Je zal het maar zijn 20.25 Ned3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heb het nog nooit gezien, maar lijkt me een interessante aflevering. Vooral wat iemand ertoe beweegt om een feeder te zijn. Heb weleens Amerikaanse feeders op tv gezien, maar nog nooit iemand uit Nederland

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik ga kijken, bedankt voor de tip.

het tweede onderdeel is ook ranzig zeg, halfbroer en zus... blegh

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  4. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Feeders, onbegrijpelijk. Van zowel hem als haar. Ga niet eens beginnen met opnoemen wat ik er allemaal zo naar aan vind :D

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

blegh! sorry hoor je vriendin volproppen omdat je op dik valt? Snap dat meisje ook totaal niet.

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Pfff, jeetje zeg...

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik denk dat zo'n meisje gewoon iets psychisch mankeert. Welk normaal stabiel persoon zou zich zo laten volproppen. En naast psychisch... Wat zal ze lichamelijk wel niet mankeren als je zoooo dik bent. En als ze nu geen ziektes tgv haar enorme overgewicht heeft... In de toekomst zal dat wel komen.

En die jongen... Ik vind het onvoorstelbaar. Bewust iemand zo vatsig mogelijk maken?? WHY?? Wat mankeert die jongen??

Broer/zus: IEUW

8. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Broer en zus, is dat niet een veelvoorkomend "syndroom"? Verliefd worden op iemand die genetisch gezien aan je verbonden is, juist omdat je genetisch verbonden bent? Heeft vast wel een naam....

9. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Dat meisje....wat een afschuwelijk iets. Als ik dat soort dingen zie schaam ik me ervoor dat ik klaag, rook, mezelf volprop, niet sport enz. Dat arme kind, gevangen in zon lijf terwijl je eerst gewoon normaal was. Onvoorstelbaar

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zo'n kerel wil zo'n meiske (van die feeder) gewoon afhankelijk maken. Ze voelt zich in het openbaar veiliger met hem...

Ik vraag me af... Zou zo'n iemand nog seks kunnen hebben???

Laat maar, ik wil het niet weten hihihi

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    He, wat een rare conclusie maartje? Ze is dik, maar zo absurd nou ook weer niet, ze weegt geen 600kg ofzo toch? Dus waarom zou ze dat nou niet kunnen?

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik kan me gewoon niet voorstellen (zojuist haar in bikini gezien...) dat je dan seks kunt hebben. Ik bedoel, bewegingen, benen in posities enzo... Dat lijkt me vrij lastig/bijna onmogelijk als je zóó dik bent..

Maar misschien zijn er speciale posities of hulpmiddelen?? Ik weet het niet, maar ik hoef het ook niet te weten hahaha

Laat maar ;)

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Laat ik t zo zeggen..ik ben bijna net zo dik geweest als zij is. En dan heb je echt geen hulpmiddelen nodig ofzo hoor :D

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Haha gelukkig dan maar ;)

Maar durf je ook te zeggen dat je seksleven toen goed was??

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier zijn nu 2 topics over..

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Of ik dat durf doet er niet toe, ik doe er gewoon geen uitspraken over:D Ik reageerde alleen ff op de vraag of ze dat wel zou kunnen...

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    waar dan?

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zie het nu idd, sorry :)

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Is oké!!;)

20. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik ben ook ' bijna zo dik' ofja, het scheelt nog wel wat hoor... Maar ik kan gewoon alles wat jij ook kunt hoor haha.. En ik denk niet dat het heel veel scheelt met wat zij allemaal kan.. Ze is niet zo dik dat ze niet meer kan lopen of bukken denk ik... Als dat zo zal zijn dan kan ik me ook niet voorstellen dat het nog wel allemaal goedgaat met de standjes hahaha

Deel Deze Pagina