Iemand heeft gestemd: "Ik ben alleenstaand, maar heb een account, omdat ik juist de second love wil zijn." .. don't touch my man ! (niet dat hij daar zit, maar goed)
Ik heb een account!! Ja, samen met mijn vriend omdat we nieuwsgierig waren naar het gebeuren. Maar we hebben 1 keer gekeken en het is eigenlijk gewoon een datingsite.
Hè jammer, ik kan niet stemmen. En ik hou nog wel zo van polls. Nope, ik hou niet van vreemdgaan of sowieso iets met een 'second' love zolang je met je first love nog in een relatie zit. Ik ben wel nieuwsgierig vanwege de mensen die daar zitten en of ik iemand uit mijn vriendenkring of sociale netwerk herken, maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om het ook daadwerkelijk te gaan uitzoeken. Ik heb een mentale afwijking ofzo, lijkt wel; op het moment dat ik gelukkig ben in mijn relatie, zie ik geen aantrekkelijke mannen voorbij komen. Ik bedoel; dan zie ik een man die er qua uiterlijk nog wel 'oké' uit ziet, maar dan vind ik mijn eigen vent nog tien keer knapper. Op de één of andere manier Ik zie ze niet voorbij komen... Zelfs niet met Google afbeeldingen of een celeb ofzo. Ik kan 100% met zekerheid zeggen dat ik tot nu toe gewoon geen knapper iemand ben tegen gekomen waarmee ik wel eens een beschuitje zou willen eten. Ja, een foto van Kevin Costner in zijn jongere jaren; maar hij heeft dan exact hetzelfde overhemd aan als dat mijn partner heeft en ik vind hem wel goed lijken dat het minstens zijn broer zou kunnen zijn. Dus tja, dat kaliber is ruimschoots voorzien. I'm good! En als het wel zo is, dat ik zo'n hunk tegenkom - je weet maar nooit - zal hij ongetwijfeld onbereikbaar zijn wegens mijn te hoge eisenpakket Want het innerlijk móet ook voldoen.
Ik heb ook zeker geen account maar vindt het sowieso triest dat ze voor zoiets reclame op tv gaan maken. Het vreemdgaan wordt alleen maar gesupporterd zo en dat vind ik echt triest. Mensen die willen vreemdgaan vinden zo hun manieren ook wel.
Geen account en ook niet van plan. Mijn huidige vriend heb ik wel online leren kennen toen ik een soort van relatie had, maar dat liep al niet lekker en ik heb hem eerlijk verteld dat ik iemand had leren kennen waar het eigenlijk op vriendschappelijk niveau goed mee klikte. En dat, ondanks dat hij een schat was, gewoon niet bij mij paste. En dat is nu 2 jaar geleden en ben nogsteeds dolgelukkig met m'n vriend. Het getuigd ook niet echt van zelfrespect om je partner te belazeren, verbreek dan eerst de relatie maar goed da's mijn mening
Not my cup of tea! Vind de reclames ook walgelijk! In een op op open relatie kan ik het wel begrijpen maar ik zou mezelf nooit als second love aanmelden. Terwijl ik me bij een open relatie Nog best iets voor zou kunnen stellen. Maar goed ik ben best wel gelukkig in mijn huwelijk. We zijn wel elkaars maatjes en mijn man is enorm aantrekkelijk dus en dat gun ik andere vrouwen niet hihi
Ik heb geen account en overweeg dit ook niet. Als ik iets walgelijks vindt is bewust opzoek gaan. Verliefd worden op een ander kan je niet altijd overkomen, maar dit is echt vreselijk.
Echt hè! Maar ook weer erg sneu eigenlijk. Dat iemand zichzelf alleen goed genoeg vindt als tweede keus...
Mijn vriend vind het geen vreemdgaan als ik het met een vrouw zou doen. Toch best bizar. Ik heb het mijn broer ook voorgelegd en die ziet het ook niet als vreemdgaan als een vrouw het met een vrouw doet naast haar hetero-relatie. OT Ooit was het gezin de hoeksteen van de samenleving. Enerzijds vind ik het een stukje verloedering van de moraliteit. De grenzen worden steeds verder geschoven. Anno nu blijven al weinig mensen bij elkaar en zulke sites werken niet mee om mensen bij elkaar te houden. MAARRRRRR wanneer er stellen zijn die een open relatie hebben en deze is stevig genoeg om iemand on the side te hebben, prima toch. NB Ik zit zelf niet op de site en ik ken ook niemand. Maar misschien denken mensen bij second love aan een nieuwe liefde na hun eerste liefde.
Ja, ik heb al 14 maanden en 12 dagen een "second love", maar alleen voor het knuffelen en kusjes geven Zijn naam is Tobias
Of juist zo'n independent woman is dat ze het prima redt zonder relatie, maar wel graag een bootiecall wil kunnen maken zonder het risico te lopen dat het heerschap meer wil
Ik had een account. Paar jaar terug. Huwelijk was kapot ex wilde niet scheiden en ik was niet echt ok in m'n vel. Heb d'r spijt van. Huwelijken gaan kapot. Flirten en getrouwd zijn kan niet. Het flirten is leuk je wil meer en meer. En dan wordt je verliefd...