Heb het nog nooit gezien, maar lijkt me een interessante aflevering. Vooral wat iemand ertoe beweegt om een feeder te zijn. Heb weleens Amerikaanse feeders op tv gezien, maar nog nooit iemand uit Nederland
Feeders, onbegrijpelijk. Van zowel hem als haar. Ga niet eens beginnen met opnoemen wat ik er allemaal zo naar aan vind
Ik denk dat zo'n meisje gewoon iets psychisch mankeert. Welk normaal stabiel persoon zou zich zo laten volproppen. En naast psychisch... Wat zal ze lichamelijk wel niet mankeren als je zoooo dik bent. En als ze nu geen ziektes tgv haar enorme overgewicht heeft... In de toekomst zal dat wel komen. En die jongen... Ik vind het onvoorstelbaar. Bewust iemand zo vatsig mogelijk maken?? WHY?? Wat mankeert die jongen?? Broer/zus: IEUW
Broer en zus, is dat niet een veelvoorkomend "syndroom"? Verliefd worden op iemand die genetisch gezien aan je verbonden is, juist omdat je genetisch verbonden bent? Heeft vast wel een naam....
Dat meisje....wat een afschuwelijk iets. Als ik dat soort dingen zie schaam ik me ervoor dat ik klaag, rook, mezelf volprop, niet sport enz. Dat arme kind, gevangen in zon lijf terwijl je eerst gewoon normaal was. Onvoorstelbaar
Zo'n kerel wil zo'n meiske (van die feeder) gewoon afhankelijk maken. Ze voelt zich in het openbaar veiliger met hem... Ik vraag me af... Zou zo'n iemand nog seks kunnen hebben??? Laat maar, ik wil het niet weten hihihi
He, wat een rare conclusie maartje? Ze is dik, maar zo absurd nou ook weer niet, ze weegt geen 600kg ofzo toch? Dus waarom zou ze dat nou niet kunnen?
Ik kan me gewoon niet voorstellen (zojuist haar in bikini gezien...) dat je dan seks kunt hebben. Ik bedoel, bewegingen, benen in posities enzo... Dat lijkt me vrij lastig/bijna onmogelijk als je zóó dik bent.. Maar misschien zijn er speciale posities of hulpmiddelen?? Ik weet het niet, maar ik hoef het ook niet te weten hahaha Laat maar
Laat ik t zo zeggen..ik ben bijna net zo dik geweest als zij is. En dan heb je echt geen hulpmiddelen nodig ofzo hoor
Of ik dat durf doet er niet toe, ik doe er gewoon geen uitspraken over Ik reageerde alleen ff op de vraag of ze dat wel zou kunnen...
Ik ben ook ' bijna zo dik' ofja, het scheelt nog wel wat hoor... Maar ik kan gewoon alles wat jij ook kunt hoor haha.. En ik denk niet dat het heel veel scheelt met wat zij allemaal kan.. Ze is niet zo dik dat ze niet meer kan lopen of bukken denk ik... Als dat zo zal zijn dan kan ik me ook niet voorstellen dat het nog wel allemaal goedgaat met de standjes hahaha