Anonieme poll over Second Love (e.a.) acccounts

Discussion in 'De lounge' started by SushiLover123, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Zie het eerste bericht voor de opties

1. Optie 1

2. Optie 2

3. Optie 3

4. Optie 4

5. Optie 5

6. Optie 6

7. Optie 7

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Oorspronkelijk geplaatst door hummeltje5

Overigens mag mijn man wat mij betreft alles doen met een ander, zo lang het veilig is EN hij geen verliefde gevoelens ontwikkeld voor diegene.
    Naief? Geen idee... Hij heeft er toch geen behoefte aan zegt ie ;)

En dat heb je dus echt niet in de hand, ik vind dat persoonlijk echt met vuur spelen! Heb het in mijn omgeving zo vaak fout zien gaan.
    Ik kan dan ook niet begrijpen dat mensen zich op zo'n site inschrijven.
    Ik ben blij dat wij een stabiele en liefdevolle relatie hebben. En na zoveel jaren ook qua intimiteit helemaal niets hebben te klagen. Je moet het zelf leuk houden samen, en in elkaar blijven investeren.

Mensen die iets missen, en vinden dat hun partner bepaalde dingen niet kan bieden, tja dat kan natuurlijk, maar als je je partner kwijt raakt door elkaar te delen met anderen etc. Sta ik daar niet gek van te kijken. Reclames van Second Love etc storen me verder niet ofzo, ik heb er niets te zoeken, en word er verder ook niet warm of koud van.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Niet alleen dat, maar soms ben ik het ook absoluut niet met hem eens! Maar goed, wij krijgen ook maar een deel van de daadwerkelijke opname te zien...

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    #123 Vlinderbloem, Jan 16, 2015
    Last edited: Jan 16, 2015
    Ik begrijp die aversie tegen die reclames niet helemaal. Vooral omdat "jullie' (haha, dat klinkt wel heel erg "WIJ tegen ZIJ" zo is het niet bedoeld hoor!) er tegelijkertijd onder zetten: "als mensen willen vreemdgaan doen ze het toch wel.."

ik vergelijk het met reclames voor, ik noem maar een dwarsstraat, waterkokers. ;)
    ik heb geen waterkoker nodig, ik heb er al een. Dan zie je een reclame voor waterkokers.. dan ren ik toch ook niet meteen naar de winkel om er een te gaan halen omdat dat nou eenmaal MOET van de reclame?

Mocht ik er nou al over nadenken om een waterkoker aan te schaffen heb ik daar geen reclame voor nodig. Volgens mij is iedere volwassene nog steeds verantwoordelijk voor zijn eigen acties, daar kun je m.i. geen reclame de schuld van geven.

Begrijp me goed hoor, ik heb ook een aversie tegen die reclames. maar meer omdat ik ze gewoon irritant vind. :D

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Waterkokers hebben niks met normen en waarden te maken, achter iemands rug om vreemdgaan wel. Dat je een open relatie hebt vind ik helemaal prima, maar je partner willens en wetens bedonderen in de hoop dat hij/zij er niet achter komt vind ik persoonlijk gewoon het laagste wat er is. En dat is wat die reclame verheerlijkt.

5. sjak

sjak Niet meer actief

En als jouw waterkoker nu stuk is of gewoon niet voldoet aan jouw verwachtingen?:D

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Dan was ik me daar ook wel bewust van, of ik nou een reclame voor een nieuw exemplaar zou zien of niet. dat is een beetje mijn punt. :D

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ja maar ookal verheerlijken ze dat 900 keer, als je een betrouwbaar mens bent doe je dat toch sowieso niet?

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik heb geen account, ben wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet, de mensen en eventuele bekende maar ik vind het te duur.

9. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Dat heeft er ook weinig mee te maken wat mij betreft, het gaat mij om de reclame an sich, niet om wat een eventuele onbetrouwbare partner daar mee zou doen. Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen.

Hoe ga ik later bijvoorbeeld mijn zoontje uitleggen dat ze reclame maken voor vreemdgaan, maar dat het eigenlijk niet hoort?

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik ben het ook niet eens met de reclame. Er zijn namelijk bosjes mensen, die twijfelen over hun eigen relatie. Deze reclame maakt de stap makkelijker, om voor vreemdgaan te kiezen. De drempel wordt lager. De drempel is sowieso al veel lager dan vroeger, want vroeger was er nog sociale controle en de 'schaamte' als je niet aan de normen en waarden voldeed. Nu is men veel egoïstischer en heeft men er sneller schijt aan. Als die drempel om vreemd te gaan hoger was, dan was er voor al die 'grensgevallen' nog kans om aan de relatie te werken. Om te zoeken naar een oplossing. Om er sámen voor te gaan. Ik denk dat als die deur eenmaal open is, dan is er geen we meer terug.

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,515
    13,801
    113
    Female
    Noord- Holland
    Ik heb natuurlijk best wel veel prijs gegeven met m'n openheid een aantal berichtjes hieronder..
    Maar begrijp me niet verkeerd: vreemdgaan keur ik dus sowieso niet goed (al heb ik zelf 'n keer goed fout gezeten) en ik vind dan ook zEker niet dat je dat op moet zoeken!

Sterker nog: ook IK heb dus een schurfthekel aan die reclames voor Second Love en al dat soort praktijken.
    Waarom? Omdat vreemdgaan niet normaal is. En je gaat geen reclame maken voor dingen die niet normaal zijn vind ik.
    Zie je het al voor je, de volgende reclames...? :
    - S*x met kinderen
    - Paarden n**ken
    - Klei eten
    - Snot eten
    - ...(vul maar in)

Snap je?????
    Kijk, klei eten is dan nog de minst vreemde. Het voordeel van dat is dat je er geen anderen pijn mee doet..
    Maar met vreemdgaan/paarden n**ken/s*x hebben met kinderen WEL!

En dat kan NIET door de beugel kort gezegd!

Ik hoop dat je het nu begrijpt waarom veel mensen dus zo'n aversie tegen dit soort reclames hebben? :)

Share This Page