Dat is ook de reden dat het zo persoonlijk maakt hier, je kan gewoon alles kwijt en er is altijd wel iemand die reageert en probeer advies te geven!
Oh hier ook! Ik noem het zp en m'n vriend weet ondertussen waar ik het dan over heb! Nu zegt hij ook, zit je alweer op zp?
Hallo ik ben Elleke "Hallo Elleke" En ik ben sinds sept 2012 verslaafd aan zp "Goed zo, herkennen is het eerste symptoom van het probleem"
Dat lukt me niet.... En dan niet alleen het Lounge gedeelte maar ik ben ook vaak bij de miskraam te vinden,met name miskraam in okt op naar de volgende ronde Die meiden ken ik nu ondertussen vrij goed en je bouwt toch een band op met elkaar. En ook in lounge gedeelte heerlijk lekker lezen en mee praten over van alles en nog wat Vriend accepteerd het nu ook, hij had er wat probleempjes mee in het begin
Ik kijk ook heel vaak op zp. Reageer niet zoveel maar vind het heerlijk om te lezen. Zeker nu ik het op mijn telefoon kan openen is het hek helemaal vam de dam.
Heeeeel herkenbaar. Ik lees mezelf altijd in slaap met zp topics, hoe erg is dat? 's Morgens word ik wakker en dan ga ik verder met lezen