Anouk: 1e echte afspraak bij de gyn.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinderkind, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vage gyn al zeg ik het zelf.
    als je pco hebt moet je toch een zeer onregelmatige cyclus hebben lijkt mij en dan rijpen je eitjes toch ook niet zo best.
    maar over dat over gewicht wat die gyn zegt laat je geen oor aan naaien.
    toen ik naar de gyn moest zei hij van je hebt over gewicht maar dat hoeft niks te maken hebben dat het zo lang duurd dat je zwanger bent.
    slanke meiden kunnen ook moeite hebben met zwanger worden of pco hebben.
    nu maar afwachten wat er uit die bloed testen komen.
    moet je mannetje ook nog een zaad test laten doen?

    succes
    liefs sonja
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Thanks. Doet me goed dat je me even een hart onder de riem steekt ;).

    Ja, ik vond het ook wel wat vaag, dat PCO-verhaal. Zeker omdat ik heb aangegeven dat ik juist heel regelmatig ben in mijn cyclus. Ach, het bloedonderzoek zal het wel uitwijzen. Als ik het heb, gebeurt er misschien echt eens wat en heb ik het niet, dan ben ik ook blij.

    Mijn man heeft 4 maanden geleden zaad ingeleverd en dat kreeg het predicaat: "meer dan voortreffelijk". Gelukkig zit daar dus geen enkel probleem.

    Wat betreft dat overgewicht: ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Ik ben inderdaad wel te zwaar maar ben niet echt héél dik (hoewel smaken vermoedelijk verschillen, haha). Maarja, ik maak me misschien ook te druk over dat soort dingen. Kweet wel dat ik nogal 'gevoelig' ben voor opmerkingen over mijn postuur en voorkomen, dus alles is teveel, haha.
     
  3. ninaVI

    ninaVI Fanatiek lid

    6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    bij mij hadden ze pco beeld ook geconstateerd door een echo! Ik had meerdere eitjes zitten wat daarop zou kunnen duiden!

    Bloedonderzoek moet het inderdaad wel bevestigen en dat was dus niet het geval! Ik ben uiterst benieuwd hoor bij jou! Zeker als je ook elke maand eisprong hebt...... Dat is juist wat je niet hebt bij PCO?

    x
     
  4. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meis!

    Zoo een heel verhaal maar wel duidelijk, wel raar dat de gyn zich tegen spreekt met de ene keer mooie grote eitjes en de andere keer zeggen aan de kleine kant en met PCO aankomen....
    Maar als dat de enige reden is dat het niet zo makkelijk gaat...kan erger meid, positief blijven!
    Bij een dietist ben je zo die teveel kilo's kwijt!
    En wat is nou teveel...wat je lieve man ook zegt, je sport veel, het zijn spieren!
    Komt helemaal goed meis!
    Dikke knuf
     
  5. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Anouk dat is wel vervelend als de gyn zichzelf zo tegen spreekt maar de bloeduitslag zal wel duidelijkheid geven veel succes!
     
  6. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    beetje vaag van je gyn
    Ik heb ook wel iets overgewicht praten we over een kilo of 5 ..Maar ken genoeg echt dikke mensen daar hebben ze nog nooit wat van gezegd
    Hoop dat er wat meer duidelijkheid komt meid
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ben zelf 1.70 lang en voor mijn zwangerschap woog ik 112 kg , was toen voor me zelf en niet van wege het zwanger worden al 20 kg afgevallen.
    mijn gyn maakte er totaal geen probleem van.
    mijn schoonzusje is 125 kg heeft pco maar hoefde ook niet aftevallen, met wat hormoon prikken is zij zwanger geworden en heeft een heel gezond kind op de wereld gezet.
     
  8. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Wel fijn dat er toch inderdaad wel ingegrepen wordt, ondanks dat er sprake is van overgewicht, zoals bij jouw schoonzus. Het kan uiteraard geen kwaad om zelf wat af te vallen, maar dat een gyn ook de wat zwaardere vrouwen wil begeleiden stemt me gerust. Ik ga eerst maar eens aan de slag met mijn lijn. Met een kilo of 5 schiet ik al best op maar 10 zou echt ideaal zijn :D .
     
  9. Niet meer actief

    veel succes meid
    het gaat je vast lukken ;)
     

Deel Deze Pagina