16 jarige leerling geeft zwangere lerares kopstoot

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by bananenschuimpj, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Schrik van haar leven denk ik.. dan heb je lef! Gatverdamme zeg, zielig figuur.

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    dan vraag ik me af of hem door zijn ouders is geleerd dat je absoluut geen vrouw met je vingers aanraakt heb een zoon van 17 maar als ik hoorde dat hij een lerares had gemept was het niet te best voor hem geweest met agressie los je niets op

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,168
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Behalve dan dat ik dan ook behoorlijk agressief zou ziin tegen m'n eigen zoon. ;)

Verder vind ik het niet meer of minder schokkend omdat ze zwanger is. Je hebt sowieso van een ander af te blijven, zwangerr of niet. Een schop in de buik zou ik bij een zwangere vrouw nog wel schokkender vinden omdat je dan in feite de baby aanvalt.

4. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,673
    1,432
    113
    :( wat zal ze geschrokken zijn dat verwacht je toch niet van je leerlingen. Bah triest figuur hoop dat ze hem op kunnen pakken en hij een goede straf krijgt waar gaat het toch heen als je op die leeftijd al zo agressief bent tegen een leerkracht

5. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

Feb 28, 2011
    223
    0
    0
    Ik ben het er mee eens dat je sowieso geen vrouw hoort te slaan, maar dat ze zwanger is maakt het wel nog erger vind ik. Zelfde geldt gebeurt er iets met de baby en dan zijn er twee slachtoffers

6. Islah

Islah Niet meer actief

Wij hadden vroeger een lerares wiskunde die écht bang was voor één van m'n toenmalige klasgenoten. Meestal was het gewoon verbaal hoor... Op een gegeven moment flikte hij weer iets en toen riep ze trillend een andere leraar erbij, lag ie natuurlijk weer in een deuk (die jongen). Denk dat hij gewoon kickte op zulke aandacht. Dagen erna kwam hij niet op school, wij dachten dat hij misschien was geschorst. Maar nee, hij had dus een winkel oid overvallen en zat toen vast. Echt vreselijk (misschien maar beter voor die lerares).

@ Tupp, tuurlijk, zwanger of niet zwanger, maar deze vrouw had ook van de schrik/stress weeën kunnen krijgen bijvoorbeeld. Ook al heeft degene niet aan haar buik gezeten.

Share This Page