hallo ik had ook bloed verlies en dat hield op nog steeds knallende testen. na 8 weken echo .. vruchtje wat niet verder gegroeid was maar had ook niet los gelaten. januari gecurrateerd. nog steeds positieve testen. maar weer een curretage omdat ik rest weefsel had. baarmoedergeperforeerd... en nu voor het eerst een negatieve test. HALE LOEJA! wat ik er mee wil zeggen.. dat ik al die tijd hoopte dat het toch goed was en na de curretage een nieuwe zwangerschap.. maar helaas allemaal nep testen...
Maar mijn test van voor de bloeding was minstens 3x zo licht als die van na de bloeding en hij is nu weer donkerder.....dus ik begon niet met knaltesten.....voor de bloeding had ik geen knaltesten,maar gewone....pas na de bloeding die knaltesten...dus ik blijf lekker hopen...
Suus, Ik zou iig tot woensdag lekker blijven hopen! Daarna weet je meer en kan je hopelijk weer echt gaan genieten...en mocht het toch niet goed zijn....op zuk slecht nieuws kan je je toch niet goed voorbereiden dus blijf nou maar even lekker positief! X Ciara
Dank je wel Ciara! Zie ik het nou goed dat je ook na een boel gedoe zwanger bent? Ik ga heel even het vee ( 4 katten en een hond) hier voeren en de hond uitlaten.Daarna ga ik lezen weer...ben wel erg nieuwsgierig naar jouw verhaal.
Hoi Suzanne68, hier mijn verhaal. Ik was ook bloed verloren en zelfs een bloedstolsel! Na het bloedstolsel dacht ik echt: Nou, dit was het dan. Maar heb vandaag een echo gekregen en heb het vruchtje gezien en het hartje was ook net gaan kloppen. Ik had dus ook 1 avond en een ochtend bloedverlies en daarna niks meer, en bij mij is het dus toch goed gekomen. Ik wil je geen hoop geven, maar misschien dat je wat aan mn verhaal hebt. De VK zei trouwens tegen mij dat er altijd wat bloed achter kan blijven her en der en dat in sommige gevallen ineens naar buiten komt.... Sterkte met afwachten....ken het gevoel....k zal voor je duimen!
Wat fijn dat het voor jou goed is afgelopen! Dat geeft weer hoop! Ik weet echt nog wel,dat het ook nog mis kan zijn hoor...
Dag Suus, Ja, ik ben dankzij de medische wetenschap zwanger . Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik last van ernstige overstimulatie en belandde 2 maal in het ziekenhuis. De eerste keer was op vakantie in Frankrijk waar ze dachten dat ik last had van een zware inwendige bloeding en waar ze me ter plekke wilde opereren. Mijn gyn kon dat gelukkig telefonisch voorkomen en ze overtuigen dat ik per direct naar Nederland moest. Daar heb ik toen nog een weekje gelegen platgespoten met morfine. Hahahaha, lag met enorme grijns als een drugspatient te genieten dat ik eindelijk pijnvrij was. Uiteindelijk eindigde dit helaas in een miskraam met 8 weken terwijl we op vakantie waren in Spanje. Het lastige was dat we op vakatie waren met de kids van mijn man (uit vorig huwelijk) die we nog niet op de hoogte hadden gebracht, dus ik heb nog 10 dagen mooi weer moeten spelen. Niet zo heel raar dat we daarna in een enorme relatiedip belandde. De twee cryo-pogingen daarna zijn niet aangeslagen. Bij mijn 2e verse ICSI-poging was mijn lief eindelijk liefdevol en betrokken zoals het hoort en voelde ik me gesteund. Omdat ik weer een lichte overstimulatie kreeg in de 2e week wist ik al vrij snel dat ik zwanger was. Dit keer gelukkig geen complicaties en geen opname. Ik duim dan ook heel hard dat het goed blijft gaan en als dat zo is, ben ik er van overtuigd dat ik de weg er naar toe zo vergeten ben Al met al ben ik wel 2 x zwanger geworden en dat is al de eerste stap die voor veel meiden in het medische circuit al niet gehaald wordt, dus ik voel me al met al best gezegend. Ik blijf nog even voor je duimen, heb je nou woensdag de 7-weken echo? Duim jij voor mij dat er woensdag een hartje klopt? Dan heb ik mijn nl ook mijn 7 weken echo? x Ciara
Hoi, Tjonge,wat een verhaal en wat fijn dat je dan nu weer zwanger bent en je lief wat bijgetrokken is.Het blijven rare wezens,mannen Zo,denk ik er ook over....dat ik alles vast vergeten ben als ik eenmaal een kindje heb.Ik heb niet zo'n medisch verhaal als jij nog....ik heb de standaard onderzoekjes gehad en een HSG. Ik ben vandaag 5 weken en dus pas over 2 weken een echo.Maar als ik niet meer ga bloeden denk ik dat het wel goed zit....dan is het gewoon 1 bloeding geweest.En dan moet ik haar even bellen en dan hoor ik verder hoe of wat. Ik ga voor je duimen woensdag!Maar ik denk dat het wel goed zit,maar voor de zekerheid duim ik voor je. Liefs, Suzanne
He, Susan, Ik zou de 7 weken echo gewoon door laten gaan hoor, kan je alvast het hartje zien Kom ook gezellig op het November mamma's topic, daar kan je ook al je zorgen maar ook leuke dingen kwijt. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=300 x Ciara
Ik wacht liever nog even voor ik ga mee kletsen in het novembertopic...ik zat ook in die van september en vond het toen heel naar dat ik er weer weg moest......plus dat ik het later vervelend vond om te zien(je blijft toch uit nieuwsgierigheid meelezen) hoever iedereen al was....en al bezig was met leuke dingen enzo...zoals babykamers en ik niet meer zwanger was.....dus als je het niet erg vindt wacht ik liever nog even.Als je het wel erg vindt ook
Nee, hoor, begrijp het heel goed, dan blijf ik hier wel met je kletsen Ik vond het ook heel eng om me er aan te melden. En begrijp ook daadwerkelijk niet dat men met 5 week zwanger al met een kinderkamer bezig is dus daar klets ik ook nog niet over mee. Alhoewel het me heerlijk lijkt om er zo onbezorgd in te kunnen staan, had ik zelfs bij mijn eerste zwangerschap iets van..... eerst de 1e 10 weken doorkomen alvorens ik mij er helemaal op ga richten. Maar ik kan wel volop mee kletsen over alle kwaaltjes e.d. Ik zit nu bv kotsmisselijk achter mn computer, bleh! En kwam vanochtend met geen mogelijkheid mijn bed uit.
Hier ook misselijk...zo misselijk,dat ik vandaag maar even geen testje doe Nou inderdaad....van die mensen die al met de babykamer bezig zijn....maar ja,mijn eerste zwangerschappen (ongeveer 80 jaar geleden ) was ik ook zo zorgeloos....toen kwam het niet eens in me op dat het wel eens mis zou kunnen gaan.Maar ik wacht wel even met dat topic nog,want anders ben ik weer de spelbreker,die vraagt of ze niet beter even kunnen wachten met het aanvragen van al die dozen
Nee, ik zeg er ook maar niets van......ben ook stiekem jaloers op die onbezorgdheid. En ik wil niet als een oude muts klinken die de pret wel oeven komt bederven. Heb je al een kindje?
2 grote kinderen van bijna 15 en de ander is 16. Uit een vorig huwelijk. En ik ben stiekem ook gewoon jaloers hoor x
Ik heb twee 2 stiefkindjes van 9 en 6, schatjes zijn het! Maar we hebben ze om de week en ik wil toch heel graag eigen kindjes
Oh ja, als je even kijkt onder het topic VEERLENGDE WACHTBANKJE bij vruchtbaarheidsbehandelingen lees je meerdere verhalen van meiden met bloedverslies en toch nog mooi zwanger. X Ciara
@suzanne.. meid ik lees nu je verhaal en men wat een onzekerheid.. had je al gemist bij t nov. topic, maar heel begrijpelijk hoor.. na de mk in nov, was ik ook heel gereserveerd...nu na een goede echo valt dat wat weg, maar helemaal zorgeloos zal t nooit meer zijn.. Toch klinkt alles erg hoopvol voor je meis.. en duim voor een mooie echo.. en Enise.. (nov.topic) heeft ruim een week echt bloedverlies gehad.. maar steeds een mooie echo met een kloppend hartje.... dus t kan echt hoor!...*dat was even mijn hart onder de riem* Hoop je snel te zien bij de nov.mama's 2009.. waar je dan toch heerlijk kunt beppen over kamertjes en rompertjes en alle onzekerheid die ook daar bij iedereen leeft meid.. We zien je hopelijk verschijnen op de tijd waar jij je goed bij voelt.. dikke knuff en heeeeel veel succes
ik teste op mijn nod heel licht positief en dit werd met de week donkerder...en ook sneller donkerder... met 5 weken een bloeding maar de test was gelijk goed dit is zo gebleven tot na mijn 2e curretage ik hoop dat het anders is bij jouw... ik hoopte dat ik ook een wonder was maar helaas
Suzanne je hebt een prachtige banner en ik hoop dat je snel een nog mooiere echo krijgt! Je hebt geen bloedverlies meer gehad?