Poliep in baarmoeder en zwanger worden

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mirjam1970, Jun 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Moet even mijn verhaal kwijt! Na een aantal maanden van onderzoeken zouden we deze week met onze eerste IUI beginnen. Afgelopen woensdag zou ik een echo krijgen en als die goed was zou ik mogen starten met spuiten van hormonen. Omdat de echo woensdag niet goed was, dit had te maken met het baarmoederslijmvlies moest ik vandaag terug komen om opnieuw een echo te krijgen. Nu zagen ze vandaag dat ik waarschijnlijk een poliep in mijn baarmoeder heb. Daarom krijg ik dinsdag opnieuw een echo en dan gaan ze weer kijken. Ze gaan waarschijnlijk ook een waterecho doen.
    Aan de ene kant best zijn we best wel teleurgesteld omdat we zo graag een stapje verder wilde maar aan de andere kant wel goed dat ze het nu vinden voor we de behandeling gestart zijn. We hopen alleen wel dat we nu met IUI door mogen gaan. Dit omdat mijn man ook zwakker zaad heeft.
    Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en toch zwanger zijn geraakt.
    Ik hoor het graag!
    groeten Mirjam

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hier nog even een reactie op mijn verhaal van vorige week. Uiteindelijk heb ik dinsdag weer een uitgebreide echo gehad. De poliepen die er zaten bleken gelukkig klein te zijn en verder zag alles er rustiger uit.
    Omdat ik verder al een mooi ei had mogen we deze ronde toch nog gaan voor IUI in eigen cyclus. Moet nu via ovu-testen mijn piek in de gaten houden en dan contact opnemen met het ziekenhuis en dan is de dag erna de inseminatie. Dit zal waarschijnlijk rond het weekend zijn.
    Als dit niet moet lukken zullen ze eerst de poliepen weg halen voor we overgaan op hormoonbehandeling. Dus ben benieuwd!
    Mirjam

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dat is goed nieuws! Ik duim voor jullie!

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik duim wel met je mee!
    Komt vast goed! Succes!

5. bengel

bengel Niet meer actief

bedoel je cystes? Poliepen zitten toch op de stembanden?/

6. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Neen, het zijn echt 2 kleine poliepjes in mijn baarmoeder.
    gr. Mirjam

7. bengel

bengel Niet meer actief

oh oke weer wat geleerd :) :)

8. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ik duim voor je dat de poliepen niet eerst weggehaald hoeven worden, voordat je met IUI begint. Succes met je behandeling!

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    ik heb er eentje in mijn baarmoederhals maar hoefde niet weggehaald te worden

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Succes met de behandeling!

Share This Page