Wie wil er dit burgerinitiatief ondertekenen?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Wilma, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    #1 Wilma, Mar 31, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 1, 2010
    Willen jullie aub even op deze link klikken en dit hele verhaal lezen. En dan als jullie willen dit burger initiatief steunen door te ondertekenen.
    Het gaat om een voorstel voor wetswijziging omdat daders nu psychiatrisch onderzoek mogen weigeren en zo onder TBS uit kunnen komen.
    Advocaten van delinquenten wijzen hun cliënten hierop waardoor oa levensdelicten, ontvoeringen met pedoseksuele motieven, etc. hier door na uitzitten van hun straf weer terug de maatschappij in komen en 9 vd 10 x wederom in de fout gaan.
    Er zijn 40.000 steunbetuigingen nodig voor dit onderwerp op de agenda van de Tweede Kamer gezet wordt.
    De link:

DitKanNietLanger.nl

Door de enorme belangstelling van burgers in het hele land is de server een tikkie overbelast op het moment. Blijf het toch alsjeblieft proberen als je wil tekenen!

2. danip

danip Niet meer actief

Ja het word tijd dat daar eindelijk wat aan gedaan word. Een vriendin van mij is jaren misbruikt door iemand die schizo was, maar tbs onderzoek weigerde (hij wist dat hij dan veeeel langer moest zitten). Ondanks bevel van de rechter mogen ze gewoon weigeren aan het onderzoek mee te werken, en komen zo dus onder TBS uit. Te belachelijk voor woorden!

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja inderdaad. WIE verzint dit soort dingen?
    Al 13718 stemmen!
    Hopelijk komt er verandering in deze onzin zodat dergelijke geesteszieken niet meer terug in de samenleving komen en het gevaar echt verdwijnt.
    Hoe leg je het aan een kind uit dat diegene die het verkracht heeft of zijn of haar familie vermoord heeft na 6 jaar weer vrij rond mag lopen?

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ik ga hem ondertekenen hoor, het is toch belachelijk he!

5. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik ook!!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    hier nog aan het wachten op de bevestigingsmail, als ik hem vanavond nog niet heb, probeer ik het opnieuw..

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Goed he, wilde hem plaatsen heb al gestemd.;)

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Hier ook gestemd...

De rillingen lopen me over m'n lijf als ik dat verhaal ook lees.. Mijn oudste dochter is ook bijna zeven..

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Getekend!

Share This Page