Hai allemaal, Ik heb besloten om even te stoppen met het meekletsen op dit forum omdat ik merk nog steeds voor mijn gevoel te veel bezig te zijn met zwanger worden. Nu drie dagen voor mijn NOD en ik voel mijn menstruatie er alweer aankomen, dus ronde 12 kan van start . Ik denk dat het goed voor mij zou zijn als ik even rust neem, en ik kom zeker weer terug als ik goed nieuws te melden heb! Ik wens jullie allemaal alle goed toe en hopelijk zie ik een hoop mensen met een prachtige zwangerschapsbanner als ik weer terug ben! Dag lieverds, Anouk.
Heel begrijpelijk hoor. Ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn en dat we je snel weer terug mogen zien. Liefs,
meis ga lekker je rust nemen en proberen aan andere dingen te denken!ook voor jou komt de tijd!!! liefs maloeke
Hoi, Hopelijk vind je je rust en kom je snel weer terug met het bericht dat je zwanger bent! Dikke knuffel, AN
Anouk, Neem de rust en de tijd, het komt vast goed en dan treffen we jou hier weer, maar dan inderdaad met zwangerschapsbanner ! Groetjes, Nikki F
Hoi Meis! Begrijpelijk dat je even wat afstand wilt nemen! Ik wens je heel veel sterkte, jouw tijd komt ook!!! (Net als bij mij...) Marian