Another one bites the dust

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Moet ik elke keer aan denken aan dit liedje,nu ik weer voor de 2e keer een miskraam heb.Want bloedverlies met krampen lijkt me einde verhaal toch?Het is nu wel weer gestopt en mijn buik voelt nog zwanger....zo'n ballonetjesgevoel in je buik.....maar ja,ga mezelf maar niet voor de gek houden...zo ging het de vorige keer ook....elke keer stoppen met bloeden.....

2. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hoi,

Ik zou als ik jou was contact opnemen met je VK.
    Weet niet hoeveel weken je zwanger bent?
    Bloed hoeft niet altijd een slecht teken te zijn, het schijnt dat het bij de helft van de gevallen goed afloopt en bij de andere helft fout, 50% kans dus.

Zou wel balen wezen als dit je 2e miskraam zou zijn!
    K zal voor je duimen dat het niks te betekenen heeft!

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis, nu zie ik je hier ook. Ik wist niet dat het al gestopt was. Ik heb hier ook erge krampen gehad ik vloeide dan wel niet heel rg veel. Het was bij mij roze. Ik ben wel bijna uitgerekend. Vloei je helemaal niet meer?

Het kan dan nog steeds een vaatje zijn he. Wat pooh ook al zeg. Je kan je vk bellen in jou geval waarschijnlijk de gyn. Ze zullen je dan waarschijnlijk op zijn vroegs tussen de 6 en 7 weken willen zien. Misschien eedrer omdat je met 5 weken ook al wat kan zien zitten. Nog geen kloppend hartje maar toch. Jee wat een rottijd weer he. Vooral het wachten is vervelend.

Ik wil je hier ook een hele dikke knuffel geven.

4. Suzanne68

Nee,ik vloei helemaal niet meer....heb welnog beetje buikpijn...hetzelfde als bij een eisprong....maar vorige keerstopte het ook om de dag....dag niks....weer vloeien.....weer dag niks...en opeens heel veel.....dus....

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis. ik vind het echt rot voor je.

6. Suzanne68

Ach,als ik dan zie dat jij er 3 hebt gehad en nu gewoon al op 39 weken zit,dat geeft dan toch weer hoop hoor.

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hoop moet je blijven houden hoor. zover ik zie heb jij er ook 3 dan.
    De angst bij een zwangerschap zal je altijd houden dat is een jammer genoeg een feit.

knuff

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Suzan,

Heb je al met de gyn gebeld?
    Ik hoop zo dat het geen miskraam is en gewoon een gesprongen bloedvaatje.

Maar die onzekerheid is killing, bah! Ik wou dat ik het gevoel bij je weg kon nemen.
    Ik ken je niet maar wel het gevoel, de angst en de enorme wens om zwanger te worden. Dus daarom digitaal een stevige knuffel en ik hoop op een goede afloop.

X Ciara

9. Suzanne68

Om onszelf nog gekker te maken,hebben we weer een test gedaan....net zo donker als de vorige :( ik weet dat je HCG pas later gaat dalen hoor.Heb ook best nog heftige steken in mijn lies,maar geen krampen meer.Maar ja,maandag ben ik pas 5 weken,dus denk weinig kans op gelijk al een echo....zal wel een weekje later worden.....alsik de komende dagen niet meer ga bloeden ga ik toch stiekem een beetje hoop krijgen weer...

En het was wel wat veel bloed hoor voor een gesprongen bloedvaatje.....maar ik heb geen flauw idee hoeveel bloed daarvan afkomt....en ik had ook kramp...al 2 uur.....kramp was weg na de bloeding.....

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Goeiemorgen Suzanne,

Laten we hopen op het beste en dat alles goed is!
    Heb je al wel een bloedtest gehad in het ziekenhuis? Zo ja, zou je wellicht morgen weer een kunnen doen. Aan de hand van je de stijging van he HCG kunnen ze ook veel aflezen en je hopelijk gerust stellen of anders zekerheid geven.

Veel sterkte!

x Ciara

11. Trees

Trees Niet meer actief

Suzanne ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Ik weet hoe heftig het is als het zo vaak misgaat en ook zo snel op elkaar. Ik zou inderdaad morgen ook even de vk bellen om in ieder geval alvast een echo in te plannen. Vanaf 5 weken kunnen ze al wel een zwangerschapsring in de baarmoeder zien. Hcg prikken doen ze meestal niet is mijn ervaring omdat je bij een stijging niet kunnen aflezen of het nog goed zit of niet. Ik hoop echt het beste voor je!

12. Suzanne68

Jeetje....jij hebt er al veel gehad.....
    Ik weet nog wel toen ik hier voor het eerst kwam lezen ik zag dat sommige mensen al meer da 4 miskramen hadden gehad en ik nog maar 1.Toen dacht ik....ik denk dat ik zou stoppen na zoveel miskramen,want dat is emotioneel toch allemaal niet op te brengen.....maar nu merk ik dat ik juist meer volhardend word in het feit dat ik een gezond kindje op de wereld wil zetten.
    Ik zie dat jij ook in een onderzoekstraject zit nu....dus ik neem aan dat je veel onzekerheid hebt over het feit of het ooit wel gaat lukken.Heel veel sterkte met deze onzekerheid.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik heb ook weleens geroepen nu is het klaar en we stoppen ermee, maar het is een wens die je niet zomaar kan opgeven en het moet ooit een keer lukken. Wij hebben na de derde miskraam de standaardonderzoeken gehad en willen nu toch verder kijken. Zelf denk ik nog steeds dat de aanhouder wint en gelukkig komt dezelfde conclusie uit veel onderzoeken. Bijna alle vrouwen met herhaalde miskramen krijgt uiteindelijk een gezonde zwangerschap en dat geeft mij altijd wel veel hoop. Zijn jullie van plan om nu onderzoek te gaan doen als het toch weer mis blijkt te zijn?

14. Suzanne68

@ Trees....dat weet ik eigenlijk nog niet....daar heb ik nog niet zo over nagedacht .

Nu even het verhaal wat ik al alle 3 de topics heb gezet waarin ik actief ben:
    Dus....weer een test......streepje nog donkerder dan de controlestreep.....
    Toch maar gewoon een verloskundige hier in de buurt gebeld.....hele lieve vrouw.
    Zei zegt.....met zo'n vroege miskraam hoort het niet meer te stijgen......op zijn minst gelijk te blijven...maar niet te stijgen....maar ze kon niet uitsluiten dat het misschien toch mis was.Maar ze vond het raar dat ik na gisterochtend niet meer gevloeit had,want met zo'n vroege miskraam zou je gewoon ongesteld moeten worden en het dus door moeten zetten.
    Maar ik heb nog steeds wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
    Het plan is dus....ik wacht het 3 dagen af.....als ik 3 dagen nog steeds niks meer verlies en dan een test doe en die is positief nog,dan kan ik ervan uitgaan,dat ik gewoon nog zwanger ben.En dan bel ik haar terug en dan regelt zij voor mij een 7 wekenecho.
    En ze begon al over het wel of niet nuttig zijn van vlokkentesten....dus blijkbaar gelooft zij er nog in.
    Ik wacht het wel af,want mijn ongesteldheid zet wel vaker niet goed door.
    Maar een beetje hoop is er nog wel dus.
    Of jullie 3 dagen hard willen duimen ;)

15. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Suzanne,

Ik ga de komende 3 dagen heel hard voor je duimen! Heel veel sterkte meid!

Groetjes,
    Agaath

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Ik duim ook hard voor je mee!

17. Trees

Trees Niet meer actief

wat spannend! Ik zal mijn duimen blauw voor je draaien ;)

18. Suzanne68

Nog steeds geen bloed,dikke vette streep weer en nog 2 dagen te gaan.
    Ik durf een klein beetje te hopen.

19. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    You go girl!

X Ciara

20. Suzanne68