Fleur! Dat vind ik leuker omdat je anders twee keer dubbele medeklinker en de een e hebt, dat vind ik wat meer kwik en kwek.... Verder vind ik het alletwee leuke namen!
Ik vind Sanne erg leuk. Leuker dan Fleur. Sanne past dan weer minder bij Lotte. Maar het kan wel. Misschien is Iris leuk?
Ik vind Fleur geen leuke naam, en hoe namen bij elkaar staan vind ik niet zo belangrijk, dus ik zeg Sanne.
Allebei leuk, maar Fleur klinkt beter in het rijtje. Iris vind ik ook een mooie optie. Of Sofie? Maar je dochters hebben leuke Namen!!
Fleur! Ik vind Sanne en Lotte iets teveel hetzelfde. Ook ken ik zeker 3x de combi van zussen Anouk en Sanne, dus ik vind Fleur wat origineler erbij
Ik ken heel veel zusjes die lotte en fleur heten. Dus dat past blijkbaar goed al vind ik het een beetje standaard. En ik vind Sanne veel leuker. Wat vind je van Ilse of Esmee erbij ?
Toen ik alleen al de titel las, hoorde ik gelijk Sanne erbij. Vind het zo'n voorspelbare en suffe combinatie. Los van elkaar vind ik alleen Sanne wel gaan, maar wel heeeel saai. Anouk vind ik vreselijk.
Ze heef 2 dochters anouk en lotte. En ze wil een naam voor haar derde sanne of fleur. Ze vraagt toch niet wat je van de andere namen vind ik vind femke er ook wel heel leuk bij passen. En anders fleur