wij zouden het niet kunnen/willen, teveel gebeurd in het verleden met onze vorige relaties.
Maar ik vraag me dan af waarom je dat dan buiten de deur moet zoeken? Je hebt alles al binnenshuis ...... Lijkt mij meer voor de hand liggend. Oh, maar je hebt een vriendin voor erbij he? Dat zou al helemaal mijn ding niet zijn
Ik kan niet voor Charlie84 spreken natuurlijk maar ik was niet persé buiten de deur aan het zoeken, maar soms word je gewoon verliefd. Hoe fijn is het dan dat je daaraan kunt toegeven en die blijdschap delen met je eigen man!
Mjah, ik weet niet hoor..... Ik heb nooit de behoefte gehad om wat met een ander te beginnen terwijl ik in een relatie zat. Dan kun je wel verliefd worden op een ander, maar dat wil nog niet zeggen dat je daar wat mee zou moeten doen. En ik kan mij dan ook niet voorstellen dat de partner nou staat te springen van blijdschap van zo'n boodschap.....Ik heb ook wel eens het idee dat de partner het prima vind omdat hij/zij bang is de ander kwijt te raken, of omdat hij/zij blij is dat ie ook legitiem dan van meerdere walletjes mag eten.... Maar goed, dat is uiteraard mijn bescheiden mening Misschien klopt het wel helemaal niet, maar zo kijk ik wel naar een open relatie.
Dat kan, maar goed. Het is sowieso mijn ding niet, ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.....(gelukkig )
En dat ik ik me juist prima voorstellen, het is niet iets voor iedereen. Maarreeeee second love dus.. Ik heb er geen account. (voor het topic weer gesloten wordt, haha!)
Heel even dacht ik; dus in S haar klas zitten 2/3 kinderen die geboren zijn uit een affaire! Totdat ik me bedacht dat S dát kind is.... (ICSI-D). Of telt dat dan niet mee? Verder heb ik overigens geen account. Ik durf vrij zeker te zeggen dat mijn man het ook niet heeft maar zeg nooit nooit Mijn man zijn secondLove is motoren kijken op marktplaats ... of het is zijn back-up scherm zodra ik binnenkom... whaaaaa....
Nee, Jullie S telt niet mee, het gaat om kinderen die uit een buitenechtelijke verhouding geboren zijn, zonder dat de "vader" dat dus weet.... En ik geloof het wel, heb het bij mijn oudste meegemaakt dat 1 van de vrouwen op mijn kamer een verschrikkelijke ruzie kreeg met haar man, omdat de arts hem net verteld hadden dat hij onmogelijk de biologische vader van hun pasgeboren kindje kon zijn.....