Anonieme poll over Second Love (e.a.) acccounts

Discussion in 'De lounge' started by SushiLover123, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Zie het eerste bericht voor de opties

1. Optie 1

2. Optie 2

3. Optie 3

4. Optie 4

5. Optie 5

6. Optie 6

7. Optie 7

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

Oct 27, 2014
    1,556
    666
    113
    Gelukkig geen account. Vind het vreselijk dat vreemdgaan wordt aangemoedigd.

2. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    Mee eens!

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there

Hihihi, ze denken dat ze dan mogen kijken. Maar de reden was ook omdat je als man zijnde niet kan concurreren met een vrouw. :p

4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female

Waarom spijt?

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Geen nood aan.
    En als ik mijn vent ooit zou betrappen op zoiets dan kan hij zich de volgende dag inschrijven als vrijgezel.

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,815
    19,110
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Voor degenen met een open relatie, ben ik naar 1 ding toch wel nieuwsgierig: hoe 'open' is die open relatie dan in de zin van open naar mensen in de omgeving. Weten je vrienden, familie, buren ook dat je naast je huwelijkspartner nog een vaste vriend(in) hebt? En hoe wordt daar op gereageerd? En als je gewoon bekend is:
    Neem je je 2nd love als het zo uitkomt ook mee maar het 60-jarig huwelijksfeest van oma of de verjaardag van je zus (ofzo)? Of is dat echt iets dat alleen voor jouzelf is, dus dat jullie alleen dingen met zijn tweeën doen?

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    #87 Vlinderbloem, Jan 14, 2015
    Last edited: Jan 14, 2015
    De meeste mensen in onze directe omgeving weten het wel, ook mijn familie. maar het is na al die jaren niet echt meer heel bijzonder, dus er wordt niet meer veel over gepraat. Wel gewoon geaccepteerd.
    In ons geval vond ik het nooit zo nodig om details te vertellen verder, mijn vriend was echt iemand die ik voor mezelf hield. Ook om zijn privacy. Het gaat verder ook niemand wat aan wat ik met wie doe natuurlijk.
    Toen het uit ging hebben mijn vriendinnen me wel goed opgevangen maar ze kennen hem niet ofzo.

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik ben ook altijd al zo geweest. Vanaf dat ik verliefd kon worden (10 ofzo??) was ik het ook altijd op meerdere tegelijk. Mijn man kent me niet anders. :)
    Ik heb er ook nooit over gelogen/oneerlijk geweest. Dat haat ik. Liegen en oneerlijkheid.

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alleen mijn man weet het, een hele goede vriendin en mijn ouders, verder niemand. Gaat niemand ook iets aan vind ik.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Nou ja, misschien wil je wel iemand voor de seks, zonder andere relationele verplichtingen.
    :$
    Dan heb ik óók nog een third love! Alleen die is niet zo van het knuffelen. ;)

11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    @LadyXochi.
    Als je niks vasts wil, is daar ook echt wel aan te komen zonder een gezin te ruïneren.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    @Jackie87

Dat hoeft natuurlijk ook niet, als je een man zoekt met ook een open relatie. Ik ken aardig wat vrouwen die er zo over denken hoor, die hoeven verder ook niet iets heel vasts dus als je dan iemand zoekt die al een primaire (open) relatie heeft.. wel de lusten, niet de lasten. Zoiets.

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik word al moe genoeg van één vent. Kan helaas niet stemmen. :D

14. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

Jul 1, 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    Of iemand die gewoon geen zin heeft in gedoe en drama. Kan ik mij nog wel iets bij voorstellen.

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Dat snap ik dan weer wel inderdaad. Maar ik zag op dr Phil een keer een vrouw die alleen maar date met getrouwde mannen waarvan de vrouw van die man er niks vanaf weet. Zij is er ook heilig van overtuigd dat ze iets goeds doet voor het gezin van haar scharrel.

16. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

Jul 1, 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    Dat is dan weer heel erg fout natuurlijk. Zeker als je jezelf dan ook nog eens als weldoener ziet. Maar die mensen bij Dr Phil zijn wel vaker heel erg fout. :)

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik heb de rest van de reacties niet gelezen

maar ik heb niet gestemd want ik heb absoluut geen account en zal dat ook nooit willen, als ik niet meer met mijn partner wil zijn dan beeindig ik de relatie wel zo volwassen lijkt mij zo

ik vind het eigenlijk ook een schande dat er reclame wordt gemaakt om vreemdgaan te stimuleren, de normen en waarden zijn in mijn ogen echt achteruit gegaan met de jaren, het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld maar dat vind ik dus niet, ik kan mij ook eigenlijk niet voorstellen dat er getrouwde mensen zijn die (volgens de reclame) gelukkig zijn in hun huwelijk op zoek gaan naar een second love :( waarom als je gelukkig bent

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat eerste geloof ik op zich nog wel dat dat waar is, maar dat tweede geloof ik echt niet. 1 op de 9 of 10 kinderen die een andere vader heeft dan de moeder zegt? Nee, echt niet.
    Laten ze dan eerst maar eens een groep kinderen nemen die echt representatief te noemen is voor de nederlandse bevolking, en dat dan eens testen met DNA. Want volgens mij is dat nog nooit goed onderzocht.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier geen account en dat zou ik ook absoluut nooit doen. Als m'n relatie dusdanig slecht zou lopen dat ik verliefd word op een ander en daar vervolgens ook nog werkelijk mee verder zou willen, zou ik eerst m'n relatie stoppen, voor ik iets nieuws begin.
    En de reclames van SecondLove vind ik echt te walgelijk voor woorden. Bah :(

20. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ik heb eens een keer een account gemaakt gewoon om te kijken. Nee niet voor andere mannen maar omdat ik eens met een vrouw wil experimenteren. (manlief weet er trouwens van!!) Dit had ik ook duidelijk in mijn profiel gezet.
    Echter wil ik anoniem blijven en wilde ik er geen €35,- per maand voor betalen (en durf ik niet :)) dus er verder niets meer mee gedaan.

Je hebt natuurlijk uitzonderingen, mensen die met toestemming van de partner willen experimenteren, open relaties, singels, etc.
    Maar wat ik echt niet snap zijn de mensen die in een relatie zitten en bewust iemand zoeken om mee vreemd te gaan. Heb dan het fatsoen eerst je huidige relatie te beëindigen en ga dan opzoek naar een scharrel.

Share This Page